Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

L.A. Noire-tråden


  • 192
  • 192
Siterer Elektro Banana:
Enig, de har brukt 7 år på å lage spillet og en fantastisk good lookin LA også får vi ikke muligheten til å leke, det blir kjipt!


Så vi får ikke de mulighetene??
Get ready for a better you
  • 0
Nei, jeg mente at det blir dumt om det er slik.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Skal bestille spillet kanskje i dag.
  • 0
Siterer 192:
Er det noen som vet åssen free-roamingen blir? Håper virkelig det blir ala den i GTA, og at det ikke er noe sånn tåpelig som at du er detektiv, og at du dermed ikke kan skyte som en desperado rundt deg...


Sånn jeg har forstått det så blir det mye mindre skyting enn i GTA. Det blir sikkert noen action-fylte oppdrag med bilkjøring og skyting, men det blir også mye detektivarbeid med vitneintervju, åstedsgransking og diverse. Mye av ressursene har visst også godt med til å lage et system for ansiktsanimasjon. Det blir endel intervju der du må tolke ansikteinntrykk.
Og siden du spiller politi er det neppe så store muligheter for å skyte vilt rundt deg. Hvis det er bare det du vil kan du vel heller gå tilbake til GTA eller Saints Row. Jeg for min del gleder meg til et spill med fokus på andre ting enn skyting.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer heljar:
Sånn jeg har forstått det så blir det mye mindre skyting enn i GTA. Det blir sikkert noen action-fylte oppdrag med bilkjøring og skyting, men det blir også mye detektivarbeid med vitneintervju, åstedsgransking og diverse. Mye av ressursene har visst også godt med til å lage et system for ansiktsanimasjon. Det blir endel intervju der du må tolke ansikteinntrykk.
Og siden du spiller politi er det neppe så store muligheter for å skyte vilt rundt deg. Hvis det er bare det du vil kan du vel heller gå tilbake til GTA eller Saints Row. Jeg for min del gleder meg til et spill med fokus på andre ting enn skyting.


Du vet like godt som meg at jeg bare spurte, og at en slik mulighet er en kjempe-pluss.

Og jeg vet godt hva L.A Noire er... Du trenger ikke ramse opp alt.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Du vet like godt som meg at jeg bare spurte, og at en slik mulighet er en kjempe-pluss.

Og jeg vet godt hva L.A Noire er... Du trenger ikke ramse opp alt.


Og jeg forstår ikke hvordan mulighetene for å "leke" seg med å skyte vilt rundt seg passer inn i settinga som L.A Noire prøver å få til. Jeg håper ikke at L.A Noire blir dødsseriøst, jeg har forstått at det blir litt action og humor. Men det der virker helt feil.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer heljar:
Og jeg forstår ikke hvordan mulighetene for å "leke" seg med å skyte vilt rundt seg passer inn i settinga som L.A Noire prøver å få til. Jeg håper ikke at L.A Noire blir dødsseriøst, jeg har forstått at det blir litt action og humor. Men det der virker helt feil.


Og jeg kunne ikke vært mer enig! Det hadde virkelig vært rart, men av og til er det deilig å bare gå rundt å lage kvalm. Se det som at Cole Phelps plutselig får anfall pga den tunge jobben, og starter en desperado. Rart, men gøy. Det skal være lov å kose seg litt i spill og.
Get ready for a better you
  • 0
Da var det forhåndsbestilt! w00t
  • 0
Da var spillet bestilt. Til PS3.
  • 0
Siterer 192:
Citerer heljar:
Og jeg forstår ikke hvordan mulighetene for å "leke" seg med å skyte vilt rundt seg passer inn i settinga som L.A Noire prøver å få til. Jeg håper ikke at L.A Noire blir dødsseriøst, jeg har forstått at det blir litt action og humor. Men det der virker helt feil.


Og jeg kunne ikke vært mer enig! Det hadde virkelig vært rart, men av og til er det deilig å bare gå rundt å lage kvalm. Se det som at Cole Phelps plutselig får anfall pga den tunge jobben, og starter en desperado. Rart, men gøy. Det skal være lov å kose seg litt i spill og.


Hva med at man får muligheten til å spille "Historien" eller velge en annen modus hvor man "bare gå å leke deg" i hovedmenyen?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Elektro Banana:
Hva med at man får muligheten til å spille "Historien" eller velge en annen modus hvor man "bare gå å leke deg" i hovedmenyen?


Kunne jo vært noe, men vil nok aldri komme til spillet. Bli uansett spennende å lese anmeldelsene som etterhvert vil komme nå!
Get ready for a better you
  • 0
Når er det egentlig spillet kommer? 18. eller 20?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer 192:
av og til er det deilig å bare gå rundt å lage kvalm. Se det som at Cole Phelps plutselig får anfall pga den tunge jobben, og starter en desperado.


Om dette hadde vært tilfelle, ville jeg blitt ekstremt skuffet. Greit nok at denne meningsløse drepinga er en mulighet i spill som GTA, Red Dead og Mafia, men denne gangen er man på den andre siden av loven. LA Noire er, i motsetning til for eksempel GTA, et spill tiåringer går rundt og skryter av at de har hjemme.
  • 0
Siterer bent_a:
Når er det egentlig spillet kommer? 18. eller 20?


