Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

War in the North


har nettop funnet en vidio av gameplayet her

http://www.youtube.com/watch?v=28YkJcodEqc

noen flere som har tenkt seg dette spillet?

beklager dobbeltkopiering...
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Jeg er meget skeptisk til spillet. Virker som om LotR navnet bare er kastet på for å dra litt inn av en allerede enormt skuffet fanskare.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg håper at spillet blir bra, men stiller meg litt skeptisk, dog er det en gledelig nyhet at det er 3 player co-op.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gleder meg så SYKT
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Dette blir kansje et kjøp
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Kommer det demo?
  • 0
siden denne vidioen var en demo så anntar jeg det
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Det er 18+ på dette spillet:\
  • 0
Håper ikke det tar samme veien som Conquest. Det var etter min mening forferdelig skuffende. Blir nesten litt lei meg når man har så mye potensiale til å lage et bra spill, også kaster man det bort..!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Kronoz:
Jeg er meget skeptisk til spillet. Virker som om LotR navnet bare er kastet på for å dra litt inn av en allerede enormt skuffet fanskare.


Skjønner ikke helt hva du mener... Hvis du har litt innsikt i LotR-universet, vet du godt om kampene i nord, og hvor avgjørende de var for kampene i syd, som kommer til syne i filmene og bøkene. Selv syns jeg dette ser ut som et klasse-spill, og at det er coop er bare elskbart!

Gleder meg som en unge, gjør jeg!
Get ready for a better you
  • 0
Har det kommet noe mer info. ut?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Har det kommet noe mer info. ut?


Tja, det kommer an på hva du vet. På Gametrailers er det jo mange videoer som har kommer noe nylig. Syns spillet ser knall ut, men kunne trengt litt mer polishing.
Get ready for a better you
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
http://www.youtube.com/watch?v=02JvPmxeWrQ

Spele ser veldig dårleg ut.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer 192:
http://www.gamer.no/artikler/98949/anmeldelse-the-lord-of-the-rin
gs-war-in-the-north/

Wha...what!?


Siterer Gamer.no:
Dette spelet er nesten betre enn lisensen det er basert på


Enten er forfatteren av artikkelen uvitende eller så er dette spillet sykt bad ass. Må nesten bare vente til en demo kommer ut for spillet har fått veldig varierende kritikk så vanskelig og vite om det er må ha eller bare la det passere.
What is dead may never die
  • 0
Håper en demo kommer, vil teste spillet før det blir et kjøp.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Teste demo når den eventuelt kommer. ¨Liker jeg den så venter jeg til det faller i pris.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer 192:
http://www.gamer.no/artikler/98949/anmeldelse-the-lord-of-the-rin
gs-war-in-the-north/

Wha...what!?

Betalt review much?
Spele er jævligt sugent.
Kommer til og med cutscene kvar gang du møter på 2 nye fiender.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • 192
  • 192
Vurderer faktisk sterkt å kjøpe dette! Virker utrolig morsomt sammen med en venn eller to. Noen som forresten vet om man kan spille tre på samme skjerm? to vet jeg, men ikke tre.

Mye mer lyst på et slikt spill med Lotr-feelingen, enn et eller annet FPS.
Get ready for a better you
  • 0
Man kan spille to på samme skjerm. Det er faktisk riktig så moro med en venn, og det blir en veldig konkurranse om hvem som klarer hva. Samarbeidet i form av character specialities(Du kan ikke finne alle hemmlighetene uten å spill som all klassene, eller med 2 venner). Deling av diverse biter i inventoriet o.l. Gør at man skaper en god følelse at man ikke kunne gjort dette helt bra alene.

Grafisk sett vet jeg ikke hva jeg vil si. Spillet ser bra nok ut for meg, og animasjonene er helt fantastiskt glatte. Om de her gått pittelitt ned i grafikken for å holde oppe frameraten er det helt ok for meg når alt ser såpass... livelig ut. (litt tråd rez, men vil ikke lage en ny tråd :3)
Never rub another mans rhubarb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!