Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Civilization V ~ Offisiell tråd ~


Har begynt å spille civ "litt" igjen, alt skolearbeid kommer nå til å gå til helvete
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Prøver som de andre nasjonene, å vinne. Men det viser seg at min brutale nazi politikk ikke virker. Jeg har nå slaktet ned hele to sivilisasjoner, og jeg blir erklert som en blod tørstig djevel.

What the heck am I supposed to do? Jeg prøver å bli venner med statene, men de vil ikke. Jeg prøver å byttehandle, jeg holder nå det jeg lover. I starten plasserte jeg styrker rundt landet deres, ba dem ikke bekymre seg for så å utrydde dem. Det var visst ikke populært hos de andre, så sluttet med det.

MEN. Ennå så blir jeg denounced. Var dog værre før da jeg var i krig mot 8 nasjoner samtidig .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hei er det noen som fortsatt spiller Civ her eller?
mah boi
  • 0
Jada, av og til. Jævla Ghandi though. Han som likksom skal være så fredelig. Det er nok bare et image han bruker mens han bare nuke alle han måtte ønske. Sprengte Hiroshima ironisk nok. (Jeg var Japan)
  • 0
HAHHA
mah boi
  • 0
Siterer Warwigan1:
Har begynt å spille civ "litt" igjen, alt skolearbeid kommer nå til å gå til helvete


Nettopp derfor jeg ikke har tort å kjøpe et avansert strategi-spill.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Noen som gleder seg til neste spill i serien eller?
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Noen som gleder seg til neste spill i serien eller?


Er Ezio med der også?
  • 0
Siterer Duck Song:
Noen som gleder seg til neste spill i serien eller?


Utvilsomt. Skal forhåndsbestille ved neste lønning og krysse fingrene for at jeg har noen jobbskift de kommende dagene etter launch.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Utvilsomt. Skal forhåndsbestille ved neste lønning og krysse fingrene for at jeg har noen jobbskift de kommende dagene etter launch.



Tenkte jeg skulle forhåndsbestille så snart man kan preloade det på Steam.

Håper virkelig at de gjør multiplayeren mere spillbar denne gangen.

Lagt til 2016-09-14 22:38:
Siterer SirThomas:
Er Ezio med der også?



Kanskje det kommer en mod av det på Workshopen når det har blitt lansert. Man finner det merkeligste.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Håper virkelig at de gjør multiplayeren mere spillbar denne gangen.


Amen. I og med at de lager multiplayer scenarioer, så folk som ikke har 4 venner med 20 timer for hånden også kan spille sammen, så virker det jo som at de har et noe økt fokus på flerspilleren denne gangen.

Siterer SirThomas:
Er Ezio med der også?


http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=144652553&searchtext=Assassins

Dette blir det nærmeste jeg kommer på Workshopen ihvertfall.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!