Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

L.A. Noire-tråden


Faen, jeg fucka opp Eli-saken hardt lol. Tok skurken da men..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Du må bruke doubt når de lyver, men du ikke kan bevise det.


Tusen takk! Da skjønte jeg det å!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Du må bruke doubt når de lyver, men du ikke kan bevise det.


Joda, men ikke nødvendigvis. Å holde tilbake sannheten, eller bare være nervøs går også under doubt, noe som gjør den litt vrien å velge. Når de faktisk lyver (eller man tror de lyver) og man ikke tror man har gode nok beviser (eller omvendt) så kan det være vanskelig å vite forskjellen.

Det at jeg har undervurdert eller overvurdert bevismateriale har skjedd flere ganger, og det kan godt hende dette er meningen, at det skal være vanskelig, men det er ikke alltid man kan vite dette som gjør det til "vill" gjetting.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er vill gjetting. Har nesten aldri truffet på bevis. Velger det som er mest relevant. Men det viser seg for å være feil hver gang. Så bruker som ofte doubt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Man bør ikke velge "lie" for ofte. Jeg har bommet med bevis tre ganger, i følge statistikken.
  • 0
Hvor lang er historien?
  • 0
Need halp. Spoiler for dem som ikke har kommet så langt.

Spoiler:Skal finne kjente plasser i LA som "Black Dahlia" morderen viser til, men finner ikke det tredje stedet. Har vært med fontenen og hall of records elns.
  • 0
Siterer fantomena:
Hvor lang er historien?


Har brukt rundt 8 timer og har gjort 10/21 hovedoppdrag. Bruker mye tid på å kjøre rundt og gjøre sideoppdrag
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Har brukt rundt 8 timer og har gjort 10/21 hovedoppdrag.


Wow, shit!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Brukt rundt 5 timer og har gjort //21 hovedoppdrag.
  • 0
Jeg er ferdig nå, og spilte gjennom det på rundt seksten timer.

Lagt til 2011-05-21 19:53:
For en gangs skyld en genuin spoiler, ikke les om du ikke har gått gjennom spillet.

Spoiler:Fikk flashback til Red Dead da Cole døde. Ble nesten litt skuffet.
  • 0
Må si at den siste homicide saken krevde at du hadde free roamet en del for å klare uten "hjelp". Flott for de som allerede har landmarksa pånkartet, irriterende for alle andre.
  • 0
Ganske forsynt etter 18 timer med dette spillet.
Litt blandet mening om storyen, men den var ikke dårlig.

Mest skuffende er vanskelighetsgraden...
og det er ikke ofte du hører meg klage på det, men her var det altfor lett.

Ligger på 60 something prosent.
Må samle biler, badges og gjøre noen sideoppdrag.
Men jeg kommer ikke til å gå for 1000/1000 i det.

Ellers syns jeg de har lagt litt for mye vekt på ansiktsanimasjonene og litt for lite på alt annet. For selv om det dreier seg om å finne spor og snakke med folk, så syns jeg det ble repeterende som fy utover.

Siterer Zyrocz:
Flott for de som allerede har landmarksa pånkartet


Jeg hadde bare oppdaget et par stykker, men det hadde dukket opp spørsmålstegn over alle de andre stedene, uten at jeg hadde vært i nærheten av dem. Så de var like synlige som om jeg skulle oppdaget dem sjøl.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Taxta:
Det er vill gjetting. Har nesten aldri truffet på bevis. Velger det som er mest relevant. Men det viser seg for å være feil hver gang. Så bruker som ofte doubt.


Du tror ikke det er fordi du ikke tar deg god nok tid til å samle beviser, som jeg vil anta er problemet. Det skal helt sikkert være mulig å finne nok beviser til å gjøre deg 100% sikker i en sak, og da er det alt annet enn "vill gjetting". Ta dere bedre tid, sier nå jeg.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer HopeN:
skal finne kjente plasser i LA som "Black Dahlia" morderen viser til, men finner ikke det tredje stedet. Har vært med fontenen og hall of records elns.
Etter du og "tubbsy" har snakket litt i bilen så er det bare å sitte og stirre på diktet og etter hvert kommer Cole opp med svaret. Hvor lang tid det tar kan variere på lengden til diktet..
Jeg er nå kommet til Vice Squad, første sak...
  • 0
Siterer 192:
Du tror ikke det er fordi du ikke tar deg god nok tid til å samle beviser, som jeg vil anta er problemet. Det skal helt sikkert være mulig å finne nok beviser til å gjøre deg 100% sikker i en sak, og da er det alt annet enn "vill gjetting". Ta dere bedre tid, sier nå jeg.


Jeg finner så og si alle bevisene. Så den påstanden kan du bare glemme. Blir fortsatt vill gjetting mellom alle bevisene. Siden det kan være 20 av de, i en sak.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Taxta:
Jeg finner så og si alle bevisene. Så den påstanden kan du bare glemme. Blir fortsatt vill gjetting mellom alle bevisene. Siden det kan være 20 av de, i en sak


Da så

Får vel snart kjøpe meg ditta
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg finner så og si alle bevisene. Så den påstanden kan du bare glemme. Blir fortsatt vill gjetting mellom alle bevisene. Siden det kan være 20 av de, i en sak.


Men hvis du følger med på hva det snakkes om, så er det sjeldent noe problem å finne riktig bevis.
Hvis jeg var i tvil, så valgte jeg alltid "lie" først og gikk igjennom bevisene for å se om noe passet. Hvis ingen så ut til å passe, så rygget jeg tilbake og valgte "doubt" istede.
Funket fjell de fleste gangene.
  • 0
Har ikke fått spilt i dag. Damn you Diablo 2!
  • 0
Siterer Gravkorset:
Etter du og "tubbsy" har snakket litt i bilen så er det bare å sitte og stirre på diktet og etter hvert kommer Cole opp med svaret. Hvor lang tid det tar kan variere på lengden til diktet..
Jeg er nå kommet til Vice Squad, første sak...

Eh, ja. Fant ut det
  • 0
man ligger på 60% etter å ha tatt alle 21 oppdraga, er på 66%
The D' is silent.
  • 0
Soundtracket er kjøpt og betalt for på iTunes. Leken jazz? Ja takk.
  • 0
Betaler ikke for OST, har allerede betalt for OST i spillet, kommer ikke til å betale ennå en gang.
  • 0
Da er anmeldelsen ferdig skrevet.
  • 0
Fullførte storyen for 40 min siden. Ganske bra spill, men var ikke så altfor mye free roam.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!