Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill vil slå Call Of Duty !


Siterer KamikazeKnut:
Jeg vil nå si at COD allerede er slått. Av BC2.

Jeg er 100% sikker på at BF3 kommer til å gruse alle COD spill som kan komme ut innen høsten/vinteren (dvs COD 8-10)


Nope Bc2 ble hard slått ned av cod ! Cod tar bad company serien, Veldig enkelt !

Lagt til 2011-02-14 11:57:
Men jeg antar at BF3 slår Cod ned veldig enkelt, Spesielt med den nye grafikkmoteren! Men jeg tror også Killzone 3 kommer til slå cod. Men nei jeg tror ikke crysis 2 komme til slå cod
(100% BF3 )
  • 0
Siterer Kaminator:
Citerer KamikazeKnut:
Jeg vil nå si at COD allerede er slått. Av BC2.

Jeg er 100% sikker på at BF3 kommer til å gruse alle COD spill som kan komme ut innen høsten/vinteren (dvs COD 8-10)


Nope Bc2 ble hard slått ned av cod ! Cod tar bad company serien, Veldig enkelt !

Lagt til 2011-02-14 11:57:
Men jeg antar at BF3 slår Cod ned veldig enkelt, Spesielt med den nye grafikkmoteren! Men jeg tror også Killzone 3 kommer til slå cod. Men nei jeg tror ikke crysis 2 komme til slå cod
(100% BF3 )

Killzone 3 er PS3 eksklusivitet, derfor kan det ikke sammenlignes i det store bildet.
Men du tar feil når det gjelder BC2. Vietnam pakker slo MW2 av tronen når det gjaldt online spilling i fjor. Er enig når du nevner BC3 da, har beta key etter MOH spillet hehehe
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer RockFuzzEleven:
Alle spill slår Call Of Duty!



I hvertfall BF3, Brink, og kanskje Killzone 3 (Selv om jeg aldri har prøvd noen av Killzone-spillene )


Tviler noen av de spillene kommer til å ta meg bort ifra COD og de kommer heller ikke til å slå COD på online spillere.. Kanskje BF3 men sannsynligheten er noe liten i mine øyne..


Men det er deg! Mange av de som spiller CoD, har ikke spilt andre spill, så de vet ikke alternativene.

Rundt februar i fjor sluttet jeg med CoD. Da så jeg hvor mange spill som faktisk var bedre og fanget meg mer. Det dro meg lett vekk fra CoD.

Isteden for CoD har jeg spilt: (I 2010)
Bioshock 1 & 2
Fallout: New Vegas
BF:BC2
NFS: HP
Minecraft
Halo: Reach


Etter min mening har alle disse spillene allerede slått CoD!
Både på dybde, underholdningsnivå og spillbarhet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Men nå er det ikke snakk om meg eller deg her men ALLE...

Det er jo en grunn til at Cod ligger på førsteplass over online spill og sålenge det ligger der har det ikke blitt slått...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Men nå er det ikke snakk om meg eller deg her men ALLE...

Det er jo en grunn til at Cod ligger på førsteplass over online spill og sålenge det ligger der har det ikke blitt slått...


Siterer RockFuzzEleven:
Mange av de som spiller CoD, har ikke spilt andre spill, så de vet ikke alternativene.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer NewAge:Men nå er det ikke snakk om meg eller deg her men ALLE...



Det er jo en grunn til at Cod ligger på førsteplass over online spill og sålenge det ligger der har det ikke blitt slått...



Citerer RockFuzzEleven:Mange av de som spiller CoD, har ikke spilt andre spill, så de vet ikke alternativene.


Men det kan du si om mange/alle spill...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jepp, men VELDIG mange jeg vet om, spiller ikke annet en CoD, og har ikke en gang hørt om spill som "Bioshock" eller "Fallout".

De fleste har hørt om CoD, uansett hvilket spill de spiller til vanlig

Hadde slike spill vært mer kjent, ville de selvfølgelig solgt mer og, pluss at kvaliteten på disse spillene er mye høyere.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer NewAge:
Citerer RockFuzzEleven:
Alle spill slår Call Of Duty!



I hvertfall BF3, Brink, og kanskje Killzone 3 (Selv om jeg aldri har prøvd noen av Killzone-spillene )


Tviler noen av de spillene kommer til å ta meg bort ifra COD og de kommer heller ikke til å slå COD på online spillere.. Kanskje BF3 men sannsynligheten er noe liten i mine øyne..


