Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spille sammen? Avtal her! [community]


I denne tråden kan du skrive opp hvis du ønsker noen å spille sammen med, nå med en gang, over nett.
Skriv hvilke spill du er interessert i å spille, og hvilken plattform.
Brukernavn på onlinetjenesten kan utveksles her eller på PM.

Tilfeldige matcher eller spontane mini-turneringer kan avtales her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fattigmann, Faunvik og blyantkvesser? Joiner dere noen runder på Mario Kart 64 yo?
  • 0
Hei. Er det noen cool folk som vil spelar mario kart 64 med meg online????? ;)))))
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Yo blyant! Jeg joiner den ass! ;);));))()( ) );)) (;;((;
  • 0
Å kult. Dogrog. Jeg vil spelar med deg. ;)))))))) skal vi spelar som yoshi?.?a..a
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Nei, jeg skal spelar som Donkey Kong og sønn. De er så kule fordi de kjører som noen aper (see what i did there?) ;);););;);)););))
  • 0
Hehehhe. Aper er noen crazy skapningar yo ;))))))))) ja da vil jei spelar som yoshi da, han er ein grønn dinosaur ja ))) men han er ike slem da )) hvilken bane skal vi spelar på da? Jei vil spelar pÅ mario banen ;))
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg vil spiler på yoshi banen ;)))) skal vi heller diskutere resten over Nintendo 64 Live?
  • 0
Hehe. Ja. Vi snakker over nintendo 64 live med mikorfonen min ;)))) men jeg har ikke microphone!!!, ;-OOOOO what to do!!,! KNzkje han derre samuraien strategist kan hjelpe meg yo. strategist er en samurai med sverd i buksa hehehe. Ja. Nei jeg skal ikke spelar som yoshi allikevel, jeg skal spelar som han derrs luringen wariorr ;))

Lagt til 2010-11-18 21:14:
This thread is now officially trolled by Blyantkvesser and DoGRoG.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Veldig morsomt - Giggity giggity.

Halo anyone?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noen som joiner Portal 2 eller Dead Rising 2 på PS3 en gang i nærmeste framtid? Helst med mic
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skikkelig aktiv tråd altså
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Får prøve å skape litt liv i den igjen, daveitdu
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller ofte og alene for øyeblikket!
Tar gjerne med meg noen å spille!

PC:
Dota 2 (kansje meh spiller, pretty avg.)
Diablo 3 (wizard som main, har a3 på farm)
Battlefield 3 - er ganske drit, men koser meg forsåvidt
Smite - Ordna beta tidlig, fikk aldri spilt skikkelig, misliker å spille alene
SC 2 - vel, om noen har North America versjonen så..

Xbox:
War in the north - sliter litt med å runne det på heroic.

Send meg en pm, så sende jeg over skypen min!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Skulle gjerne spilt SC2 med deg, men spiller bare på EU for øyeblikket. Får si ifra når jeg skaffer meg en NA konto.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har nettopp skaffet meg Guild Wars 2. Om noen vil spille sammen er det bare å si ifra
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Hvis noen vil spille Total War: Shogun 2 eller The Secret World, så holder jeg på med det for tiden og er rede til å joine.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
GTA IV ?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som er hypp på litt Co-op på Ratchet & Clank: QForce?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Noen som blir med og spiller Playstation AllStars Battle Royale?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Noen som spiller Left 4 Dead 2?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Hei eg er ein fyr på 23år og ser etter noen som er intressert til spille Crysis3,Killzone3,Medal of honor sammen med meg(helts 18+ år).eg er ikke noe seriøs spiller,men spiller bare for gøy.
eg pleier å bruke skype når eg spiller med andre men kan skaffe meg mic.

Ps: gutter og jenter er like velkomne

bare send ein melding hvis du er intressert så kan vi forveksle profil navn
  • 0
Viss noen vil spille eller trenger en buddy for å oppnå et trophie på PS3 kan jeg greit være behjelpelig. Har det meste av spill, sjekk krypinnet
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Bump.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg klarer ikke Orcs Must Die! 2 alene, så hvis noen vil spille, er det bare å sende meg en PM.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!