Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

R2's Minecraft Server!


something like that..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er litt trist

Føler at den byggegleden vi hadde på den første og den andre mangler. Vi fikk en liten boost på den vi har nå, men det blir ikke det samme. Tror vi er for kresne

Det første huset mitt var ganske simpelt, men det var MITT!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Er veldig trist!

Savner hele følelsen med første world, alt var nytt og det var et skikkelig samhold på serveren..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Er veldig trist!

Savner hele følelsen med første world, alt var nytt og det var et skikkelig samhold på serveren..


Kanskje det blir gøyere med en mer vanilla server eller mer survival. Jeg har tenkt litt på å isolere meg helt og lage en fin liten undergrunnsby/hus. Laget noe tilsvarende på en annen server hvor jeg og 3 andre (blant annet B laget en undergrunnsbase med egen trefarm, gård og gruve

Men vi hadde og en trapp til overflaten da...

EDIT: Du kan jo kanskje og bare gjøre serveren om til en anarkiserver Så kan vi heller ha skilt eller markere ting vi ikke vil ha ødelagt/ stjålet... Så lærer vi n00bsene på serveren å gjemme kister som vi måtte før i tiden

Men du er ikke så mye fan av denslags da
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Er ikke stor vits å åpne serveren første uken av Skyrim's release.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Er ikke stor vits å åpne serveren første uken av Skyrim's release.

Fordi?
Hva hvis alle vi andre helt normale ikke-hjernedøde mennesker har lyst til å spille på serveren?
Det får da være R2 sin egen avgjørelse om han vil ha den på eller ikke.

Hva hvis vi starter en ny world da. Som vi lager et adventure på. 3 byer, mange huler, og div. Finn på en story, og så kan vi alle bidra med det vi kan best, ved å gjøre det skikkelig artig.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg stemmer for en litt mer survival og PvP server. Så lenge folk holder seg til reglene og ikke dreper folk som sier i fra burde det gå fint... Kanskje åpne for å la det være lov å stjele fra kister SÅ LENGE du ikke tømmer den helt. Du bare tar litt

Elle du fyller den med cobblestone
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hva med å blande BR og DA sine ideer.. På MM sin server hadde han spawn som et helt inngjerdet område med stoooore murer rundt. Vi kan jo gjøre noe sånt og lage et adventure inni der også utenfor vil der være fritt for whateverthefuck folk vil lage, også kan vi ha en annen ingjerdet plass hvor folk kan bygge uten å bli frastjålet ting osv.

Just an ideeaa...

Siterer Noral:
Hva hvis alle vi andre helt normale ikke-hjernedøde mennesker har lyst til å spille på serveren?


+agazillion

Kanskje jeg bare åpner den på Skyrim release for å se hvem alle de kule folka er..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
God ide med muren! Skal vi starte på en ny server eller skal du bare bygge mur rundt det som er? Blir vel merkelig med tanke på spawn... Men jeg vil ha romskipet mitt
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Tror nok jeg starter en ny da.. Blir litt rart å gjøre det på den vi har nå.

Men jeg lar dere bestemme..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tror det lureste er å lage en ny. Selv om vi har en del digg på denne da

Laget en random verden som ser ut til å funke ok med det lille jeg sjekket.

2818900055512871036

Hvis du flyr mot lavafossen og så litt mot høyre ser du en fin liten dal som kan brukes til en by eller noe, hvis ikke er det mye flatt rundt ellers.

Men det er en ting jeg virkelig vil ha. Brukbar TNT og flammer Noen av de beste øyeblikkene mine er når jeg har bygget peisen for nær tregulvet eller når fattigmann setter fyr på en liten skog og det desperate slukningsarbeidet etterpå...

Det beste ville være at spawn og byen er beskyttet, resten er ikke. Men det er opp til deg og de andre da...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Serveren er ikke online nå! Why??
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Siterer NewAge:
GET ACTIVE OR ILL CLOSE THAT SUM'BITCH!
Siterer NewAge:
Vil ikke si jeg har stengt den men siden ingen har vært på så har jeg ikke åpnet den de siste dagene..

Ser ikke vits i å bruke CPU osv. på en server ingen er på så når folk faktisk vil spille så kan dere si ifra så ser jeg da..


Siterer MationMac:
So, the server is in a coma?


Siterer NewAge:
something like that..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Tror nok jeg starter en ny da..
5th world?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer NewAge:
Men jeg lar dere bestemme..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
fattigmann setter fyr på en liten skog og det desperate slukningsarbeidet etterpå...
/extinguish
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Ikke på en vanilla server...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Vet ikke om jeg orker starte på nytt. :d
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Mest sannsynligvis så åpner jeg ikke serveren igjen. Det virker absolutt ikke som det er noe stor interesse for det, og alle som vil jeg skal kommer det viiiirkelig til å være inne så mye? I think not.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg kan overleve med coop serveren min, da jeg foretrekker mobs på og samarbeid.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Kan du ikke bare starte en server uten noen som helst mods? Bare whitelist elns. Så slipper du alt stresset.
  • 0
Det beste hadde vel vært å få GR til å støtte en offisiell server... Men den planen har gått i do før, og kommer neppe til å funke nå.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Jeg vil ha vanilla server der vi bare bygger og har noe form for adventure shizzle! Alt fra grief og plyndring skal være lov; anarki med dannelse.
Decyfered!
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Det beste hadde vel vært å få GR til å støtte en offisiell server... Men den planen har gått i do før, og kommer neppe til å funke nå.


Mhm, GR vil ikke betale men vi får lov å bruke navnet.. Så langt kom jeg ihvertfall

Siterer Faunvik:
Alt fra grief og plyndring skal være lov


Litt kjipt når folk bygge coole ting også dagen etterpå er alt fucked. Pluss at flerne vil sikkert bare bruke tiden sin på å "griefe" og ingenting annet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg vil ha øya mi på Download, hvis vi starter en ny world. Ikke mange dager til MineCon, så vi får se hva nytt vi får.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!