Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Har Nintendo tenkt å vise alt som er i spillet før spillet har kommet ut eller? De pumper jo ut trailere i hytt og pine.

Siterer Animorpher:
Ny trailer har kommet ut: https://www.youtube.com/watch?v=m8lfI66T5II


That Eevee Z-move, tho.

Er for øvrig glad for at jeg har bestemt meg for Sun, for ut i fra traileren er det Sun som får de kuleste eksklusive.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er for øvrig glad for at jeg har bestemt meg for Sun, for ut i fra traileren er det Sun som får de kuleste eksklusive.


Enig med deg der.
  • 0
Får veldig lyst på en Nintendo 3DS slik at eg kan spille Sun & Moon. Men er usikker på om det er verdt det viss en har konsoll i tillegg.. Husket første pokemon eg spilte var til GameBoy Color. Det var Pokemon Red Version, og det var veldig gøyt. Savner det..
Rainbow Mushroom
  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=ciqAkdXQ9dw

Ny trailer og nå fikk vi endelig se 2 utviklingen til starter pokemonene! Det blir nok Grass eller Fire starteren på meg,jeg klarer bare ikke og like Popplio...
Gleder meg til demoen kommer,skal definitivt fullføre den så jeg kan få meg Ash-Greninja.

Ikke glem denne månedens legendariske Pokemon:

Keldeo fra Mystery Gift fra 1-24.Oktober!

Volcanion fra kodeark 1.Oktober-23.November!
Du kan få en kode hos landets GameStop-butikker, butikken Neo Tokyo i Oslo og av nettbutikkene Gamezone.no og Spillsjappa.no.
http://www.nintendo.no/arkivet/2016/20160927-1
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
https://www.youtube.com/watch?v=ciqAkdXQ9dw

Ny trailer og nå fikk vi endelig se 2 utviklingen til starter pokemonene! Det blir nok Grass eller Fire starteren på meg,jeg klarer bare ikke og like Popplio...
Gleder meg til demoen kommer,skal definitivt fullføre den så jeg kan få meg Ash-Greninja

Selv ble jeg sikker igjen, tenkte egentlig å gå for gress, men klarer ikke å bestemme meg om jeg liker den eller ikke. Flamme virker litt mer "safe" om enn noe kjedelig. Vann liker jeg bare mindre og mindre..

Forresten, hva er greia med Ash-Greninja? Går ut fra at det har noe med serien (og Ash) å gjøre (be amazed by my great detective skills!!! )
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Er det tilfeldigvis noen som har en ekstra Volcanion-kode å gi bort? Har ingen gamestop i nærheten og skulle gjerne hatt tak i en kode! :o
  • 0
Sun/Moon-demoen ligger ute e-shop nå. Har ikke spilt den enda selv (laster den ned as we speak), men i følge twitter-feeden min så er det en del kule ting der. Gleder meg på å prøve den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Sun/Moon-demoen ligger ute e-shop nå. Har ikke spilt den enda selv (laster den ned as we speak), men i følge twitter-feeden min så er det en del kule ting der. Gleder meg på å prøve den.


Kult! Laster den ned nå!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Grallen:
Sun/Moon-demoen ligger ute e-shop nå. Har ikke spilt den enda selv (laster den ned as we speak), men i følge twitter-feeden min så er det en del kule ting der. Gleder meg på å prøve den.

Flott bursdagsgave av Nintendo da
Og jeg har "fri" i morgen så da har jeg god tid til å kose meg med den
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Så hva synes folk om Team E̶d̶g̶e̶l̶o̶r̶d̶ Skull? Synes de er kanskje litt vel sære, men kanskje det bare er meg. Ellers er jeg litt skuffet (men ikke akkurat overasket) over at vi ikke fikk pokeballer.

Merket forresten at en kar utenfor pokemon senteret ba meg komme tilbake i morgen (ikke i overimorgen) så det er jo noe å sjekke ut.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Så hva synes folk om Team E̶d̶g̶e̶l̶o̶r̶d̶ Skull? Synes de er kanskje litt vel sære, men kanskje det bare er meg.


De oste av swag. Skikkelig gangster, yo.

Siterer Lt Mactawish:
Merket forresten at en kar utenfor pokemon senteret ba meg komme tilbake i morgen (ikke i overimorgen) så det er jo noe å sjekke ut.


Så at det var flere som ville at jeg skulle komme tilbake om så og så mange dager, så er sikkert noe content igjen.

For øvrig så har dataminere hentet ut hele pokedexen fra demoen, så om folk er interesserte så finnes den på nettet. Personlig skal jeg prøve å holde meg unna, vil jo ha noen overraskelser igjen når spillet kommer.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
For øvrig så har dataminere hentet ut hele pokedexen fra demoen, så om folk er interesserte så finnes den på nettet. Personlig skal jeg prøve å holde meg unna, vil jo ha noen overraskelser igjen når spillet kommer.


