Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Er det ikke slik at en laster ned Xbox-kontrollstøtte på steam i workshop?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Er det ikke slik at en laster ned Xbox-kontrollstøtte på steam i workshop?



Kanskje jeg fant ingenting.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
  • Los
  • Los
Har du den dingsen man må koble til PCen for at den skal finne kontrollen?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Har du den dingsen man må koble til PCen for at den skal finne kontrollen?

Tja jeg tror da det...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Xbox kontroller bestilt. Så da kan jeg snart begyne på eventyret.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Da har jeg bestemt meg for å kjøpe Artorias of the Abyss når jeg kommer hjem etter sommerferien. Jeg har spilt og nytt Dark Souls 2 en stund, men jeg har ikke et snev av tvil i meg når jeg sier at jeg liker Dark Souls bedre. Så jeg har bestemt meg for å kjøpe AotA, for å få nytt innhold til et av mine favorittspill.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det kommer jo 3 DLC-er til Dark Souls 2. De drittsekkene som sa at de lagde et fullverdig spill, og som alikavell lager DLC. Kjøper det nok desverre etterhvert, men av prinsipp så skal jeg prøve å stå over.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Da har jeg bestemt meg for å kjøpe Artorias of the Abyss når jeg kommer hjem etter sommerferien. Jeg har spilt og nytt Dark Souls 2 en stund, men jeg har ikke et snev av tvil i meg når jeg sier at jeg liker Dark Souls bedre. Så jeg har bestemt meg for å kjøpe AotA, for å få nytt innhold til et av mine favorittspill.

Der sa du noe.. Jeg har ennå til gode å spille AotA. Har riktignok kjøpt det men, ennå ikke prøvd det.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Der sa du noe.. Jeg har ennå til gode å spille AotA. Har riktignok kjøpt det men, ennå ikke prøvd det.


Får håpe du får lyst til å plukke opp Dark Souls igjen snart, så får du prøvd det ut. Jeg gleder meg i alle fall stort, og undres over hvorfor jeg ikke har kjøpt det tidligere.

Siterer gnyg:
Det kommer jo 3 DLC-er til Dark Souls 2. De drittsekkene som sa at de lagde et fullverdig spill, og som alikavell lager DLC. Kjøper det nok desverre etterhvert, men av prinsipp så skal jeg prøve å stå over.


Jeg gjør nok dessverre det samme selv. Dark Souls-spillene har en spesiell plass i hjertet mitt, og ekstramateriale er vanskelig å overse.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Noen som har en ide om hvilken Dark Souls II versjon jeg burde kjøpe? Er Season pass en fordel og enda viktigere hvordan brukes det?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Noen som har en ide om hvilken Dark Souls II versjon jeg burde kjøpe?


Etter min erfaring er Dark Souls 2 på PC best. Jeg kjøpte det på PS3, noe som jeg angrer på. FPS'n er bare alt for ustabil på den gode gamle "brødristeren" (PS3) min. Noen ganger dropper FPS'n under 20, noe som er alt for lavt for meg. PC-versjonen har ingen av de problemene, etter hva jeg har lest og sett.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Siterer thosol01:Noen som har en ide om hvilken Dark Souls II versjon jeg burde kjøpe?

Etter min erfaring er Dark Souls 2 på PC best. Jeg kjøpte det på PS3, noe som jeg angrer på. FPS'n er bare alt for ustabil på den gode gamle "brødristeren" (PS3) min. Noen ganger dropper FPS'n under 20, noe som er alt for lavt for meg. PC-versjonen har ingen av de problemene, etter hva jeg har lest og sett.

Ok.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Da har jeg endelig kjøpt Dark Souls 2. Noen her som bruker en kontroll kalt Logitech Cordless Precision til PS3? Funker til PC, men lurer på om jeg kanskje skulle kjøpt en Xbox kontroll.
  • 0
  • Play
  • Play
Gawd, skal jeg liksom klare disse amøbene med 339 HP og stamina knapt nok til å kunne håndtere våpenet jeg bruker..
  • 0
  • Play
  • Play
Haha, hjelper ikke på selvtilliten å bli drept av boss minions før boss-kampen har kommet i gang. Kan angre no på at jeg ikke har pumpet nok i Vigor.
  • 0
Noen som har tips mot Bell Gargoyles?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
  • Play
  • Play
Bruk fast roll for å unngå angrep, de er ganske forutsigbare (mindre stamina og tid til dmg om du bruker skjold). Bruk Drake Sword, som gjør nok skade til å kunne drepe den første før nummer 2 kommer utpå. Bare fokuser på første Gargoyle til den er dø. Ikke prøv å angrip om de er tett på, separer dem. Du kan også alltids få med Solaire om du sliter aleine.
  • 0
Siterer Play:
Du kan også alltids få med Solaire om du sliter aleine.

Han er død.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer thosol01:
Han er død.


Haha, jaja.
  • 0
Da har jeg fått tatt Bell Gargoyle etter en laaaaang stund.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Har enda (!) ikke spilt videre på Dark Souls 2, og det skammer jeg meg over. Satt ikke engang ordentlig fast... Bra spill er det også. Føler nesten at jeg ikke har tid til et så omfattende spill, men så som jeg har sluttet med LoL så kanskje jeg kan bruke den tiden på DS2?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som har spilt DLC pakkene til DS2?
Hører mye forskjellig om det nye innholdet, noen sier det er resirkulert, noen sier det er bedre enn hovedspillet. Må jo spille dem selv for å finne ut hva som stemmer, men interessen min er fraværende.
Burde være supergira på mer DS, men etter ca 10 gjennomspillinger og alle achievements, så følte jeg meg ganske forsynt med serien for en god stund.
  • 0
Er i Drangleic Castle nå, og jeg synes spillet er bra. Opplever en glitch i Doors of Pharros som gjør at flesteparten av fiendene ikke angriper. Litt merkelig, men jeg fikk heldigvis slåss mot Royal Rat Authority.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Opplever en glitch i Doors of Pharros som gjør at flesteparten av fiendene ikke angriper.


Det er ikke en glitch. De angriper ikke hvis du er medlem av Rat King Covenant.
  • 0
Ah, haha. En fin fordel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!