Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

den ultimate Forza Motorsport 2 tråden


Siterer EEG ApoCalyPse:
Citerer The Heretic:Citerer EEG ApoCalyPse:
Hlla. Hvem er norges 10 beste i fm 2??

Vet ikke jeg vel

La Oss Finne det ut, sette opp en bolt om detda vett.

Bolt?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
På Nissanen man ser på trailerne, er det en form som jeg ikke greier å lage.
Vet noen dere hvordan man lager det?
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Kanskje lurt å si hvilket form du snakker om
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer KillManHero:
På Nissanen man ser på trailerne, er det en form som jeg ikke greier å lage.
Vet noen dere hvordan man lager det?


vær kreativ
  • 0
Folk har laget bilder av Jessica Alba, så burde du klare å lage en form som er med på trailerbilen. Som master_bandit sier, vær kreativ
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
ok
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Um...bør man ha Ratt og pedaler til det eller går det greit uten? hadde tenkt å kjøpe det se, men har ikke råd til ratt og pedaler atm
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Siterer alex_9691:
Um...bør man ha Ratt og pedaler til det eller går det greit uten? hadde tenkt å kjøpe det se, men har ikke råd til ratt og pedaler atm

Går bedre uten.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
går bedre uten, men artigere med?
  • 0
Siterer TeaRunner:
går bedre uten, men artigere med?

Jepp, om det skal være realistisk ihvertfall
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
oki takk
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Er det en ny Oppdatering på Forza 2? Kom opp en oppdatering når jeg startet igår
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Jeg må ha noen nordmenn å drifte sammen med!!!
add meg på Live: FiBriX

looking forward to twin drift
  • 0
nice add Brutal1ty1337 også vis du vil drifte (jeg og fibrix pleier og drifte sammen) møttes live xD haha
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Henger ikke helt med jeg nå
Hva kaller du deg på Live? Jeg drifter allerede med Brutal1ty1337 jeg...
  • 0
Brutal1ty? hehe
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
ok, haha! Så DU har bruker på GR!
  • 0
hehe seff ikke vært så aktiv siste 2 åra menmen innom innimellom
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Kanskje vi får noen detaljer fra det neste forza-spillet(eller; "The big thing" som Turn10 kaller det) den 13-14juni. Det skal holdes en kvallik på Forza2 fra 15 mai hvor de 9 beste i verden(eller USA?) får prøve det neste prosjektet deres i New York.

Les mer på
Forzamotorsport.net
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!