Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Release er på fredag er det ikke?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Vurderer vel selv å kjøpe det til 360, men om så mange av dere skal ha det til PS3 så burde jeg kanskje vurdere å kjøpe det til den...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg skal ha til PS3, og hvis de fleste fra GR tar PS3 så blir det Hardcore Det blir forøverig Dark Souls og Skyrim på meg og, ingen andré spill er i nærheten til å friste til sammenligning...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nei, tror jeg venter med Dark Souls jeg. Kom noen ting i veien som jeg heller vil gjøre for en gangs skyld.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
... What happened Real life is taking over
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
... What happened Real life is taking over


Jaaaaa. Er en fest eller to med venner fra videregående.. Kjøper det på lørdag kanskje dersom det ikke blir noe denne eller neste helg enkelt og greit.

Gleder meg uansett da
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Grei grunn det
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Missing Avatar
  • Jyx
Vil ha spillet i dag! Noen butikker i Akershusområdet som har lagt det ut???
  • 0
Tror jeg får det i posten i dag, men blir vel slaktet av japanesere i lvl 150 hvis jeg spiller det.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men release er vel ikke før på fredag?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Missing Avatar
  • Jyx
Gleder meg sinnsykt. Demon souls var utrolig bra. Tror dette blir enda bedre. Hype!!!
  • 0
Trodde den slapp ut på Fredag?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Tror dere det er trygt å spille det uten å bli drept av sånne japse folk? Fikk det nemlig i posten..
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer ROJ123:
Tror dere det er trygt å spille det uten å bli drept av sånne japse folk? Fikk det nemlig i posten..


HELDIG!! *.*

Jeg ville bare hatt onlinen på. Det e jo en del av opplevelsen ;) Eg ble bare innvadert to ganger gjennom den første gjennomspillingen av Demon's Souls. Vant begge da, med en god prosjon flaks.

Hvor bestilte du fra?

Lagt til 2011-10-05 14:46:
Btw, vil du ikke bare kunne spille på en europeisk server? Det var jo slik med Demon's Souls var det ikke?
  • 0
Siterer ROJ123:
Tror dere det er trygt å spille det uten å bli drept av sånne japse folk? Fikk det nemlig i posten..


lulz, misinformed much?
de har bare såtte alle black phantom til et ekstremt høyt level slik at om folk går online før release vil alle black phantoms i spillet være level 145 eller noe slikt istedenfor det de egentlig skal være.
  • 0
  • Play
  • Play
oooh I forgot... Haha ROJ, du kan jo prøve! Prove your strength!
  • 0
Bestilte på lefdal, men skal prøve senere i kveld. Dør sikkert når de ser på meg da.
  • 0
Fikk mail at.den ble shipped nå så snart kjem pakken
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Har nå igjen blitt litt usikker på om jeg skal ha Dark Souls. Ikke fordi jeg ikke har råd eller noe, men er litt usikker på om det faktisk er spillet for meg.

Om det faktisk er så ekstremt vanskelig som anmelderne skal ha det til (ikke nødvendigvis negativt) så blir jeg jo litt skremt (som sagt) og føler kanskje at spillet ikke passer meg helt. Har ikke noe imot vanskelige spill, men det virker som at Dark Souls har redefinert ordet "vanskelig"...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Å si at Dark Souls har "redefinert ordet vanskelig" blir litt "Xbox 360" å si. Dark Souls er jo tross alt "oppfølgern" til Demon's Souls, så er sikkert ikke noe særlig vanskligere enn det. Vansklighetsgraden er oppskrytt anyways, Meat Boys siste levels er mye vanskligere enn Demon's Souls om man tenker på antall ganger man dør før man klarer det.

Dark Souls er noe for deg om du klarer å gjøre noe annet enn å løpe mot fienden og trykke angreps knappen til en av dere dør. Vansklighetsgraden er også en pluss siden spillets gameplay er artig og man sjeldent føler at man døde pga. spillet har ødelagt eller elendige element i gameplayet, slik som de fleste skytespill har.
  • 0
Jeg kan bekrefte at spillet er vanskelig. Møtte en boss i tutorialen, og han så på meg og så var jeg død.
  • 0
  • Play
  • Play
At spillet e vanskelig e jo det store plusset med Demon's/Dark Souls, og som hele spillet e blitt bygget rundt på. Gleder meg til å bli rævkjørt av bosser, kaste kontrolleren i veggen og tilslutt fyre hodet gjennom taket av glede.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Å si at Dark Souls har "redefinert ordet vanskelig" blir litt "Xbox 360" å si. Dark Souls er jo tross alt "oppfølgern" til Demon's Souls, så er sikkert ikke noe særlig vanskligere enn det.


Tja, nå har jo utviklerne av spillet og en god del anmeldere sagt at Dark Souls er en god del vanskeligere enn Demon's Souls så det er vel egentlig ikke "xbox 360" å si. Jeg er ikke redd for å spille vanskelige spill, og syns at Ninja Gaiden til Xbox (ikke 360) var veldig vanskelig men også vanskelig på riktig måte og da også artig.

Har heller ikke noe imot taktikk og slikt, men om Dark Souls faktisk er så vanskelig som folk skal ha det til så virker det som om det er for mye av det gode. Forhåpentligvis så mener de at det er ekstremt vanskelig i forhold til CoD for da er det ikke sååå ille.

Dessuten så har jeg også blitt usikker på hvilken platform jeg skal eventuelt kjøpe det til. Det virker som de fleste her skal ha det til PS3 og at det er mest populært der. Ikke så veldig rart, men jeg merker at jeg også har lyst til å kjøpe det til 360 da det er den konsollen jeg er mest komfortabel med.

Men, det hadde jo vært kult om man kunne hjulpet hverandre litt og kanskje prøvd litt coop og da er det jo greit å ha det til den konsollen som flest her kjøper det til... Vanskelig!

Det jeg liker er hvordan utviklerne nærmest roper at dette er et hardcore spill. Det er så hardcore at det ikke fins noe annet enn en limited edition. En bra en også!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er så hardcore at det ikke fins noe annet enn en limited edition.


Limited Edition er bare første opptrykk, slik som Demon's Souls her i Europa.
  • 0
Enig med zyrocs, synes egentlig ikke at Demon's Souls var noe vanskelig... Den ENESTE bossen som jeg syntes var vanskelig var False King... Døde på bare 3 andré bosser (maneater og Maiden Astera og Fools Idol) Maneater dyttet den uheldige meg utfor klippen, og på Maiden Astera så ble jeg drept av hun etter at hun hadde sagt at hun hadde overgitt seg... (hadde drept hennes trofaste riddder vinland, og var ikke klar får hyppige magi angrep fra en med selvmordstanker...)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!