Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon Black/White ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
Så lenge det er minst 6 kule pokemoner å ha i decket mitt så er alt keeewl


The cake is a lie
  • 0
Det er bare den siste generasjonen som er stygg da, alle de andre har kule og søte og fete og freshe Pokimonz.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Kanskje neste generasjon blir bedre
The cake is a lie
  • 0
Siterer NewAge:
Du kan se på det som, eller gjør som meg, du velger den mest awesome-looking pokemonen, utvikler den, kaster den til siden mens du trenger mer awesome-looking pokemoner som kanskje ikke har et så stort overtak..

Akkurat det samme her. ^^
Favoritt startere er:
Charmander - Totodile - Treecko

De to siste generasjonene har jeg ingen favoritter for jeg har bare valgt en gang...
Just kill him with your awesome
  • 0
det er jo:

Fire - Easy playtrough
Water- Challanging
Grass- hardest

i alle spillene d
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Kommer ann på hvordan du spiller, jeg f.eks gidder ikke å bare foruksere på starting pokemonen min. Liker bedre å trene alle andre pokemon sånn at jeg har litt variasjon... Så om jeg velger en flamme pokemon bruker jeg den i en liten stund før den blir satt som en secondary pokemon, det gjelder som regel uansett hvilken type jeg begynner med...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vurderer kanskje å skaffe meg et av disse spillene i fremtiden. Eneste problemet med PokéMon spillene nå er at de gjør meg så veldig avhengig. Særlig når det gjelder å skape det perfekte laget.

Jeg kan restarte spillet flere ganger når jeg velger min starter PokéMon (eller om jeg på et eller annet punkt får en PokéMon av noen). Han skal ha rett personlighet for å få de beste statene slik at jeg kan min-maxe dem, og når jeg fanger andre PokéMon gjelder det samme her. Jeg bruker ham kun i teamet om han har rett personlighet, osv. for det han skal brukes til. Jeg bruker også tid på å finne hvor jeg skal trene PokéMonene mine slik at de får den beste EV (Effort Value, stat Exp) for det de trenger, og hvilke skills jeg vil få opp.

Huff, nei, PokéMon har blitt mer slit enn nødvendig for meg...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Vurderer kanskje å skaffe meg et av disse spillene i fremtiden. Eneste problemet med PokéMon spillene nå er at de gjør meg så veldig avhengig. Særlig når det gjelder å skape det perfekte laget.



Jeg kan restarte spillet flere ganger når jeg velger min starter PokéMon (eller om jeg på et eller annet punkt får en PokéMon av noen). Han skal ha rett personlighet for å få de beste statene slik at jeg kan min-maxe dem, og når jeg fanger andre PokéMon gjelder det samme her. Jeg bruker ham kun i teamet om han har rett personlighet, osv. for det han skal brukes til. Jeg bruker også tid på å finne hvor jeg skal trene PokéMonene mine slik at de får den beste EV (Effort Value, stat Exp) for det de trenger, og hvilke skills jeg vil få opp.



Huff, nei, PokéMon har blitt mer slit enn nødvendig for meg...


Da har du blitt for moden og seriøs. Gleden med pokémon er jo bare å leke rundt, spille taktisk og seriøst kan man gjøre med andre spill.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Da har du blitt for moden og seriøs. Gleden med pokémon er jo bare å leke rundt, spille taktisk og seriøst kan man gjøre med andre spill.


Ja, derfor jeg foretrekker å leke meg med de eldre spillene. Kan vel egentlig skylde på noen av vennene mine som er PokéMon fanatikkere (de spiller til og med kortspillet). Om jeg noen gang skulle ha sjans i dueller med dem så var det viktig at jeg laget et team som kunne stille opp mot deres.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Noen andre enn meg som har slått "Elite Four" og mesteren?

Hovedhistorien føltes veldig kort, selv om jeg har spilt i 22 timer. >.<
  • 0
Siterer DoanDavid:
Ja, derfor jeg foretrekker å leke meg med de eldre spillene. Kan vel egentlig skylde på noen av vennene mine som er PokéMon fanatikkere (de spiller til og med kortspillet). Om jeg noen gang skulle ha sjans i dueller med dem så var det viktig at jeg laget et team som kunne stille opp mot deres.


