Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Da har jeg fått prøvd Dark Souls og gud for et vanskelig spill. Selvsagt hjelper det ikke at jeg knoter med gamepaden heller da. Gi meg mus og tastatur, da tror jeg det ville ha gått mye bedre. Spillet er nå herlig da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tror ikke Dark Souls ville vært noe bra på pc. Tror kontrolloppsettet ville blitt altfor vanskelig

Uansett. Har nettopp tatt Moonlight Butterfly

Edit: Og da var Capra Demon også slått. Er ingen sak med drake sword.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Lurer på hvilken boss som skal angripes etter Sif?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Må man åpne den 20k-souls døra for å komme seg til Sif?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer gnyg:
Må man åpne den 20k-souls døra for å komme seg til Sif?


Nope, men den fungerer som en snarvei, i tillegg til at det fins NPCs der du kan få 2k souls hver gang du dreper dem. Så de 20k sjelene får du fort tilbake Alternativ vei e ved vannet hvor du finner Hydra. På venstresiden til høyre for fossen finnes det en stige du kan klatre opp.
  • 0
hæ har jeg gått glipp av artig utforskning? Eller er det ikke noe spennende jeg har gått glipp av ? BTW gratulerer gnyg sommarfugl dreparen
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er synd å si det men den var litt vanskelig i starten. Hadde dårlig magic defence og leste angrepene dens dårlig. Når jeg var nærmere sommerfuglen så gjorde den mindre skade generelt sett. Den skjøt bare 2 piler om gangen som gjøre lite skade. Men er jeg lengre unna så skyter den bomben som gjør mer skade.. Fant også Crest Shield som hjalp mye

Har ellers møtt han med den svære dildoen. Det tårnet før man møter Taurus Demon.

Har noen av dere blitt invadert? Jeg ble i stad og jeg vant. 5k souls til meg .

Ellers har jeg fått bottomless box og kommet meg til Gaping Dragon som jeg ikke vet hvordan jeg skal ta :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Har ikke så langt, men nettet e så dårlig på rommet mitt til tider at eg stort sett har spilt offline.

Lagt til 2011-10-19 17:23:
Cursed!!! No må eg skaffe meg 15k souls D:

Lagt til 2011-10-19 17:41:
Oh, de kostet vist bare 6k
  • 0
  • Play
  • Play
Svarte eg e helt lost i Depths xD Finner ikke veien ut igjen etter at eg tok bossen..

Lagt til 2011-10-19 18:50:
Var lost

Lagt til 2011-10-19 19:07:
3 bosser på 1 dag. Føler meg fornøyd!
  • 0
bra gjort Play :3
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Lol var skogvokter i darkwood garden, og innvaderte en stakkars sjel (riktig nok japansk lærte jeg senere...) Når jeg vant så fikk jeg EN HALV MILLION SJELER!1 min etterpå fikk jeg en melding på japansk som sansynligvis brukte skjellsord..
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Tihi.

Damn Gerda! Eg hadde aldri beveget meg inn i et nytt område med så mange sjeler o.O Dumme japse.
  • 0
Han drev sikkert å farmet så i mine øyne fortjente han det...
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Ollimolli:
Han drev sikkert å farmet så i mine øyne fortjente han det...


Fordi han farmer?

Siterer Onkel Gerda:
Lol var skogvokter i darkwood garden

Hvor står du for å bli tilkalt? Har ikke skjedd 1 gang med meg enda..
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ollimolli:
Han drev sikkert å farmet så i mine øyne fortjente han det...


Farmer du aldri?

Følte meg pro når jeg drepte en som invaderte meg i sted.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Sry. Dobbelposting
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg står der innenfor porten..
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Alright. Da tar eg en tur i skogen innenfor da

Lagt til 2011-10-19 20:31:
Damn. Murakumo e et laaaaaaaaangt sverd! Frister å øke strength no x)

Lagt til 2011-10-19 20:48:
SVARTE!! Han Murakumo-duden var faktisk med i pakten til katten...og eg drepte han D': Han angrep meg helt uten videre, så hva skulle eg ha gjort?! No kan eg ikke få sverdet til Gray Wolf ):
  • 0
Siterer Play:
Alright. Da tar eg en tur i skogen innenfor da

Lagt til 2011-10-19 20:31:
Damn. Murakumo e et laaaaaaaaangt sverd! Frister å øke strength no x)

Lagt til 2011-10-19 20:48:
SVARTE!! Han Murakumo-duden var faktisk med pakten til katten...og eg drepte han D': Han angrep meg helt uten videre, så hva skulle eg ha gjort?! No kan eg ikke få sverdet til Gray Wolf ):
Lol, missinformed much? http://darksoulswiki.wikispaces.com/Greatsword+of+Artorias
What is dead may never die
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Hopetify:
Lol, missinformed much?


Ooh, en alternativ måte...men tidkrevende. Og B og B i Intel og Faith? Nei takk. Sverdet vil ikke fungere for min karakter uansett :/

Lagt til 2011-10-19 21:42:
Da bærer det av sted mot Blight Town...*gulp*
  • 0
Enig, jeg har 48 i strength og 35 i endurance. Alle andré statts er under 16 snart kan jeg veivesen rundt med great dragon axe med en hånd

Lagt til 2011-10-19 21:47:
Vet noen hvor man skal i Bligth Town? Jeg føler at jeg vandrer rundt uten å vite hvor jeg skal til jeg hopper i døden når jeg tror jeg hopper til der man egentlig skal...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hvordan kommer jeg meg forbi den dragen ved brua? Klarte det på første forsøk med Thiefen min men nå (Bandit) klarer jeg det ikke av en eller annen grunn : /
  • 0
Joa jeg farmer litt... Men til en hvis grad hvis jeg trenger humanity så kan det hende jeg tar meg tid til å farme det for eksempel, men herregud, en halv million sjeler? Seriøst? Syntes nesten det blir for dumt... Kan man ikke bare spille spillet normalt, man får som regel nok sjeler av det og spillet går mer ut på taktikk og strategi enn høy level.

@Onkel Gerda Ops ops Great dragon axe er visstnok veldig dyr å reparere sånn at du har det i bakhodet
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Og hvordan invaderer jeg andre? Fikk nettopp White Soapstonetingen men jeg veit ikke hvordan den funker xD
  • 0
@ ollimolli tror jeg klamrer meg til min Zweihander og divine longswoord, men blir gøy å leke med øksa

Lagt til 2011-10-19 23:18:
Siterer DoGRoG:
Hvordan kommer jeg meg forbi den dragen ved brua? Klarte det på første forsøk med Thiefen min men nå (Bandit) klarer jeg det ikke av en eller annen grunn : /


Start utstyret til Bandit veier mer en tyvens, så hvis du har på deg utstyr som veier mer enn 25% av din totale bæreevne så løper du saktere. Prøv å ta av alt unntatt skjoldet og løp over
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!