Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate The Last Guardian-tråden!


Tråden om det kommende PS3 spillet, The Last Guardian.

Format: Playstation 3

Sjanger: Action/Eventyr

Utvikler: Team Ico

Utgiver: Sony Computer Entertainment

Utgis: 4. kvartal 2011


The Last Guardian er et spill som blir utviklet av Team Ico, en utvikler som er kjent for sine fantastiske spill, Ico og Shadow of the Colossus.
Det er ikke røpet noe av historien, men ettersom hva jeg har sett hittil handler spillet handler om en ung gutt som redder noe som ligner på en blanding av ørn og katt. Og den er enorm.
Gutten og dyret skal overkomme forskjellige hindre, med plattforming, puzzles, litt slåssing og vennskap. Ser ut som et følelsesfullt spill med fantastisk grafikk og nydelig musikk!

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=EHzHoMT5eRg Jeg må innrømme at jeg smiler igjennom hele traileren. Ser helt vanvittig fantastisk ut.

Hva tenker dere om det kommende spillet, og hva slags forventinger har dere?
Begynte akkurat på det! Det har kan bli bra Noen andre her inne som har spilt eller holder på å spille det?
Å herregud, tråden ble startet i 2010!

Jeg har kommet et lite stykke inn i The Last Guardian! Selv får jeg mest morro ut av spillet når jeg skrur av hodet litt og bare nyter opplevelsen. Det er et spill som kan by på frustrasjon om man prøver å powergame det. Jeg er absolutt fornøyd med spillet så langt, selv om det ikke er perfekt. Veldig glad for at spillet faktisk kom ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Parkour Gamer:
Utgis: 4. kvartal 2011


Jeg lo.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg håper vi kan la førsteposten stå uendret, som et minne om hvor lenge vi har ventet på dette spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • Los
  • Los
Kjøpte det på PSN i dag. Var jo på januar-salg også fikk jeg ÷20% på den rabatterte prisen så da slo jeg til. Det laster fortsatt ned
Vis vinden løye går e rett på tryne

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!