Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Revelations ~ Offisiell tråd ~


Siterer fantomena:
Hvem har bestilt?


Forhåndsbestilt Collectors Edition fra Amazon.uk
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig lyst på Revalations selv, men det spørs om ikke jeg må vente til det er å finne til en litt smalere sum. Ikke fordi jeg mener det er for dyrt, det er sikkert verdt hver eneste krone, men slik er det da når man liksom skal spare litt. Huff huff.

Siterer fantomena:
Bestilte det faktisk på Direct2Drive for 315 kr.
Digg pris! Regner med det er snakk om en standard edition? 315 kroner er definitivt mulig for Mr. Peng Pung.
  • 0
Siterer fantomena:
Hvem har bestilt?


The biggest box of them all: Animus Edition!!!

For bare 800kr!!!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Robin Høyland:
Bestilte det faktisk på Direct2Drive for 315 kr.
Digg pris! Regner med det er snakk om en standard edition? 315 kroner er definitivt mulig for Mr. Peng Pung.


Er standard edition med noe nedlastbart snacks.
  • 0
Hva syntes dere om at AC:R kommer til PC senere?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Hva syntes dere om at AC:R kommer til PC senere?


Synes på en måte det var bra. Har bestilt Skyrim, Saint's Row 3, Super Mario 3D Land, Uncharted 3 og MW3 som alle kommer i November.
  • 0
Siterer Creteck:
Hva syntes dere om at AC:R kommer til PC senere?


forventet, alle AC spillene blir forsinket på pc, så jeg bare ventet på den ORGINALE pc datoen.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Veldig dumt at pc versjonen blei utsatt :/
Jeh....jeh, meir tid til SKyrim og BF3.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Selv har jeg bestilt CE, og gleder meg meget til det kommer. Er spent på hvilke endringer som blir gjort i multiplayer og hvordan historien fortsetter etter cliffhangeren på Brotherhood.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Selv har jeg bestilt CE


Vanlig CE eller Animus Edition? Hvor mye betalte du, og hvor bestilte du fra?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vanlig CE, koster 698 på Gamezone ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Vanlig CE, koster 698 på Gamezone ^^


Ah, samme som meg da. Bare at jeg bestilte det fra Amazon.co.uk, for rundt 4-500 kr med frakt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kosa, men du må jo mest sannsynlig betale toll, i tillegg til det faktum at du ikke kan vente deg spillet før hvertfall to uker etter release. ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Kosa, men du må jo mest sannsynlig betale toll, i tillegg til det faktum at du ikke kan vente deg spillet før hvertfall to uker etter release. ^^


To uker etter release? Tuller du med meg? Har du aldri handlet på Amazon før eller? Dessuten gjør det meg lite om jeg får det noen dager etter release, faktisk ser jeg på det som en fordel. Da har jeg noen dager ekstra å utforske Skyrim.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvor lenge blir PC versjonen utsatt?
Kan jo alltids kjøpe til til Xbox eller PS3.
Ubisoft sine spill ser uansett nesten ikke et støvfnugg bedre på PC ...
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvor lenge blir PC versjonen utsatt?
Kan jo alltids kjøpe til til Xbox eller PS3.
Ubisoft sine spill ser uansett nesten ikke et støvfnugg bedre på PC ...


Vis det blir som Brotherhood må du vente til neste år..
Vurderer faktisk å kjøpe det til både PC og PS3...
Bare forskjellige versjoner...
Animus Edition til PS3 og Edition with random figur til PC..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ja, dette må jo nesten anskaffes. Jeg elsket jo både AC2 og Brotherhood, og det at alt blir satt til en annen by med en annen stil gjør jo ikke ting mindre fristende. Vet ikke om jeg gidder å forhåndsbestille, da. That's strezz, og føler jeg har bundet meg så hvis jeg gjør det. Tenk om jeg plutselig spontankjøper Dark Souls fire dager før ACs release... Dette blir et definitivt kjøp, men om det skjer i november eller om det blir en hard pakke under juletreet er ikke sikkert enda!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
To uker etter release? Tuller du med meg? Har du aldri handlet på Amazon før eller?

Faktisk har jeg det, og det tar alltid minst en uke før jeg får pakken, gjerne lenger også ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Faktisk har jeg det, og det tar alltid minst en uke før jeg får pakken, gjerne lenger også ^^


Har aldri opplevd at det tar to uker, maks en uke. Men det tror jeg gjerne har mye med hvilke forhandlere man har med å gjøre, vet om folk som har ventet på pakker i over tre uker, og folk som har fått dem i løpet av tre dager.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Om de bare hadde kuttet hele nåtidselementet, satt det som et standard middelalderspill hadde eneren vært råfett. Still fun, though.. Toeren ødela alt med latterlig historie! Hakke giddet å se på de senere spillene.. (er revelations det 4. eller 5. spillet..?)
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer YouHaveAProblem:
Om de bare hadde kuttet hele nåtidselementet, satt det som et standard middelalderspill hadde eneren vært råfett. Still fun, though.. Toeren ødela alt med latterlig historie! Hakke giddet å se på de senere spillene.. (er revelations det 4. eller 5. spillet..?)


Det er nr 4 i så fall.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
jeg skaffer meg animus edition på gamestop i oslo;) vil bli heftig med ac revelations^^
  • 0
Noen tanker rundt Assassin's Creed Revelations Main Themen? Selv elsker jeg den, og får frysninger hver gang jeg hører den. Gleder meg til å få CE i hus. Da skal jeg sprenge anlegget til himmels med AC: Revelations soundtracket.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen tanker rundt Assassin's Creed Revelations Main Themen? Selv elsker jeg den, og får frysninger hver gang jeg hører den. Gleder meg til å få CE i hus. Da skal jeg sprenge anlegget til himmels med AC: Revelations soundtracket.


Ohh yeah, hadde glemt jeg får soundtracken med i Animus Edition!
Sangen var ekstremt bra, med Hans Zimmer bak roret sammen med Jesper Kyd som lager resten av soundtracken..blir en bombe i spillmusikkens historie!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!