Men det er deg! Mange av de som spiller CoD, har ikke spilt andre spill, så de vet ikke alternativene.

Rundt februar i fjor sluttet jeg med CoD. Da så jeg hvor mange spill som faktisk var bedre og fanget meg mer. Det dro meg lett vekk fra CoD.

Isteden for CoD har jeg spilt: (I 2010)
Bioshock 1 & 2
Fallout: New Vegas
BF:BC2
NFS: HP
Minecraft
Halo: Reach


Etter min mening har alle disse spillene allerede slått CoD!
Både på dybde, underholdningsnivå og spillbarhet.


Helt enig !! Men ikke det med BC2 !!
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jepp, men VELDIG mange jeg vet om, spiller ikke annet en CoD, og har ikke en gang hørt om spill som "Bioshock" eller "Fallout".



De fleste har hørt om CoD, uansett hvilket spill de spiller til vanlig



Hadde slike spill vært mer kjent, ville de selvfølgelig solgt mer og, pluss at kvaliteten på disse spillene er mye høyere.


Men spill som Bioshock og fallout ville ikke slått ut COD bare fordi de ikke har en fullt fungerende og oppegående online del..

BF3 kan kanskje men da vil det være det spillet mange spiller uten å ha hørt om spill som bioshock og fallout osv...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
etter at treyarch kom på banen med cod har det gått nedover! Etter det jeg mener så er det eneste morsome med black ops zombie og campaign. Tenker BF3 slår cod rimelig lett, men på an annenside så kanskje cod holder seg oppe vis det kommer enda et i MW serien... Men killzone 3 kan slå cod på ps3. Men tror ikke BF bc2 slår cod serien ikke i mine øyne. Men nå er ikke cod sånn som før. CoD burde vært som MAG!
  • 0
Siterer kaliank:
CoD burde vært som MAG!


du mener å sucke?


Neste COD blir vel Mw3 som er snakk om å være en prequel til Cod4: MW..

Og siden det er et helt nytt studio kan det fort bli bra, men det kan også fort floppe som faen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det blir liksom en kamp

Cod Mw3 vs BF3

Lurer på hvem av de to kommer til og bli best
Antar vel Cod mw3 ?
  • 0
Kommer ann på når BF3 har release... Mw3 kommer vel i november uansett BF3 deimot aner jeg ikke men er de smarte å skal slippe det senere i år ville jeg heller ventet til mars/april bare for å plukke opp de som er drit lei Cod da..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg blir for lei av cod, Så etter noen dager for jeg lyst på og spelle det igjen hvordan skal jeg si jeg blir vist alderi lei av det

Men jeg antar kansje BF3 kan slå MW3, Men vet vertfall at BF3 kommer i 2011

Og vet at Killzone 3 slår Black ops
  • 0
Kanskje killzone etc. vil være bedre enn CoD. Men tro mine ord, INGEN spill vil slå CoD på populæritet online, aldri, tro mine ord
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
HAHAHAHAHA det er kanskje det dummeste utsagnet jeg noen gang har hørt!

http://us.battle.net/wow/en/
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Cherno:
Kanskje killzone etc. vil være bedre enn CoD. Men tro mine ord, INGEN spill vil slå CoD på populæritet online, aldri, tro mine ord


Haha!

Det er nok ikke mange år til CoD-serien går under



Håper jeg...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Helt klart BF3! det er mye lettere å gjøre det bra i CoD men i BF må du være litte granne taktisk i hvert fall ;) hvis cod 4 hadde fått noen oppdateringer hadde det blitt ganske umulig å slå
You ain't Grizz baby!
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer Cherno:
Kanskje killzone etc. vil være bedre enn CoD. Men tro mine ord, INGEN spill vil slå CoD på populæritet online, aldri, tro mine ord


Haha!

Det er nok ikke mange år til CoD-serien går under



Håper jeg...


Det tror ikke jeg, CoD serien er for populær til å gå under så fort. Kan vel si at CoD er mer "barnevennlig" enn f.eks Battlefield, siden CoD er mye simplere og enkelt å gjøre godt i
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer Cherno:
Kanskje killzone etc. vil være bedre enn CoD. Men tro mine ord, INGEN spill vil slå CoD på populæritet online, aldri, tro mine ord


Haha!

Det er nok ikke mange år til CoD-serien går under



Håper jeg...


Nope cod serien kommer ikke gå under, lixm MW2 er forsatt populær !!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!