Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of Wars 3 [Vinn Beta Key] Her


Etter store forespørsel om Beta Key på gjesteboka mi...

Vil jeg informere alle andre GOW fans der ute at jeg vil holde en liten konkuranse/lodd trekning om alle mulige beta keys jeg kan få fra jobben (Sry vist dette er den rette plassen å poste dette..)


Litt informasjon/Regler:

1.Du må ha Gold Member på Xbox Live for å få brukte Beta keyen

2. 1 Beta key til vær person som deltar (Ikke flere)

3. Ikke klag eller bli sint vist du ikke får en


Så konkuransen er enkel:

Bare post en liten kommentar hvorfor du fortjenner å få tak i beta key
  • 0
Jeg fortjener å få en Beta Key fordi jeg selv er en meget stor fan av Gears serien, men er fortsatt litt skepstisk til Gears 3 multiplayeren ettersom at mutliplayeren i Gears 2 hadde en god del feil og ting som burde ha blitt rettet opp i. For min del er Gears 3 et av de spillene jeg gleder meg mest til i år, og jeg ville gjerne likt å få vite om denne ventingen blir verdt det eller ikke.

Må også få sagt at jeg har veldig lyst på de opplåsbare tingene man kun kan få gjennom Betaen^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg fortjener beta keyen fordi jeg ELSKER Gears spillene! Og vil ha sjangsen til å prøve 3eren på forhånd. Går utifra det er grunnen til at de fleste vil ha den...

Oh og det blir sikkert legen-waitforitandIhopeyournotlactoseintolerantbecausethelastword
is-DARY!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Oh og det blir sikkert legen-waitforitandIhopeyournotlactoseintolerantbecausethelastword
is-DARY!


Sorry sir, but that's a fail!

Det er "Dairy"

(Som i dairy products)
  • 0
iknow men da conflicter det litt med legen-dary .. doesnt it
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg fortjener en beta kode fordi jeg er en stor fan av Gears of War. Jeg har alltid likt Gears of War sin multiplayer sin det første spillet. Dessverre skuffet Gears 2 sin multiplayer merkbart. Jeg synes rett og slett ikke den var like underholdende som multiplayeren i det første Gears-spillet. Så om jeg vinner en beta kode så krysser jeg fingrene for at Gears 3 sin multiplayer del er bedre enn Gears 2 sin. i tillegg vil det være belønninger i betaen. Og disse belønningene får man i det fulle spillet.

Med unntak av Forza Motorsport 4 er Gears of War 3 mitt mest etterlengtede spill når det kommer til Xbox-eksklusive spill.

Har vært en god beta tester ifølge de forskjellige utviklerne jeg har beta testet for. Her er noen av spillene:

Battlefield Play4Free
Darkspore
World of Warcraft: Wrath of the Lich King
Age of Conan
Battlefield: Bad Company 2
Homefront (hemmelig test)
Crysis 2
Battlefield 2142
Minecraft
Medal of Honor
All Points Bulletin
Halo: Reach
Halo 3
Interstellar Marines
SOCOM 4
LittleBigPlanet 2
Champions Online
Call of Duty 4: Modern Warfare
Dead Space 2 MP
Final Fantasy XIII Online
+ mer

PS: Når tid blir vinnerne trukket og når tid starter denne betaen (har hørt om så mange forskjellige datoer skjønner du).
  • 0
Siterer NewAge:
iknow men da conflicter det litt med legen-dary .. doesnt it


Oooh well excuse me for taking the fun out of everything!

bare tuller.

Men nå skal ikke jeg være en som går utenfor topic.

Jeg fortjener ikke en kode,
fordi jeg 100% sannsynlig bare hadde gitt den videre.
Jeg ser frem til å avslutte storyen i GoW3,
men mulitplayeren har jeg null interesse av.
  • 0
Jeg vil gjerne ha en beta key, fordi jeg er en aktiv beta tester og har beta-testet over 15 spill, og jeg gir alltid feedback.

Jeg er også en god fan av GoW, har spilt alle spillene, og ville gjerne ha et forsmak på multiplayer!

EDIT: siden alle andre driver med lister over spill som er beta testet, så kan vell jeg og.

