Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted 3: Drake's Deception


Siterer blyantkvesser:
Sweet Aiden, hvor bestilte du fra?


fra Gamezone.no
  • 0
Kødder du? Heldige ffff
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Fikk det også i dag. Gamezone.no in my <3
Beste leveringstidene EVER.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Fikk det også i dag. Gamezone.no in my <3
Beste leveringstidene EVER.


Grats mate Ja Gamezone er rå på levering, trodde ikke at jeg fikk det før helga i det hele tatt siden spillet ikke slippes før onsdag. Håper på å spille litt ikveld

Legger deg til på PSN hvis det er greit
  • 0
Håper egenlig ikke jeg får Uncharted 3 fra Elkjøp før etter lansering. Er sykt avhengig av BF3.
  • 0
Siterer Aiden:
Grats mate Ja Gamezone er rå på levering, trodde ikke at jeg fikk det før helga i det hele tatt siden spillet ikke slippes før onsdag. Håper på å spille litt ikveld


Jo takker det samme! Gamezone er blandt de beste i norge, uten tvil. Det er ikke uten grunn jeg bestiller nesten alt derfra. Har fått prøvd en god del av det nå, og så langt er det helt fantastisk. Anmeldelsene kan jeg si meg svært enig med så langt.

Siterer Aiden:
Legger deg til på PSN hvis det er greit


Det går helt fint, vettu.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da fikk jeg også UC3! Elkjøp er gode på levering, og jeg fikk det for bare 350!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Fikk Uncharted 3 fra Elkjøp i dag.

Lagt til 2011-10-29 13:27:
Får ikke aktivert passkoden for online spilling.
  • 0
Må vente til 2. november jeg, men har i alle fall Batman: AC jeg kan spille imens.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Og der var det fullført. Fire dager før release...oh well. Sett bort ifra at det er noe kort, var det meget, meget awesome. Definitivt verdig Uncharted navnet, selv om jeg helt ærlig bikker litt mer mot Uncharted 2 som favoritt i denne serien. Men tro meg, dere som ikke har fått det enda. Dere har virkelig noe å se frem til.

Om jeg skal gi det noen karakter utifra egne meninger er det en soleklar 9/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Og der var det fullført. Fire dager før release...oh well. Sett bort ifra at det er noe kort, var det meget, meget awesome. Definitivt verdig Uncharted navnet, selv om jeg helt ærlig bikker litt mer mot Uncharted 2 som favoritt i denne serien. Men tro meg, dere som ikke har fått det enda. Dere har virkelig noe å se frem til.

Om jeg skal gi det noen karakter utifra egne meninger er det en soleklar 9/10


Høres lovende ut. Men angående hvor lang spillet faktisk er. Noen mener det er 8 timer, mens andre sier 10-12 timer. Bare ut av nysgjerrighet, hvor lang tid brukte du? Jeg vurderer selv å spille på hard og jeg bruker ofte god tid til å se meg rundt etter skatter osv
  • 0
Brukte litt over 8 timer. Og spillte på Normal. Tok meg også god tid til å ta inn landskapet, som er absolutt nydelig. Letet også etter skatter, så mener jeg brukte tiden godt
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Brukte litt over 8 timer. Og spillte på Normal. Tok meg også god tid til å ta inn landskapet, som er absolutt nydelig. Letet også etter skatter, så mener jeg brukte tiden godt


Godt å høre! Skal selv spille på Normal.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Har bestemt meg for å virkelig kose meg på onsdag. Slutter tidlig, så da blir en tur innom nærmeste kjøpesenter, for så en liten handel av godsaker! Gleder meg nå!!
Get ready for a better you
  • 0
Gud bedre som jeg gleder meg til onsdag. Har ikke sett en eneste trailer siden E3, men kjenner at det virkelig begynner å krible i fingrene nå! Nesten så jeg vurderer å stikke tidlig fra forelesning
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer 192:
Har bestemt meg for å virkelig kose meg på onsdag. Slutter tidlig, så da blir en tur innom nærmeste kjøpesenter, for så en liten handel av godsaker! Gleder meg nå!!


Samme her bare at jeg ikke kan spille det før fredag, men skal kjøpe det på onsdag. 2 dager igjen!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Damn. Dette spillet rocker!
  • 0
Siterer fantomena:
Damn. Dette spillet rocker!


Indeed! Hvilket kapittel er du på?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Chateu, om jeg ikke husker feil.
  • 0
Spillet kommer i morgen! Blir å kjøpe det med en gang etter skolen, men kan ikke spille det før fredag....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Spillet kommer i morgen! Blir å kjøpe det med en gang etter skolen, men kan ikke spille det før fredag....


Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
  • 0
Samme her albaga! Men jeg får spille det med en gang
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer albaga:
Spillet kommer i morgen! Blir å kjøpe det med en gang etter skolen, men kan ikke spille det før fredag....


Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.


Stemmer det!

Siterer Cherno:
Samme her albaga! Men jeg får spille det med en gang


Jaja så lenge vi får spillet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg til å hente Explorer Edition av Uncharted 3 i morgen

Siterer fantomena:
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.


True words!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • 192
  • 192
Æsj, er syk i dag, så vet ikke kom jeg får kjøpt det før i morgen...
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!