Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

L.A. Noire-tråden


Siterer Sommerstad97:
Hvordan fant du dette?


Kjøpte guideboken etter å ha fullført spillet.
Så det skulle bli lettere å finne biler og film reels.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Kjøpte guideboken etter å ha fullført spillet.
Så det skulle bli lettere å finne biler og film reels.


Not bad..not bad.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hatet slutten!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer Almost:
Hatet slutten!


Spoiler poiler:Selvom Cole phelps døde på slutten av spillet, akkurat som på red dead så syntes jeg dette var en veldig bra slutt, han ofret tross alt seg selv for å redde 2 andre ;)
The D' is silent.
  • 0
Spoiler: Slutten var grusom. Ikke nok med at det er et febrilsk forsøk på å kopiere Red Dead Redemption, men jeg mistet også all sympati for Cole Phelps. Utro drittsekk som er dust er ikke noen som blir savnet hos meg.

Lagt til 2011-06-07 16:06:
Om folk sliter med å finne biler etc. ligger det meste her: http://lanoire.wikia.com/wiki/Vehicles
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Spoiler:Synes slutten var ganske boring, jeg fikk liksom ikke noe sympati for gutten..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er det bare jeg som syns LA Noire er et utrolig kjedelig spill?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det bare jeg som syns LA Noire er et utrolig kjedelig spill?


Tror det.
  • 0
Siterer fantomena:
Tror det.


Interessant.

Så det er bare jeg som syns det er et spill med dårlig variasjon, lite gameplay, en kjedelig hovedperson, en enda kjedeligere grafikkstil? Er jeg den eneste som syns at det er alt for lite dybde i hvordan en sak kan løses og at spillet ikke har en drivkraft eller progresjon? Er jeg den eneste som syns at hvordan man forhører folk er et dårlig system med en elendig læringskurve og for liten frihet?

LA Noire går meg på nervene. Etter min mening fortjener ikke "spillet" mer enn 6-7/10. Ihvertfall ikke 9/10 som det har fått overalt. Det er jo ikke en ordentlig historie engang, bare en haug med små saker som skal løses. Det føles mer ut som en ekte jobb en et kult spill, hvorfor kan det ikke være noen få store saker som man virkelig kan bli kjent med, utforske og løse, istedenfor de klart rusha små sakene som er der? *Sukk*
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har ennå ikke skaffet eller prøvd spillet. noen som vet om det kommer en demo til dette spillet her?
What is dead may never die
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det føles mer ut som en ekte jobb en et kult spill


Haha, true. Var nesten sånn at jeg gruet meg til å spille videre. Jeg må oppriktig si at L.A Noire er det kjedeligste spillet jeg noen gang har vært borti. At det høster 9/10, er helt ubegripelig.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så det er bare jeg som syns det er et spill med dårlig variasjon, lite gameplay, en kjedelig hovedperson, en enda kjedeligere grafikkstil? Er jeg den eneste som syns at det er alt for lite dybde i hvordan en sak kan løses og at spillet ikke har en drivkraft eller progresjon? Er jeg den eneste som syns at hvordan man forhører folk er et dårlig system med en elendig læringskurve og for liten frihet?

LA Noire går meg på nervene. Etter min mening fortjener ikke "spillet" mer enn 6-7/10. Ihvertfall ikke 9/10 som det har fått overalt. Det er jo ikke en ordentlig historie engang, bare en haug med små saker som skal løses. Det føles mer ut som en ekte jobb en et kult spill, hvorfor kan det ikke være noen få store saker som man virkelig kan bli kjent med, utforske og løse, istedenfor de klart rusha små sakene som er der? *Sukk*


Go away from this case Mr. Kraken. You haven't what you need to do this. Leave immitadly!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hvorfor må han dra. Alle har forskjellige meninger.
  • 0
Siterer fantomena:
Hvorfor må han dra. Alle har forskjellige meninger.


fanboys only.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer fantomena:Hvorfor må han dra. Alle har forskjellige meninger.

fanboys only.


Than you're a fanboy.
  • 0
Siterer fantomena:
Than you're a fanboy.

Ikke flaut å være fanboy om du kan holde deg saklig. Selv om det er det helt motsatt av hva fanboys vanligvis er.
  • 0
Nå har jeg bare lyst til å runne spillet slik at jeg kan legge det fra meg eller selge det...

Dessuten, Cole er jo en idiot jeg hverken forstår eller har empati for. Null personlighet og det eneste jeg vet om fortiden hans og hvordan han er er gjennom veldig snevre og korte flashbacks og dialoger.

Jeg bryr meg ikke om Cole, jeg bryr meg ikke om storyen og byen gir meg null stemning. Det lille gameplayet som er i spillet er enten meningsløst eller så enkelt at det blir dumt. KOTOR hadde bedre detektivarbeid enn dette spillet.

Og hvorfor heter spillet L.A. Noire? Det er jo ikke noe noire følelse der i det heletatt. Eller er ikke noire det samme som "noir"? Uansett, stemningen burde vært mye mørkere og det burde vært et større psykologisk preg på det hele i form av mørke tanker osv. Nei ikke selvmord -_-
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har klart spillet. I dag for å være presis.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er enda på 30%. Har altfor mange andre spill jeg må bli ferdige med.
  • 0
Er på 79% Var på 78% når jeg klarte det. Ny rek?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Er på 79% Var på 78% når jeg klarte det. Ny rek?


Maybe, maybe not.
  • 0
Spillet virker så kjedelig. nå random slaugtet = Sad face
What is dead may never die
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja. Det virker veldig kjedelig utifra hva jeg leser her. Blir å vente på billig pris ja
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ja. Det virker veldig kjedelig utifra hva jeg leser her. Blir å vente på billig pris ja


Det er jo drittkult da!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer gnyg:Ja. Det virker veldig kjedelig utifra hva jeg leser her. Blir å vente på billig pris ja

Det er jo drittkult da!


Men ikke for alle.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!