Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Problem med Update


Hei, jeg har ett problem med min x.box. Jeg får ikke til å kjøre den siste update til x-box, det kommer bare opp at jeg ikke er tilkoblet til internett. Men det er jeg, er det noen som kan hjelpe meg? Blir veldig glad om dere hjelper meg.
  • 0
er du sikker på at du er på live?

kjør test connection, og evt feilsøkningstipsene der hvis det viser seg at du ikke er koblet opp til xbox live.
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
ja jeg er sikker, jeg har kjørt test connection mange ganger men det hjelper ikke
  • 0
Siterer mini9012:
ja jeg er sikker, jeg har kjørt test connection mange ganger men det hjelper ikke


Hva kommer opp når du kjører testen da? En feil mellom xboxen og modemet? eller nettet til xbox live?
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer mini9012:ja jeg er sikker, jeg har kjørt test connection mange ganger men det hjelper ikke

Hva kommer opp når du kjører testen da? En feil mellom xboxen og modemet? eller nettet til xbox live?


Testen blir vellykket, men så får jeg spørsmål om å kjøre update. Så klikker jeg Yes, men det er der problemet ligger. Updaten vil ikke funke på x-boxen min
  • 0
Ingen varseltrekant noen steder i testen heller?
Merkelige greier det der... Men jeg tror det er mulig å få lastet ned oppdateringen gjennom xbox.no og lagre den gjennom en CD eller en flashdrive.

Her er en link:
http://support.xbox.com/en-us/pages/xbox-360/how-to/update-xbo
x-360/system-updates.aspx
  • 0
Det vet jeg også men hvor skal jeg lagre det på minnepenn, og hva skal jeg legge på minnepenna?
  • 0
Det står i guiden - root menyen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Følg instruksjonene. Det skal være en link der med oppdateringen (Ca. 100mb), og så lagrer du den på pennen. Hvor den er lagret er ikke nøye tror jeg. Så putter du den i USB porten på xboxen og så går du inn på "memory" og velger fila, hvis ikke den blir funnet automatisk. Er ikke sikker på hvordan det fungerer, men alt står i den linken der.
  • 0
Skal jeg unzipe alle filene eller ?
  • 0
Siterer mini9012:
Skal jeg unzipe alle filene eller ?


Følg guiden som jeg ga deg, gheez.

4.Unzip the file. If you are using Microsoft Windows XP, Windows Vista or Windows 7, double-click the .zip file to unzip it.

5.Copy the contents of the .zip file to the root directory of your flash drive.
  • 0
ok

Lagt til 2010-11-05 19:55:
Jeg skjønte ingenting av det som sto der
  • 0
Siterer mini9012:
ok

Lagt til 2010-11-05 19:55:
Jeg skjønte ingenting av det som sto der


1. Last ned filen i den linken der. (Linken er grønn og filen skal være på ca. 100 mb)

2. Pakk den ut og legg mappen / filene i minnepinnen din i "root-directory".

3. Ta ut minnepennen og putt den inn i xboxen.

4. Restart Xboxen og så skal den komme opp automatisk om du vil oppdatere.

Bare spør hvis du fremdeles er usikker.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!