Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~


Expert ER dyrt.
  • 0
Virker bedre/likte bra som de tidligere. Gjør vel egentlig like mye nytt innenfor serien som BF3 gjorde innenfor sin serie... nada. Noe som obviously ikke gjør like mye på MW3 siden BF3 har litt mer fucked up gameplay til å begynne med.

Alt i alt virker MW3 som et greit MP spill for fans av generic shooters, BF3 virker greit for kidz som tror de er hipsters fordi de synes det er bedre enn MW3.
  • 0
Skal til en kompis å spille det, når han får det i posten. Utifra gameplay-videoer på nettet virker det minst like bra som MW2 i multiplayersammenheng, noe som egentlig skal bli fint, siden jeg har holdt meg unna FPS-multiplayer en lang tid nå.

Siterer Zyrocz:
BF3 virker greit for kidz som tror de er hipsters fordi de synes det er bedre enn MW3.


+1
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Zyrocz:
BF3 virker greit for kidz som tror de er hipsters fordi de synes det er bedre enn MW3.


Nå blir jo du på en måte hipster, siden du var tidlig ute med å hate på de som hata på MW3 Det virker litt som det er den nye greia, å være nøytral.

Siterer Zyrocz:
Gjør vel egentlig like mye nytt innenfor serien som BF3 gjorde innenfor sin serie...


Der tror jeg du har bommet litt
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Folks! Quick question! Jeg har lyst på COD Elite, men gidder ikke å betale 600 bucks for 1 år, jeg vil ikke ha så lenge. Går det ikke å kjøpe en måned eller tre måneder for eksempel?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Siterer xezopen:
bullshit, bf3 kosta kun 400, mw3 koster nok 400-500 bare det også, jobber der så slutt å kom med bullshit priser


Nr.1 GET A NEW JOB! :3

Nr.2 Jeg overdriver SELVFØLGELIG! Dette er internett, ikke tro alt du leser. Poenget var at de mest sannsynligvis hiver opp prisen uansett om de ikke hadde det inne idag siden det stod "399.- Tirsdag 8.11.2011" i annonsen. Så de som kommer imorgen og har bestilt det der må punge ut en eller to hundrelapper ekstra uansett...

Uansett, driter vel egentlig i expert. Sitter nå med ingen gode erfaringer derifra og det var ikke første gang de ikke har fått inn spill osv..

Konklusjon: Expert suger fortsatt donkey dick.

Siterer Zyrocz:
Alt i alt virker MW3 som et greit MP spill for fans av generic shooters, BF3 virker greit for kidz som tror de er hipsters fordi de synes det er bedre enn MW3.


You know what.. Sometimes I just love you...

___________


Har nå spilt nokon timer med MP, sofar så digger jeg det. UMP er klart et overpowered våpen så må nerfes, det er det eneste våpenet som til nå stikker ut. Kniven suger som er cool, sniper funker fjell som er awesome og Scar-L med silencer er digg.

Alt i alt har jeg hatt en kjempe dag med COD og sikkert det kjekkeste jeg har hatt det med COD siden begynnelsen av MW2..

Siterer RockFuzzEleven:
Der tror jeg du har bommet litt


Not that I care, men eksempler?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Satser på og få det til jul eller og finne det på for 299-399 som jeg gjorde med gears3
  • 0
Alle vennene mine (inkludert deg, newAge ;) ) Sier at MW3 er gøyere og bedre enn MW2. Så burde jeg kjøpe det?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Survival var ganske fett! Samme med campaignen! Første møtet med Makarov er überdeilig, er liksom så lenge siden man har sett han
Så man egentlig Makarov IRL på MW2? Utenom No Russian såklart, men noen andre baner?

Siterer blyantkvesser:
Alle vennene mine (inkludert deg, newAge ;) ) Sier at MW3 er gøyere og bedre enn MW2. Så burde jeg kjøpe det?


Ja, vet ikke om det er bedre, men jeg personling synes det er gøy!!
Så bare kjøp! min mening er at det ligger mellom 8.3-8.7/10
BF3 ligger på 9/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Mw3 er best da slipper du å rase ned en bygning bare du bommer med et hagle skudd
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Mw3 er best da slipper du å rase ned en bygning bare du bommer med et hagle skudd


Insightful...

Siterer blyantkvesser:
nkludert deg, newAge ;)


Oh chucks, im blushing!

Siterer blyantkvesser:
Så burde jeg kjøpe det?


I would say yes! Har kost meg ekstremt med det idag. Håper bare de patcher/nerfer UMPen, det er det eneste sofar som jeg har merket er off balanse eller lignende..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er jeg den eneste som irriterer meg over online menyen? Er det er med på å ødelegge alle online spill er at man spiller i 10 min og må sitte i en meny i 1 min før noe skjer igjen.
  • 0
Er ikke sikker på om gamemoden finnes i MW3, men i TD Express på MW2 var ventetiden mye kortere.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er det verdt 500 kr?
Synes det er synd at det virker så grått, MW2 hadde ikke fantastisk grafikk, men det så ganske bra ut pga pene farger. MW3 virker så grått, og da ser det enda mer utdatert ut.
Ikke det at BF3 ikke er grått, men BF3 ser i det minste superbra ut da.
  • 0
MW3 - godkjent.

Fremdeles litt dumt at de dropper dedikerte servere til fordel for IWNet, som fremdeles suger. Selv om det ikke suger like mye som ved MW2s lansering. Jeg har dog et forferdelig nett med humørsvingninger verre enn en fjortis på en søndag.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Så konklusjonen er at om man likte MW2, så liker man mest sannsynlig MW3 også?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Så konklusjonen er at om man likte MW2, så liker man mest sannsynlig MW3 også?


Jepp.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Helt ærlig, MW2 ser nesten nyere ut enn MW3.
Har på flere videoer sett at personen som spiller får kills, og da selvom han skyter 2 meter bak han som løper. Alikevel teller det som treff. Så aim assists er det mer enn nok av.
  • 0
Ok.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Lol, hva har skjedd med deg i det siste a?
  • 0
Var på midnattsrelease i Oslo med noen kompiser mandag for å plukke det opp. Må si at det er et ekstremt artig spill, men fortsatt småskuffet over likhetene med forgjengeren. Har ikke spilt SP, men får spilt myyyeee i helgene framover, har jo husarrest pga at jeg stjal drikke av far i helgen
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Lol, hva har skjedd med deg i det siste a?


Han er vel skuffet over at du ikke har kommet ned fra taket.
  • 0
Siterer Cherno:
Var på midnattsrelease i Oslo med noen kompiser mandag for å plukke det opp. Må si at det er et ekstremt artig spill, men fortsatt småskuffet over likhetene med forgjengeren. Har ikke spilt SP, men får spilt myyyeee i helgene framover, har jo husarrest pga at jeg stjal drikke av far i helgen


lol, burde ikke du være hjemme å passe på ungen din da?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Så aim assists er det mer enn nok av.


så kjøp det på pc, der er det ikke AA
  • 0
Siterer Elektro Banana:
lol, burde ikke du være hjemme å passe på ungen din da?


loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!