Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Hva tror folk om Armored Core 5 (Det nye Mech spillet)? Det er jo også lagd av From Software og mange sammenlikner det med Dark Souls da Armored Core 5 også skal være veldig vanskelig, ha høyt fokus på mestring, kul multiplayer osv osv.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Sliter hardt med Dark Souls, mye av mekanikken bak spillet får meg til å flippe. Skal innrømme at jeg ikke har gitt det så mye sjangse, siden jeg har ikke så god tid til å spille og blir dermed veldig utålmodig når jeg faktisk spiller
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Viktigste du kan ha er et skjold som blokkerer all fysisk skade! (Heater shield) Bruk dette hele tide, HELE tiden
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Ollimolli:
Hold opp skjoldet ditt! Forhåpentligvis har du bra nok skjold og nok stamina til at når de slår på skjoldet ditt blir de slått bakover, da har du sjansen!


Takker så mye! Fikk karra meg til Bell Gargoyle i dag, men fant bonfiret ved den smeden utenfor kirka først, så det ikke er så langt til bossen. Fikk også kverka de to store fiendene inne i katedralen. Damn, det har sjelden føltes så gått å komme lengre i et spill!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Haha! Det er bra å høre, men du burde se om du får aktivert heisen inni kirken Under trappa. Den fører til firelink shrine og fungerer som en topp snarvei
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Yeah, så den der! Kjekt å bruke for å skaffe seg 10 estus flasks, istede for 5.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Yeah, så den der! Kjekt å bruke for å skaffe seg 10 estus flasks, istede for 5.
I kirken så kan du ta en firekeepers souls som du kan gi til damen under firelink shrine slik at estus flasken blir bedre
What is dead may never die
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men pass på så du ikke finner meg. Ja jeg er i spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Hopetify:
I kirken så kan du ta en firekeepers souls som du kan gi til damen under firelink shrine slik at estus flasken blir bedre


Awesome! Takk for tipset!

Siterer gnyg:
Men pass på så du ikke finner meg. Ja jeg er i spillet.


Haha, skal nok se opp for deg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva tror folk om Armored Core 5 (Det nye Mech spillet)? Det er jo også lagd av From Software og mange sammenlikner det med Dark Souls da Armored Core 5 også skal være veldig vanskelig, ha høyt fokus på mestring, kul multiplayer osv osv.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg så litt på det og må eventuelt vente en stund før jeg eventuelt prøver det. Men så på et oppdrag og ser ut som noe som krever riktig timing og skills for å fly..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg så litt på det og må eventuelt vente en stund før jeg eventuelt prøver det. Men så på et oppdrag og ser ut som noe som krever riktig timing og skills for å fly..


Kan sikkert være spennende!

Men tror jeg skal kjøpe Demon's Souls først. Dark Souls var jo bare elsk, så hvorfor ikke Demon's Souls?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Go for it sier jeg. Demon's Souls straffer en i grunn mye mer enn Dark Souls gjør.
Lvl-designet er også mye bedre til tross for at det ikke er åpen verden. Jeg tror jeg brukte en 48 timer på første gjennomspilling av DeS sammenlignet med 60 på DaS.

Har faktisk vurdert å kjøpe den japanske og nord-amerikanske versjonen av DeS om jeg klarer å skaffe platina på den europeiske versjonen jeg har. Tross alt, er tre platinium trofeer der.

Men igjen, Demon's Souls er verdt det. Her ser vi at en utvikler tar en risk og går tilbake til old-school røttene som gaming kommer i fra.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Her ser vi at en utvikler tar en risk og går tilbake til old-school røttene som gaming kommer i fra.


Ja, det er herlig!! Spillene har vel solgt relativt bra også?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, jeg har ikke peiling på salgstall. Men jeg mener å huske at Demon's Souls først var ment som et Japan only spill. Men det var en del som importerte så de valgte å gi det en sjangs i NA og EU.

