Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

L.A. Noire-tråden


Siterer Sommerstad97:
Det er jo drittkult da!


Kan du fortelle meg, med dine egne ord, hva som gjør spillet så bra? Jeg er nå på nest siste case og NÅ begynner det å bli interessant med tanke på story og karakterer...

Siterer fantomena:
Men ikke for alle.


Flott at du ser subjektiviteten her. Hva mener du selv om spillet?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kan du fortelle meg, med dine egne ord, hva som gjør spillet så bra? Jeg er nå på nest siste case og NÅ begynner det å bli interessant med tanke på story og karakterer...


Spenningen, action og det med å intervjue en fyr på avhør så han nesten pisser i buksa. Det er bare AWESOME! Men starten er minuset og litt av slutten. Treg start, ingen god læringskurve, men det funker i stor grad.

Slutten ødelegger litt.. Spoiler:Det at en person dør som du har null sympati for er bare

Det jeg mener er dritt kult er alt annet. Hele pakka med bilkjøring i en ensformig by, men man skjønner hvor fattig et strøk er og hvor rike et annet strøk er, det gir mening å kjøre rundt i byen. Så har vi avhørene som nevnt tidligere, og selvsagt etterforskningen på åstedet. Her skjer det alltid noe artig synes jeg. Men det er min mening, og kall meg gjerne fanboy, men er du ikke enig i noe?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Driver på å samle collectibles i spillet nå!
I andre spill, så kunne dette bli utrolig kjedelig, men i L.A. Noire føler jeg at det er verdt bryet.
Har 71% Game Completion!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Flott at du ser subjektiviteten her. Hva mener du selv om spillet?


Spillet var veldig bra. De første 20% var virkelig gode og spennende, men etterpå begynte det å bli ganske så repetivt som da gjorde at det ble kjedelig ganske fort. Intervjuene ble de samme hele tiden og forskjellen mellom "Lie" og "Doubt". Mange ganger var det også irriterende at når man virkelig så at det så ut som de løy, var svaret "truth".

Bilfysikken var god, men ikke fantastisk. Jeg synes det burde ha vært mer æ gjøre i byen, ikke sånn som GTA, men noe. Det støste minuset var at L.A. Noire er for repetivt som da utgjør at det blir kjedelig.
  • 0
Siterer Almost:
Driver på å samle collectibles i spillet nå!
I andre spill, så kunne dette bli utrolig kjedelig, men i L.A. Noire føler jeg at det er verdt bryet.
Har 71% Game Completion!


Enig.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Nå har jeg 76% Game Completion! Skal Trophy-hunte!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer Almost:
Nå har jeg 76% Game Completion! Skal Trophy-hunte!


Når da? Hihi.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Skal trophy hunte når jeg er ferdig med spillet. Men er på 30% så blir nok en stund til.
  • 0
Er ingen "achievement hore" så jeg kan ikke akkurat si jeg bryr meg så meget over xx% game completion. Men har ingenting imot at dere velger å jakte både GS og Trophy's, tvert imot.
  • 0
Siterer fantomena:
Skal trophy hunte når jeg er ferdig med spillet. Men er på 30% så blir nok en stund til.


Ser du spiller nå! ^^
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er på 29,1%, har vært på rim åstedet og har intervjuet ei dama og jeg hadde kun 1 spørsmål og fikk rett på det. Men hvor skal jeg nå? Har 2 locations på locations lista jeg ikke har vært på, men jeg aner ikke hvor de er. Er stuck.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Prøv deg fram. Bedre enn å alltid få hjelp
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Prøv deg fram ja!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Med hva? Har jo ikke peiling på noe? Skal jeg liksom bare kjøre rundt i byen og håpe på at den mistenkte løper rett inn i politistasjonen og tilstår alt?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Gleden vil være større når du klarer det.

Hvorfor ikke? Kanskje personen har dårlig samvittighet / er et nervevrak.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Om du har to locations kan du vel bare sette de som destinasjon?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Hvilket oppdrag snakker du om? Du har sikkert ikke funnet alle cluesa.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Er ikke sikker. Men tror det er den siste saken med disse damene som ligger naken drept.

Siterer kris2ffer:
Om du har to locations kan du vel bare sette de som destinasjon?


Men det står spørsmål tegn bak dem, som da, ifølge spillet, ikke vet hvor disse destinasjonene er.
  • 0
Siterer fantomena:
Men det står spørsmål tegn bak dem, som da, ifølge spillet, ikke vet hvor disse destinasjonene er.




Ring R&I på en telefon som er i nærheten, da sier dama opp hvor hvert location er. Det skulle du visst som "gamer".
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!