Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

"The New Way To Play L4D2 Scavenge Mode"


Jeg har da laget en youtubefilm om en morsom vinkling man kan gjøre på l4d2 sin egen scavenge mode.

Litt mer innformasjon: Det går ut på at du får samme antall bensinbokser som motstander laget, men fortere. Deretter tar du og kaster de resterende boksene over hustaket. Dette er ganske morsomt og jeg vil love deg at det vil gi deg en virkelig god latter

Jeg har laget en film om det hele, og filmen finner du her:
http://www.youtube.com/watch?v=5T3vf8UNz_I

Hadde også tenkt på muligheten å gjøre dette om til en L4D2 mutation og har da to ideer:

Idé en:
Bare endre reglene til; Ødelegg boksene så fort som mulig. Brenn dem, kast dem over taket eller finn på en annen kreativ løsning for å ødelegge dem. Generatoren er nå ikke på kartet. Du får mer tid til hver boks du ødelegger. Det raskeste laget vinner ...

Idé 2: Samme regler, men nå er generatoren på kartet. Lagene får nå mer tid når du fyller opp bokser på generatoren etter en boks er fylt opp vil den respawne på sin opprinnelige plass. Da kan du ikke bruke den igjen på generatoren ... Målet er fremdeles å ødelegge alle boksene, men nå kan du ikke få mer tid for å ødelegge dem. Den raskeste laget vinner ...
  • 0
Nice, lol.
  • 0
Siterer toreofnorway:
Nice, lol.

Bra du likte det
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Haha, engelsken din er awesome ^^
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!