Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

AoE O beta nøkkel Giveawa


Jeg har en ekstra Beta nøkkel til Age of empire Online. Den som kommer med den beste kommentaren om hvilket spill du gleder deg til og hvorfor vinner?

PS. Konkuransen varer til 00:30. Altså ca. 1 time
  • 0
Jeg vil vinne fordi jeg ELSKER Age of Empires serien og håper virkelig at AoE Online blir like bra som de tildigere spillene. Jeg vil vinne det fordi jeg vil teste det.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Wolololololololololololol.
Savner virkeleg Age of empires og vil gjerne teste det nye!
Har sky høye forventninger og håper eg får testa ut spelet.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Jeg vil ikke vinne fordi Age of Empires er et av de kjedeligste spillene jeg har vært borti.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Jeg vil ikke vinne fordi Age of Empires er et av de kjedeligste spillene jeg har vært borti.


3eren er kanskje kjedelig, men 2eren er et av tidenes strategispill

Og jeg trenger nok ikke denne nøkkelen. Har mer enn nok av spill å spille for tiden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
alle er kjedelige imo.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vinneren er Fantomena, fordi det bare var to postive kommentarer og jeg mener Fantomena. Sjekk innboksen din etter en melding fra Meg<3
  • 0
Siterer NewAge:
alle er kjedelige imo.


Har du spilt toeren over tid? Det må jo være umulig å ikke like det

Siterer Bokhylle:
Sjekk innboksen din etter en melding fra Meg<3


Hjerte? Ohgod!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har du spilt toeren over tid? Det må jo være umulig å ikke like det


nope.. har prøvd litt men takler ikke strategi spill i det hele tatt...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tusen takk for koden!
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer RockFuzzEleven:
Har du spilt toeren over tid? Det må jo være umulig å ikke like det


nope.. har prøvd litt men takler ikke strategi spill i det hele tatt...


For en holdning... -.-

Fordommer. Husk at alle strategispill er ikke like
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
For en holdning... -.-

Fordommer. Husk at alle strategispill er ikke like


Vel, du har dine meninger jeg har mine..

Det er trossalt en grunn bak holdningen min ovenfor strategispill. De passer rett og slett ikke til meg, 2minutter av å se på små folk bygge en borg og jeg vil skyte megselv..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Vist du ikkje liker startegispill så kvifor i helvette poster du i en age of empires tråd?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Det er ikke en AoE tråd.. Mer en giveaway tråd.. Og jeg kommenterte her fordi dette er et...forum?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men du slipper å skrive at du ikke liker strategispill. Tråden og giveaway er liksom for folk som vil være med i konkurransen og liker å snakke om strategispill. Jeg, og sikkert mange andre, bryr oss ikke om du ikke liker strategispill.
  • 0
Må vel få lov å svare når noen spør/skriver noe til meg?

Siterer fantomena:
Jeg, og sikkert mange andre, bryr oss ikke om du ikke liker strategispill.


And why the fuck would I care?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Og kvifor skal eg bry meg at du ikkje liker strategi spill?
Oppmerksomhet du vil ha?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer NewAge:
Det er trossalt en grunn bak holdningen min ovenfor strategispill. De passer rett og slett ikke til meg, 2minutter av å se på små folk bygge en borg og jeg vil skyte megselv..


Jeg har aldri sett på noen bygge en borg i mer enn ett minutt.
Det er ditt valg at du sitter og ser på de små folkene bygge en borg.

Aldri hørt om å gjøre flere ting på en gang kanskje? ...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer NewAge:
And why the fuck would I care?


Du er på et Internett forum, når man skriver på et Internett forum betyr det at man vil bare ha litt oppmerksomhet rundt det man skriver. Dessuten er det ikke mulig å bygge en bru på under 1 minutt. Da må du ha funnet et eller annet strategi med en såkalt "extreme rush mode".
  • 0
Siterer Dtno:
Oppmerksomhet du vil ha?


Nope, in fact vis dere bare ikke hadde sakt noe hadde jo ikke jeg blitt nødt til å svare.

Siterer RockFuzzEleven:
Jeg har aldri sett på noen bygge en borg i mer enn ett minutt.
Det er ditt valg at du sitter og ser på de små folkene bygge en borg.

Aldri hørt om å gjøre flere ting på en gang kanskje? ...


Whatever, point beeing at jeg finner det kjedelig.

Siterer fantomena:
Dessuten er det ikke mulig å bygge en bru på under 1 minutt. Da må du ha funnet et eller annet strategi med en såkalt "extreme rush mode".


Hvem sa noe om en bro? Eller 1 minutt for den slags skyld.. Her var det snakk om en borg og 2minutt, som tydeligvis var veldig lang tid for en borg...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
En gang så bygde jeg en bro på et halvt minutt. Den var laget av bæsj.
  • 0
Siterer Zyrocz:
En gang så bygde jeg en bro på et halvt minutt. Den var laget av bæsj.


Veldig saklig kommentar. *klapper*

PS: Kanskje en moderator burde stenge tråden før den blir til totalt spam?
  • 0
JEG LIKER IHVERTFALL KAKE OG ALLE SPILL I VERDEN; MEN DE MÅ HA GLASUR
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!