Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Forza Motorsport 4 - tråden


Siden jeg ikke fant noen tråd om Forza 4, tenkte jeg at jeg kunne lage en.


Forza Motorsport 4 er det neste tilskuddet til Forza-serien, og tilbyr en rekke nye funksjoner. I følge Turn 10 (som er utvikleren) vil spillet inneholde over 500 biler fra 80 forskjellige produsenter. Spillet støtter Kinect, men det er ikke et krav at man bruker det.

En annen kul funksjon er at man kan overføre brukeren sin fra Forza 3 til Forza 4.
Det innebærer muligheten til å overføre penger og biler til den nye garasjen din.

De har sagt noe om et samarbeid med Top-Gear folkene, men det er for sent på kvelden til at jeg orker å gå inn på det nå.

Utgivelsesdato: 14 Oktober 2011 (EU)
Plattform: Xbox 360

Kilder:
Wikipedia.com
Gamereactor


Rykter:
I følge denne artikkelen er det mulighet for "Free-roam" i Forza 4


Videoer: (Legges til flere etterhvert)
Demonstrasjon av Forza 4
Kinect-demonstrasjon
Bittelitt gamplay og mye informasjon
E3 Trailer
Race
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har dette spillet den dagen det kommer ut, har en diger garage på Forza 3 som jeg sikler etter og sette igang på Forza 4
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Sjekk ut forzamotorsport.net folkens. Masse snacks angående collectors edition
  • 0
SKAL skaffe meg CE!
  • 0
Jeg skal også ha CE

Det er så mye kluss og krøll med alle de forskjellige versjonene og tilleggspakkene
Det er jo noe som heter "early shipment bonus", men tviler på at noen i Norge klarer å få tak i det.
  • 0
Gleder meg utrolig mye til Forza 4. Tenkte jeg skulle forhåndsbestille Limited Edition hos Gamezone nå.
  • 0
Spiller ingen rolle for meg heller. Det gjør bare at det blir mere plass til andre nye biler!
  • 0
Der skjedde det 2 ting, nr 1 er at jeg må erstatte min 911 turbo. Nr 2 er at det ALDRI blir handlet ett bilspill fra EA mere. Ikke gi EA lisens på Ferrari mere MS, be de dra til hælvete
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Hei.

Forza 4 nermer seg, og jeg lurer på om jeg skal gå over til å bruke ratt. Så har dere noen anbefalinger?

Denne ser ganske fin ut, men det er vel ikke force feedback på den.

Eller så er det Fanatec, men den er vel for dyr uansett.

Har dere ratt, og i så fall hvilket?
  • 0
Jeg kjøpte et ratt for noen uker siden for å bruke til forza 4. Det var et Mad Catz wireless racing wheel ( http://www.madcatz.com/productinfo.asp?page=248&GSProd=4961
&GSCat=98&CategoryImg=Xbox_360_Wheels
), men det er ikke noe jeg kan anbefale. Etter 4 dager var back-knappen og girspaken ødelagt, og jeg byttet det inn. Jeg fikk nytt, men det ble ødelagt etter 6 dager. Det hele endte med at jeg fikk pengene tilbake. Jeg vet at folk sier at Mad Catz er dårlig uten god grunn, men min erfaring er at det er relativt dårlig. Jeg er atpåtil verdens mest forsiktige person når det kommer til eiendeler. Ikke kjøp det, kvaliteten er ikke helt på topp, i allefall ikke sammenlignet med prisen; 1200 kr!

Det rattet du linker til fra thrustmaster er også noe jeg har tenkt på, men med mindre det koster langt under 1000 kan jeg klare meg uten. Skulle gjerne hatt et ratt, men om jeg må betale 4000 for et som ikke blir ødelagt så gidder jeg ikke en gang tenke på det.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Thrustmaster rattet kommer på litt under 750 kr etter mva da, så det er ikke så ille.
  • 0
Det står at det har release 28 november, så kanskje jeg bestemmer meg innen den tid. Kanskje jeg finner det hos noen norske leverandører også. Ratt eller ei, forza 4 blir nok rimelig fett.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Er det mange her som har tenkt å kjøpe Forza 4? Jeg trenger folk å kjøre mot i rivals. Add meg!
  • 0
Fanatec rattet mitt kom akuratt på døra!
  • 0
Jeg fant Forza 4 i posten idag! Tipper det er broren min som har forhåndsbestilt.

Skal kjøpe det selv etterhvert, men må fullføre éneren først
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Tipper det er broren min som har forhåndsbestilt.


Siterer RockFuzzEleven:
Skal kjøpe det selv etterhvert


Lol? Hvorfor kan du ikke bare låne det hos broren din da?

Uansett, kjenner det frister litt, så lasta ned demoen når jeg fikk Xbox for noen dager siden. Skal nok teste den i helga.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Lol? Hvorfor kan du ikke bare låne det hos broren din da?


Broren min bor i Oslo, men han kommer hjem i helgene. Derfor er det ikke så lett å bare spille det når jeg vil.

Dessuten vil jeg ikke vente til han er ferdig med det
Kanskje jeg skal spille sammen med han eller noe.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
FIkk spillet i posten i dag.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Broren min bor i Oslo, men han kommer hjem i helgene. Derfor er det ikke så lett å bare spille det når jeg vil.


Ahh, okay

Spilte demoen i dag, og må si at det overrasket meg positivt. Misliker egentlig realistiske bilspill, men må innrømme at jeg likte demoen veldig godt.

Skal ikke se bortifra at jeg kjøper det når jeg har fullført de spilla jeg holder på med nå.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!