Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


  • ES
  • ES
Jeg har nettopp fått øynene opp for dette spillet. Fantastisk simpelt, men underholdene! Skal starte en server med en kamerat i morgen etter eksamen, ser frem til det.

Det jeg liker med spillet er at det oppfordrer til kreativitet og at det ikke finnes regler eller tutorials.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Noen som har en server å anbefale? En som ikke bare går rundt å kødder? Vil ha en skikkelig server. De fleste servere jeg finner ligger det stuff strødd overalt. Ikke pent.

Lagt til 2011-12-23 17:52:
Må dessuten spille Minecraft på laptopen for tiden. For på min stasjonære gaming PC lagger noe inn i granskauen. Utrolig nok.
Starter med minst 60 FPS, men etter 5 sec er det plutselig 10 FPS liksom. Drar det fint på laptopen da.
Har jo rett Java også. Så aner ikke problemet.
  • 0
Fantastisk spill, litt for fantastisk. Måtte se meg slått av min fysiske form. Når jeg ikke klarer å legge det fra meg før 5 på natta, for å så våkne tidlig for å spille det igjen kjenner man det. Er dermed er jeg tvunget til å begrense datamaskinbruken til noen få timer om dagen.
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Siterer NewAge:
O.O http://www.youtube.com/watch?v=C24gCZ699DE&feature=youtu.b
e&a


Og jeg var fornøyd med piston dørene mine på serveren

Hvis jeg faktisk hadde spillt minecraft og hatt en server å spille på hadde jeg nok prøvd å lage en heis, men den er LANGT enklere å lage.
Denne: http://www.youtube.com/watch?v=pvfdpKJro3M
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Jungle Biomes er nok det beste som har blitt påført spillet på lenge!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Er det noen på Gamereactor som har en server som bare er for gamereactor folka. Jeg vet at noen hadde det tror det var NewAge men den ble jo stoppa eller?
"Doh!"
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Er det noen på Gamereactor som har en server som bare er for gamereactor folka.


Ikke nå lenger, ihvertfall ikke som jeg vet om.

Siterer The Gamer 459:
Jeg vet at noen hadde det tror det var NewAge men den ble jo stoppa eller?


Det ble den, var altfor lite aktivitet på den for at det værdt det. Pluss at jeg ikke spiller MC lengre selv engang..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
klarer ikkje innstalere moder på mac
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
ingen som er aktive på tråden lenger?
  • 0
Nope! Mange som spiller det, men ikke så mange som snakker om det

Har heller ikke peiling på hvordan du installerer mods på mac.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Noen som har en aning om hvordan jeg får "nedgradert" oppdateringen min til 1.3?
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Noen som vet om noen kule texture packs?
  • 0
Okey dere, er det noen her som har en passe bra server jeg kann joine?
Helst en server hvor det er rundt 10 også opp over med folk. Alt jeg trenger er ett vanlig fjell å bygge på ;)

Før jeg godtar noen servere, er det greit å få høre hva reglene er først? Sånn at jeg ikke messer opp noe.

Poenget med dette er at det er litt kjipt å bare spille singleplayer, når jeg ikke får visst mesterverket mitt til noen.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Siterer greevel:
Okey dere, er det noen her som har en passe bra server jeg kann joine?


Ingen her på siden som kjører en server etter hva jeg vet ihvertfall. Jeg kjørte en før men interessen både fra min side og brukerene av den minket og minket så stengte den. Har vært andre som har satt opp servere men alle stengt til nå. Mer enn det vet jeg ikke.

Men tror du kan finne forskjellige servere igjennom google...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg spiller på en norsk server kalt Supermine. Den er veldig bra!
  • 0
Hva er det beste dere har bygd i minecraft?
"Doh!"
  • 0
mordi
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Siterer greevel:
Okey dere, er det noen her som har en passe bra server jeg kann joine?
Helst en server hvor det er rundt 10 også opp over med folk. Alt jeg trenger er ett vanlig fjell å bygge på ;)

Før jeg godtar noen servere, er det greit å få høre hva reglene er først? Sånn at jeg ikke messer opp noe.

Poenget med dette er at det er litt kjipt å bare spille singleplayer, når jeg ikke får visst mesterverket mitt til noen.


Tja, eg spiller en del på Blockbuilders og Illusioncraft. Du finner di på spill.no forumet: severliste. Ble desverre griefa på block builders,så eg måtte flytte laaaaaangt bort
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Hva er det beste dere har bygd i minecraft?

Ingen av mine verk blir ferdige.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer The Gamer 459:
Hva er det beste dere har bygd i minecraft?

Ingen av mine verk blir ferdige.


Fordi du ikke gidder?
"Doh!"
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Hva er det beste dere har bygd i minecraft?
Nyan Cat på en random server (To bad the server is now shuted down and i donæt have any picture)... også bygget: En random hus som brannt ned pågrunn av den idiotiske vennen min klarte å plassere noen små ild block feil...)
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Fordi du ikke gidder?

Delvis. Men også fordi jeg aldri blir fornøyd og motivasjonen forsvinner.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Siterer The Gamer 459:
Hva er det beste dere har bygd i minecraft?


På creative: Eg holder på med en flygene verden delt opp i mange små øyer med bruer mellom seg.

på survival: Har ikkje spilt så mye på en fast verden. Så det veste eg har bygd der er enten ett lite firekanta hus eller en dyp og litt stor hule
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!