Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Sansidar:
Citerer ps3 er bra:Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å kunne løpe i spillet? xD

Du drar venstre analog spak forover og trykker på runding

Fant det ut til slutt, takk for hjelpen

Har ikke lært meg noe magi enda, aner ikke hvor jeg skal få lært/finne det heller. Noen som vet? er Knight, vet ikke om det spiller så mye rolle akurat.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg har klart meg veldig fint uten magi, hvis du trenger ranged angrep så bruk pyromancy og bue...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ps3 er bra: Sorcery er preget av Int-statsen. Du må ha høy INT for de beste trylleformlene og for å gjøre mer skade. Folk som selger det er Grigg Of Vhinhelm(noe slikt) som du finner i nedere delene av Undead Burg. Big Hat Logan finner du i Sen's Fortress. BHL selger ordentlig bra formler som homing soul arrow og soul spear osv. Han må sleppes ut av et bur først da men. Begge dukker opp i Firelink Shrine etterhvert.

Pyromancies effektivitet preges av lvl på hånda. En pyromancy-hand på +5 er sterkere enn en på +3 f.eks. De som selger formler til dette er Quelaana. Finnes i Blighttown når flammehånden er på +15 etter hva jeg har hørt/lest. Du har også Eingyi som du finner bak en skjult vegg etter Chaos Witch Quelaag. Men du må få en slik sykdom som de andre med kukonger på ryggen før du kan kjøpe formler, og ikke minst oppgradere flammen. Den første du møter finner du i Depths inne i en tønne. Depths er området som bossen i nedre Undead Burg gir muligheten til å åpne.

Miraklers effektivitet er preget av høy Faith. De som jeg vet selger dette er Rhea og en annen dude i Firelink Shrine. Rheas formler kan kun riktignok kjøpes i Tomb Of Giants.

Og vær så snill. Jeg vil gjerne ha stjerne nr 5. Føler meg veldig plaget av å se meg selv på 4 stjerner. Så gjerne stem.

Edit: Legger til 2 "let's play" som er veldig gode.

Den første er av en som ikke har spilt Demon's Souls eller Dark Souls og er etter hva jeg skjønner en noob. Snakker litt mye men ganske underholdende. Spiller uten guides/kunnskap om spillet fra start. http://www.youtube.com/watch?v=56WO7N0Qu8c

Den andre er av en mer erfaren spiller. Mange timer med Demon's Souls og platinium i spillet. Snakker litt mindre og er like underholdende. Spiller også blindt på egne erfaringer. http://www.youtube.com/watch?v=h4dMaiJ1yKE&feature=related

Også må jeg bare si at søstra mi er så syyyyyykt kul. Sier at Dark Souls ser drittøft ut og at hu vil prøve.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gnyg: Tusen hjertelig takk for et supert svar
Dette hjelper mer en nok!
Skal få sjekka ut videoene ofc også er søstern din awesome
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
@gnyg og ps3: vil si at Pyromancer er bra i starten men dabber litt av i senere mot slutten etter som at det er begrenset hvor bra den kan bli fordi ild skade bare scaler med Pyromancer flame, mens Magic scaler med int.
What is dead may never die
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
FYYyyyyyyyy å irriterende det er å måtte lære seg hele Ornstein og Smough kampen på nytt når builden ikke er så forskjellig fra første gang jeg tok dem.

Har samme våpen, nesten samme liv og stamina. Men har mer int (magi), og ingen spesielle ringer... Allikavel får jeg juling og blir slått opp i hjørner.


Men er ihvertfall bra at det er forandringer avhengig av spillestil da

Men er rimelig arrogant av meg å tro at det skal være lett alikevel da...
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
FYYyyyyyyyy å irriterende det er å måtte lære seg hele Ornstein og Smough kampen på nytt når builden ikke er så forskjellig fra første gang jeg tok dem.

Har samme våpen, nesten samme liv og stamina. Men har mer int (magi), og ingen spesielle ringer... Allikavel får jeg juling og blir slått opp i hjørner.


Men er ihvertfall bra at det er forandringer avhengig av spillestil da

Men er rimelig arrogant av meg å tro at det skal være lett alikevel da...
For meg var det den jævligste bossen i spillet. Ga nesten opp, men klarte det til slutt. Har nå runnet spillet. Har kommet middels langt inn i New game +. Er vel rundt soul level 150-180. Har vært sykt heldig med Forest hunters covenanten. Går får platina selv om jeg trenger minst 3 runs til pga at jeg consumet den eneste soulen som jeg måtte bruke fire ganger med et uhell. skulle consume Priscillas sin og bommet.

