Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~


RaytTedx: IKKE stol på cyri. Noe av den verste driten som finnes!
  • 0
Siterer Grallen:
Activision gjør det igjen.


For å være ærlig ser jeg ikke mye problemer i å ha slike ting i spill, så lenge aldersgrensen er passende (16+ iguess) er det ikke noe problem. Ser jo værre ting i filmer med samme aldersgrense, og i dette klippet er det ikke du som dreper jenta (om hun dør...) sånn som du gjorde i MW2 på terminal missionet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håper det gikk greit med den dataanimerte jenta da....
mah boi
  • 0
Siterer fantomena:
Ser virkelig ikke problemet.


Det gjør strengt tatt ikke jeg heller, men det skal ikke forundre meg om det blir oppstyr i media.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer fantomena:
Da ahr preloadingen begynt p åSteam

Trodde du hatet CoD jeg Bf fanboyen
mah boi
  • 0
Lurer på om jeg skal kjøpe MW3 på PC eller Xbox. Om jeg kjøper det på Xbox så har jeg tenkt å kjøpe Hardened Edition, og derfor få med Elite (og dermed få med map packene), eller kjøpe det på pc og få med cod4 i samme slengen.

Det som suger litt er at det virker som om PC-versjonen ikke tillater dedikerte servere man kan levle opp på; at det må foregå via P2P. Det er litt total hestedritt.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Duck Song:
Citerer fantomena a ahr preloadingen begynt p åSteam
Trodde du hatet CoD jeg Bf fanboyen


Du har altså fulgt lite med.
  • 0
Ja jeg har nok det xD
mah boi
  • 0
Siterer fantomena:
RaytTedx: IKKE stol på cyri. Noe av den verste driten som finnes!


Er så utrolig lei av å lese at du skriver det.
CYRI funker for de fleste, mesteparten av tiden. Egentlig er siden genial. Kanskje noen opplever bugs, but still.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:
RaytTedx: IKKE stol på cyri. Noe av den verste driten som finnes!


Er så utrolig lei av å lese at du skriver det.
CYRI funker for de fleste, mesteparten av tiden. Egentlig er siden genial. Kanskje noen opplever bugs, but still.

Enig I det, har aldri hatt noko problem med den sida.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Da er jeg altsp et unntak? For CYRI funker ikke for meg.
  • 0
Too fucking bad for u!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Too fucking bad for u!


Oh no! Om det er noe som aldri kommer til å skje, så er det å sjekke om PCen klarer å spille akkurat det spillet på nett. Selv o mCYRI hadde funket hadde ejg aldri brukt det (funket på den forrige stasjonæren, men bruke det aldri).
  • 0
Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 330 @ 2.13GHz (4 CPUs), ~2.1GHz

Memory:
4096MB RAM

Hard Drive:
241 GB

Video Card:
NVIDIA GeForce GT 330M

Er Laptopen min kraftig nok?
mah boi
  • 0
CYRI is ur friend!

Lagt til 2011-11-05 14:46:
Siterer fantomena:
(funket på den forrige stasjonæren, men bruke det aldri).


Så du innrømmer at det er PC'en din som er bugga, og ikke nettsiden? Good.
  • 0
Det står at jeg kjører det bra. Men det er samme resultat når jeg tar Crysis 1. Men det står at min kjører bf3 dårlig så jeg tror det er riktig at jeg kan spille mw3 på (NESTEN) fullt
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Det står at jeg kjører det bra. Men det er samme resultat når jeg tar Crysis 1. Men det står at min kjører bf3 dårlig så jeg tror det er riktig at jeg kan spille mw3 på (NESTEN) fullt


Er ikke PC geni, men tror du kan ikke. Grafikkortet ser ut som om den er svak, 460M hvis jeg tar ikke feil kan få til settings til nesten fullt
  • 0
Kjapt spørsmål fra en som ikke er CoD-fanboy: Er det Zombies i MW3? Hvis ikke, er det en alternativ survival mode? Vil påstå at Zombies er den soleklart mest underholdende delen av CoD
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Siterer YouHaveAProblem:
Kjapt spørsmål fra en som ikke er CoD-fanboy: Er det Zombies i MW3? Hvis ikke, er det en alternativ survival mode? Vil påstå at Zombies er den soleklart mest underholdende delen av CoD


Nei det er ikke Zombies, zombies delen hører til Treyarch sine spill og ikke noen av de andre developerene.. Det er derimot Spec Ops, som er små missions og forskjellige ting. Sååe nei ingen Survival mode.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Da får nok ikke Activision noe penger fra meg :>
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Må si imot deg der, NewAge. Det er ingen Zombie-mode, men det er definitivt en survival-mode; Spec Ops Survival.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Spec Ops Survival.


the fuck! Jaja, you got me there..

Har ikke følgt så mye med på MW3, gikk egentlig bare utifra at spec ops ble noe likt MW2...

Siterer YouHaveAProblem:
Da får nok ikke Activision noe penger fra meg :>


Du får nesten punge ut litt penger da..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!