All Points Bulletin (closed)
Battlefield Play4Free (closed)
Battlefield Heroes (closed)
Genesis A.D
RIFT
Crysis 2 Multiplayer Beta
Battlefield: Bad Company 2 (closed for pc?)
Medal of Honor
Champions Online
World of Warcraft: Wrath of the Lich King
Darkspore (closed)
Halo Reach (closed)
Halo 3 (Lolwut Crackdown 1 ftw)
FreeJack (closed)
A.V.A
Need for Speed: World
+ mer.
  • 0
Jeg vil gi den til en av vennene mine Han har bestilt Crysis 2 for en stund siden men får det ikke, derfor vil jeg vinne!
  • 0
Jeg fortjener en beta key, fordi jeg er en lojal Xbox/Gears fan. Jeg digger Gears-serien selv om jeg ikke har spilt eneren så altfor mye. En annen grunn er fordi jeg har beta-testet flere andre spill,

Liste over noen spill jeg har beta-testa:
Battlefield Play4free
Battlefield Heroes
Halo Reach
Black Prophecy
All Points Bulletin
TDU2
Minecraft
Medal of Honor
Need for Speed: World
Crysis 2
Blur

Jeg gir feedback på de spillene som trenger det, og kommer til å spille aktivt hele perioden som betaen kommer til å foregå.
Jeg har muligens tenkt til å forhåndsbestille Gears of War 3, men vil gjerne teste det ut først.

Og hvis jeg vinner betakoden vil jeg skrive en lang og fyldig blogg, samt en anmeldelse av et spill

Edit: Lagt til noen fler i lista
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Altså, egentlig er jeg kanskje ikke den personen som fortjener beta-koden mest på hele planeten... men noe i nærheten av det. Altså grunnen min er at jeg har helt siden jeg var liten hatt et problem med sinne og endel vold. Jeg lar mitt sinne gå utover mine lillebrødre til tider og det kan være ett problem både for de og for meg. Poenget mitt er at hvis jeg får en Gears 3-nøkkel så kan jeg sparke rumpene til locusts istedenfor lillebrødre(selv om de av og til kan være skummelt like i mitt hode).

Redd lillebrødrene mine, gi meg betakoden.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Alle Beta Key vil ble delt ut iløpet av Onsdag/Torsdag

Beta Keyen vil bli sendt til deg via private melding
  • 0
Æ trøng ein fer æ hi spæll dilla!

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
Jeg lar være å delta for å ikke stjele dere andres mulighet. Det koster meg ikke så mye tid og penger og gi Gamestop et lite depositum
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Jeg fortjener en beta key siden jeg er så sykt kul. Neida kanskje ikke helt det rette svaret men jeg digger gears. Storyen, atmosfæren, grafikken og karakterene er virkelig minneverdige. Desuten elsker jeg 3rd person shooters, i forhold til mange av vennene mine som ikke klarer å orientere seg nok til å gå fremover engang. Så det å vinne en beta key hadde vert syk digg. Underbarel chainsaw FTW
Per aspera ad astra
  • 0
Etter å ha vært på jobben idag å snakket litt med sjefen angående om denne konkuransen jeg har her på Gamereactor har jeg fått svaret at jeg får dele ut beta keys (Ikke til alle men jeg skal få prøve å få tak i så mange som mulig)

Beta keyene blir delt ut iløpet av Imorgen/Fredag!

Lykke Til!
  • 0
Awesome! Flotters at du i det hele tatt gidder!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Godt initiativ!

Vet ikke hvorvidt jeg "fortjener" den, men kan si så mye som at jeg er en fan av de to første Gears-spillene! Kjøpte ikke Bulletstorm da jeg syntes det å drepe for poeng virket veldig meningsløst, og tør jeg si smakløst selv for Epic. Likevel er Gears 1 et av favorittspillene mine, og toeren skuffet ikke. Gleder meg til Gears 3, og en smakebit på multiplayeren høres veldig, veldig bra ut. Dessuten trenger en venn av meg som kjøpte LE av Bulletstorm noen å spille med.
Riddle me this
  • 0
Når tid blir de delt ut?
  • 0
Vel, jeg har lyst på betakey mest på grunn av at jeg er fan av Gears og har vært det helt siden jeg var 12 år og spilte for første gang med broren min (Åh, minnene!). Jeg har ikke gått til innkjøp av Bulletstorm slik jeg kunne få betakey, siden jeg lånte det med en venn, og syntes bare at det ikke var verdt en 500 lapp.

Det hadde vært superfett å fått prøvd det ut og hjelpe Epic med å forbedre multiplayeren, slik at det ikke blir en reprise av 2'eren, som jeg nesten aldri fikk spilt online takket være alle problemene det hadde.

Og btw, flott at du gjør dette!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Alle Beta Keyene er gitt ut

Gratullere til alle som vant Beta key og alle som deltok i denne konkuransen

Disse er de helldige vinnerne:

AcH Clawed

Fantomena

Coolandcalm

RockFuzzEleven

Sowns

Ine

Blyantkvesser


Kontakt meg vist beta keyen din ikke funker
  • 0
Sadface.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Yay jeg vant
Per aspera ad astra
  • 0
Tusen hjertelig takk!

PS: Kan jeg bruke koden nå, slik at selve serverene ikke starter før den 18.april eller kan selve koden ikek brukes enda?

Edit: Laster ned betaen nå.
  • 0
This is madness.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!