Musikken i dette spillet er sykt chill ass. Spesielt Gwyn lord of cinders
What is dead may never die
  • 0
Siterer Hopetify:
pga at jeg consumet den eneste soulen som jeg måtte bruke fire ganger med et uhell. skulle consume Priscillas sin og bommet.


Hvilke nboss soul er det??
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Er i Anor Londo nå. Døde med 67349 souls
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Er i Anor Londo nå. Døde med 67349 souls


Har sikkert mistet noen millioner sjeler totalt. Til slutt så bryr man seg ikke
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Citerer Hopetify:
pga at jeg consumet den eneste soulen som jeg måtte bruke fire ganger med et uhell. skulle consume Priscillas sin og bommet.


Hvilke nboss soul er det??


Det er sif den store sin sjel. Og den suger max. Skal prøve på platina, men må vente litt på å spille siden jeg regelrett DRUKNER i uferdige spill..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
ahhh Vurderer om jeg skal bruke sjelen hans på en greatshield eller noe. Har ikke bruk for sverdet hans siden jeg ikke har sjangs på fait stats... Er det noe annet jeg kan bruke sjelen hans på en sjold? Jeg har jo et sjold 11+ (undead eller noe) og et 10+ (lagd med annledningen for sif sitt sjold men hvis kan brukes på noe bedre så ikke sikker)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du kan lage 2 sverd. Et med et vanlig sverd +10. Og så et med et broken sword fra undead burg/parish. Forskjellen er magic damage. Også har du skjoldet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Nå har jeg tatt Quelaag bossen!

Måtte bruke en summon, så det er jeg ikke helt stolt av, men jeg kom meg ihvertfall videre.

Er nå litt usikker på hva jeg burde gjøre. Burde jeg invadere han som drepte firekeeperen min? Kan jeg gjenopplive henne (trenger jeg en firekeeper soul til det?)? Hva tror dere? Hva burde jeg gjøre nå?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
@Crazy kraken: Hvis du vil ha henne tilbake så burde du. Men, det er bare å bære med 2 hender siden våpnene hans går i gjennom skjold mener jeg. Han møter du i rommet før Smough og Ornstein dersom du er i human form og har med den sorte øye stenen som lå der.

Ornstein og Smough er serr den beste bossen jeg har møtt så langt. Klarte å nesten ta dem med min "lynspyd og trolldom"-taktikk. Jeg føler dog at dette er en kjipere taktikk ift. forrige gang når jeg gikk offensivt ut med "lynspyd og quleaag furysword"-taktikk. So close don't matter how far.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Men jeg syns det stod på den steinen at jeg kunne invadere han? Kan jeg ikke gjøre det fra hvor som helst da eller?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du må være en unhollow/menneskelig og være i det rommet. "trykk reverse hollowing" ved et bål når du har en humanity. Øyet sier ifra når du er i riktig rom.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ok, det er vel endel igjen før jeg kommer dit uansett eller hva?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når du har ringt i bjella etter quelaag så skal du til sen's fortress. Der filmen viste ;)
Er en stund til ja
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Når du har ringt i bjella etter quelaag så skal du til sen's fortress. Der filmen viste ;)
Er en stund til ja


Prøvde meg litt der og det var jo helt jævlig!

Kan jeg gå et annet sted først? Har enda ikke tatt hydra og ikke i New Londo ruins eller hva det nå heter.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Prøvde meg litt der og det var jo helt jævlig!

Kan jeg gå et annet sted først? Har enda ikke tatt hydra og ikke i New Londo ruins eller hva det nå heter.


Anbefaler Darkroot Garden da, før du entreer Sen's fortress
New Londo ruins kan du vente en god stund med.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Klarte nå å ta Ornstein med bittelitt flaks på magisiden. Har vært nærme og ta ham lenge.

Inne i Sen's Fortress er det et ganske bra lynspyd. Funker fjell.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Thorn:
Anbefaler Darkroot Garden da, før du entreer Sen's fortress
New Londo ruins kan du vente en god stund med.


Darkroot er der Hydra er ikke sant?

Siterer gnyg:
Inne i Sen's Fortress er det et ganske bra lynspyd. Funker fjell.


Det spydet fant jeg rett før jeg døde der inne. Mistet bare 4500 sjeler da...

Noen som vet hvordan jeg kan bruke boss sjelene til å lage våpen? Jeg vil liksom ikke bruke dem bare for å få sjeler...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du må lage et vanlig våpen til +10 og så må du snakke med den gigantiske smeden i Anor Londo.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!