Ser den!;) Hadde jeg hatt noen sånne venner hadde det kanskje vært en annen sak, men ettersom det ikke er tilfellet er det casual-gaming som gjelder når pokémon-spill startes opp.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
noen som har tips om hvordan man kan klare ligaen? jeg har full utviklingen til snivy. I level 61 og resten er sånne små levler.. o.O
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen andre enn meg som har slått "Elite Four" og mesteren?

Hovedhistorien føltes veldig kort, selv om jeg har spilt i 22 timer. >.<

Nei...

Hva skjer etter at du har slått ligaen? Nytt område? Kommer de gamle Pokémonene?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer LesMiserable:Noen andre enn meg som har slått "Elite Four" og mesteren?

Hovedhistorien føltes veldig kort, selv om jeg har spilt i 22 timer. >.<
Nei...

Hva skjer etter at du har slått ligaen? Nytt område? Kommer de gamle Pokémonene?


Spoiler:Man kan finne resten av hovedfiendene. 3 nye byer blir låst opp. Noen gamle Pokèmon kommer tilbake.
  • 0
Er det noen som vet om det går ann å spille pokemon black/white uten DS? altså på PC? Me really wants Har spilt leaf green de siste dagene. ELSKER DET!
  • 0
En av minne største hemmligheter er at jeg er stor fan av pokemon

og jeg vurderer og kjøpe en ny dsi enten XL eller 3DS (siden den gammle sprengte) sammen med Heart gold og White, men hvem av konsollene burde jeg velge får lønn 20 så 3DS har nesten kommet ut men nok en gang kommer nesten bare til og spille pokemon på den. så hvem burde jeg velge XL eller 3DS??
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Hemmelighet?????????????

Siterer NewAge:
Spiller spillene og ser serien i en alder av 20 og stolt av det. Kunne ikke kost meg mer med det heller


:3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer simpsons fan:
En av minne største hemmligheter er at jeg er stor fan av pokemon

og jeg vurderer og kjøpe en ny dsi enten XL eller 3DS (siden den gammle sprengte) sammen med Heart gold og White, men hvem av konsollene burde jeg velge får lønn 20 så 3DS har nesten kommet ut men nok en gang kommer nesten bare til og spille pokemon på den. så hvem burde jeg velge XL eller 3DS??


Hvis du BARE skal ha pokemon kjøper du vel XL, men kanskje det kommer noe pokemon til 3DS i fremtiden? I tillegg kommer det også mange gode spill til 3DS, som f. eks. Zelda: Ocarina of Time, Paper Mario, Mario Kart, Animal Crossing, osv. Du bør hvertfall vurdere 3DS.
Love will tear us apart.
  • 0
Vurderer å gå til innkjøp av en DS og starte opp igjen Pokemon karrieren min for Black/White.
Siste spillet jeg spilte var Ruby.. Savner Rayquaza. </3 Husker jeg var megastolt da jeg fant han, av en eller annen grunn..

Har gått glipp av to pokemon generasjoner nå da.. Hvordan var pearl/diamond/platinum pokemonene egentlig?
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Siterer Brightside:
Hvordan var pearl/diamond/platinum pokemonene egentlig?


http://pokemon.marriland.com/diamond_pearl/pokedex
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Spiller spillene og ser serien i en alder av 20 og stolt av det. Kunne ikke kost meg mer med det heller


Signed.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Da fanget jeg Victini
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
det er jo:

Fire - Easy playtrough
Water- Challanging
Grass- hardest

i alle spillene d


WTF!? Jeg har spillt med gress alltid og det er jo ikke vansklig i det hele tatt!
Carpe Noctem
  • 0
Har alltid spilt med vann jeg, ALLTID. Kommer til å fortsette tradisjonen hvis jeg skaffer meg White.
Love will tear us apart.
  • 0
Vann er meh, fire er coolest selvom det er enkleste! Og btw, alle som har en bra android telefon burde laste ned gameboy emulatoren Gameboid! Spiller Ruby på bussen og i kjedelige timer på skolen LOL eksde
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!