Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Rechargeable Battery Pack problemer...


Hei

Jeg har to rechargeable battery pakker, den ene fungerer helt perfekt, men den andre er det et problem med, du kan si at pakken fester seg ikke godt nok til xbox kontrollen, noe som gjør at kontrollen ikke får god nok kontakt med kontrolleren etter en stund. Finnes det noen som kan hjelpe meg å fikse problemet?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Bernhard007:
Hei

Jeg har to rechargeable battery pakker, den ene fungerer helt perfekt, men den andre er det et problem med, du kan si at pakken fester seg ikke godt nok til xbox kontrollen, noe som gjør at kontrollen ikke får god nok kontakt med kontrolleren etter en stund. Finnes det noen som kan hjelpe meg å fikse problemet?

Sølvpapir, evt lodde på kobber
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
eller kjøpe ny.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
eller kjøpe ny.

eller få ny av M$
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
jeg tok hadde bare batterier en gang, og ikke den plastgreia batteriene sitter i! fant ut at det da passer akkurat en femtiøring mellom batteriene og koblingen! og med litt teip sitter alt helt sikkert, og det virker! litt utenom problemet ditt, men en morsom historie
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Citerer sowns:
eller kjøpe ny.

eller få ny av M$

M$ gir aldri bort noe medmindre du betaler
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!