Ettersom jeg har forstått vil det komme 17. Mai i USA og 20. Mai her i Europa.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Ursa Minora:
Om dette hadde vært tilfelle, ville jeg blitt ekstremt skuffet. Greit nok at denne meningsløse drepinga er en mulighet i spill som GTA, Red Dead og Mafia, men denne gangen er man på den andre siden av loven. LA Noire er, i motsetning til for eksempel GTA, et spill tiåringer går rundt og skryter av at de har hjemme.


Når jeg tenker meg om, hadde det faktisk ødelagt litt av realismen og troverdigheten. Men sett at jeg plutselig skulle begynne å skyte rundt meg, så vil jo politiet ha like god grunn til å komme her som i GTA. Det har skjedd flere ganger i historien at det har rakna for politimenn, og fullstendig gått amok. Hvorfor skal ikke Phelps gjøre det, han er også bare et menneske... I et spill...?
Get ready for a better you
  • 0
Nemlig. Mennesker har som oftest noe som kalles samvittighet, og derfor dreper man ikke uskyldige mennesker i flust.
  • 0
En liten bekymring jeg har fått med hensyn til L.A Noire. Jeg var så dum å forhåndsbestille spillet til PS3. Og med problemene med PSN er det sikkert lenge til PSStore er i drift igjen. Dette ekstra som følger med Nordic Edition. Vil dette ligge på discen eller vil det måtte lastes ned gjennom PSStore? Tror jeg nesten jeg må kontakte butikken pg høre om jeg kan bytte til 360-versjonen.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer heljar:
En liten bekymring jeg har fått med hensyn til L.A Noire. Jeg var så dum å forhåndsbestille spillet til PS3. Og med problemene med PSN er det sikkert lenge til PSStore er i drift igjen. Dette ekstra som følger med Nordic Edition. Vil dette ligge på discen eller vil det måtte lastes ned gjennom PSStore? Tror jeg nesten jeg må kontakte butikken pg høre om jeg kan bytte til 360-versjonen.


Da får du tre discer

Men jeg skjønner ikke hvorfor du må avbestille det. PSN har vel ingenting å si i dette tilfellet, og alt følger vel med i pakken du får i posten?

Når jeg er inne på det, håper jeg virkelig ikke vi får så store endringer i grafikken mellom 360 og PS3. Tanken på Mafia 2 får meg bare til å grøsse...
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Men jeg skjønner ikke hvorfor du må avbestille det. PSN har vel ingenting å si i dette tilfellet, og alt følger vel med i pakken du får i posten?


Det var det jeg håpet på. Men jeg har vært borti spesialutgaver der man må laste ned det ekstra du får. F.eks Mafia 2. Og ligger PSN nede så blir sikkert ikke dette så lett.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Men det er jo selve spillet som er viktigst. Du kan vel vente på at PSN kommer tilbake?
  • 0
Siterer fantomena:
Men det er jo selve spillet som er viktigst. Du kan vel vente på at PSN kommer tilbake?


Det er klart. Men når L.A Noire kommer ut 20. mai og man snakker om at man kanskje får på plass noen funksjoner i PSN først i juni kan man fort måtte vente lenge når man er ferdig med hovedspillet.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Da var L.A. Noire Nordic Edition bestillt til xbox 360. Gleder meg til en annerledes spillopplevelse! Det eneste jeg har stilt meg spørrende til er antallet discer spillet ligger på. I og med at det er 3 discer, betyr det at sideoppdragene er relevante til vært enkelt oppdrag, siden discbytte for et sideoppdrag er noe tullete? Og dessuten; jeg har hørt at oppdrag kan spilles om igjen, og det krever vel også discbytte i noen tilfeller?

heljar: Jeg kan nesten garantere at bonusmaterialet må lastes ned med en medfølgene kode. Der er i allefall slik R* har gjort det før. Dessuten, tviler på at de vil kopiere opp flere ulike kopier innholdsmessig (med tanke på bonusmateriale eller ikke), så du burde krysse fingrene for at PSN funker!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
  • 192
  • 192
Blir mer og mer spent rundt dette spillet. Håper det blir en skillelig killer, klassiker, komet, slager, and so on...

Siterer kris2ffer:
Da var L.A. Noire Nordic Edition bestillt til xbox 360. Gleder meg til en annerledes spillopplevelse! Det eneste jeg har stilt meg spørrende til er antallet discer spillet ligger på. I og med at det er 3 discer, betyr det at sideoppdragene er relevante til vært enkelt oppdrag, siden discbytte for et sideoppdrag er noe tullete? Og dessuten; jeg har hørt at oppdrag kan spilles om igjen, og det krever vel også discbytte i noen tilfeller?


Deilig å spille på PS3, da slipper du det Men tipper R* og Team Bondi har fikset dette på en god måte på 360-versjonen.
Get ready for a better you
  • 0
Jeg gleder meg seriøst helt vilt jeg også! Blir utrolig spennende. Konge at det kommer på en fredag så har jeg hele helgen foran meg.
Håper bare at kjørefysikken er noen lunde lik som i GTA IV.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Er ikke så konge akkurat den fredagen, ettersom jeg har en eventuell eksamen mandagen eller onsdagen etter. Krysser fingrene for at jeg ikke kommer opp (ettersom det er det vanlige på vg1)
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!