Same ass. Holder meg helt unna det! Ville ikke få det spoilet!


hAHHAHH ALOLAN DUGTRIO HAHAHAHHA
Tok en liten runde og lagde en liste over hva som skjer i demoen, men det virker som man bare får ting som man kan selge (star piece, nugget osv.) så det sprøs om det er verdt bryet..

I dag : kis utenfor poke center
om 4 dager: jente som skal møte en fyr som hjalp henne når hun skadet ankelen
om 11 dager: pikachuen til en fyr i innvandrerkontoret(?) har bursdag
om 17 dager: politifyr trenger hjelp med å buste en "shady deal nede ved havnen
om 23 dager: nervøs jente nede i ferjeterminalen

Snakke med en jente ved slowpokemuren i byen som tar deg til et annet sted, bruk tauros til å knuse stein og snakk med fyren på toppen.

I tillegg er det noe greier tilbake ved trial området:
Slå alle tre trenerene for å kjempe mot en ace trener (har en pikachu i 42), slå henne for en star piece

Pokemonfangekonkurranseting, fang 3 eller mer for å få en nugget


Selv tviler jeg på at jeg kommer til å huske/gidde å sjekke innom på hver av de dagene, men tenkte jeg like greit kunne poste den her
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Gleder meg sykt til Sun & Moon!
Tror det kommer til å bli de beste Pokémonspillene noensinne laget!
  • 0
Har falt litt av hypen selv.. Gledet meg veldig for sånn to måneder siden, men nå vet jeg ikke.. Hmm.


Hypen kommer vel tilbake siste uken før det kommer ut!
  • 0
Har nå begynt Ghost-monotype gjennomspillingen jeg pratet om tidligere, har gått greit hittil men fy.. så mange pokemon som har et eller annet random dark angrep. Det, sammen med mine ghost pokemon sin relativt lave defense gjør at jeg ofte blir oneshottet (Rock-gym leaderen sin Tyrunt er et godt eksempel, rimelig rask og mer enn nok til å oneshotte mine mens jeg da ikke hadde noen gode moves å ta han ut med raskt...).

Det i tillegg til at mange av de tidligere pokemon man møter på er normal og jeg hadde da ikke noen coverage moves på noen andre enn stearinlyset >_>

Anyhow...

er det noen som kan hjelpe meg med å utvikle Phantump og Haunter?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
er det noen som kan hjelpe meg med å utvikle Phantump og Haunter?


Har tid frem til ca midnatt, om du vil ha hjelp. Har sikkert tid i mårra kveld også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Lt Mactawish:er det noen som kan hjelpe meg med å utvikle Phantump og Haunter?

Har tid frem til ca midnatt, om du vil ha hjelp. Har sikkert tid i mårra kveld også.

Vi kan sikkert ta det i morgen, er vel midnatt i Norge nu og jeg må uansett lese no stuff til i morgen
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=5uWAMwcRGmU

Må si at jeg heller mer mot Decidueye enn Incineroar,så det blir nok Gress-starter på meg denne gangen. Vet ikke helt hva jeg synes om Primarina...
Men jeg likte de andre nye pokemonene,spesielt Cosmog som jeg regner med er eksklusiv til Pokemon Moon. Battle Tree var en gøy overraskelse,skal bli morro og få en Pokemon battle mot Red og Blue igjen.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Siterer Animorpher:
https://www.youtube.com/watch?v=5uWAMwcRGmU

Må si at jeg heller mer mot Decidueye enn Incineroar,så det blir nok Gress-starter på meg denne gangen. Vet ikke helt hva jeg synes om Primarina...
Men jeg likte de andre nye pokemonene,spesielt Cosmog som jeg regner med er eksklusiv til Pokemon Moon. Battle Tree var en gøy overraskelse,skal bli morro og få en Pokemon battle mot Red og Blue igjen.

Har selv store planer om gress (har egentlig hatt det siden jeg så at det var en ugle, go owl team go!). Gleder meg også til Battle Tree, alltid gøy å kunne kjempe mot noen av de mer kjente fjesene i serien.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
What happened to this guy?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
What happened to this guy?


Gainz.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Hvis noen ønsker seg Chikorita til jul så har jeg et par liggende.

De er ikke noe spess men grei som dexfiller.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
De er ikke noe spess men grei som dexfiller.


Med "ikke noe spess" så menes "klart dårligste starter uavhengig av spill"?

Men søt er den da. Meganium er derimot søppel i kamp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Lt Mactawish e er ikke noe spess men grei som dexfiller.

Med "ikke noe spess" så menes "klart dårligste starter uavhengig av spill"?

Men søt er den da. Meganium er derimot søppel i kamp.

Selv de få gangene jeg har orket å trene den har jeg alltid stoppet på Bayleef(?) siden Meganium ser latterlig ut.

Er i grunn generelt lite fan av 2nd. gen starterne etter hoppet til 3D, flamme ser bare teit ut uten flammer, vann ser mye mindre stor og skremmende ut og meganium har alltid vært teit.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!