Et forholdsvis raskt søk sier meg dette:
Demon's Souls: Finner ikke noe eksakt tall. Men flere linker tyder på at det er i hvertfall 4 ganger mer enn først antatt.
Dark Souls: 690.000+ mer. Selger mest på PS3.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
http://www.forbes.com/sites/erikkain/2012/04/07/dark-souls-comin
g-to-pc-this-august-according-to-german-magazines/


Da er det vel offisielt at spillet kommer på PC i August, men Ikke bare det: Her blir det med ekstra bosser i tillegg. Er bare å spekulere om dette kommer som DLC på 360 og PS3, håpefullt blir det sånn.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Jeg har brukt den siste tiden min på Dark Souls nå og har støttet på en sommerfugl boss...

Etter jeg greide Taurus bossen, så har spillet faktisk åpnet seg for meg!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Andrilza:
Da er det vel offisielt at spillet kommer på PC i August, men Ikke bare det: Her blir det med ekstra bosser i tillegg. Er bare å spekulere om dette kommer som DLC på 360 og PS3, håpefullt blir det sånn.


Håper da ikke at det kommer en dlc. Det som er flott med D.Souls spillene er faktisk det at når du kjøper dem så slepper man å tenke på den slags.

Må tenke på å få 100% på Demon's Souls snart.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg tror jeg skal to for meg dette når jeg kommer hjem fra påske. Ble ferdig med Mass Effect 3 rett før påske, så når jeg kommer hjem må jeg ha ett nytt spill å henge fingrene i. Og med PCen på verksted må det bli på Xboxen, så da er det kanskje på tide å komme seg litt lengre her
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer gnyg:
Håper da ikke at det kommer en dlc. Det som er flott med D.Souls spillene er faktisk det at når du kjøper dem så slepper man å tenke på den slags.


Nja... ikke helt enig der.
Jeg skulle gjerne sett mer innhold til spillet.
Og hvertfall hvis pc versjonen får flere bosser og slikt, for jeg har ikke bra nok pc til å få testet den versjonen, så det hadde vært veldig greit å få det som dlc.
Etter 4,5 gjennomspillinger er det ikke stort mer å se, så jeg skulle gjerne hatt mer å utforske.
  • 0
Tok Bell Gargoyle for en tid tilbake, og lurer på hvor det er lurest å fortsette. Ned i den skauen, unden smeden utenfor katedralen, eller ned ved Firelink Shrine, der de spøkelsene man trenger den Transient Curse-greia for å drepe er. Gikk tom for TC, så sliter litt med å fortsette den veien.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Tok Bell Gargoyle for en tid tilbake, og lurer på hvor det er lurest å fortsette. Ned i den skauen, unden smeden utenfor katedralen, eller ned ved Firelink Shrine, der de spøkelsene man trenger den Transient Curse-greia for å drepe er. Gikk tom for TC, så sliter litt med å fortsette den veien.

Gå på skogtur du. Er ingen hast med å jakte på spøkelser enda, tro du meg
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
New Londo er mer endgame egentlig. Skauen eller ned i kloakken er stedene du kan gå og bør gå nå.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Nja... ikke helt enig der.
Jeg skulle gjerne sett mer innhold til spillet.
Og hvertfall hvis pc versjonen får flere bosser og slikt, for jeg har ikke bra nok pc til å få testet den versjonen, så det hadde vært veldig greit å få det som dlc.
Etter 4,5 gjennomspillinger er det ikke stort mer å se, så jeg skulle gjerne hatt mer å utforske.


Så lenge det er mye nytt innhold og ikke bare 1 time dlc som kunne vært med i den første utgivelsen. Blir vel å prøve den uansett tenker jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Dark souls har jeg utrolig lyst til å spille. Har invistert veldig mye tid til spill i det siste. Før var jeg ikke veldig tålmodig til lange og vanskelige spill. Men fått mer sansen for det nå. Må bare bli ferdig med Mass Effect 3 og Skyrim først
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Tror nok det er mer enn en time dlc Spesielt hvis det er to ekstra bosser!
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!