Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Amnesia: The Dark Descent-tråden


Dette ser ut som det smummleste video-spillet noensinne! Hadde jeg sitti helt alene mitt på natta, helt mørkt ute, og hatt på høy lyd med vinduet åpent, hadde jeg pissa på meg, og hoppet skrikende under dyna! Huff og huff! Men grafikken ser fryktelig sugen ut. http://www.youtube.com/results?search_query=amnesia+the+dark
+descent&aq=9
  • 0
Holyshitassfuck.

Det så awesome ut, skal deffinitivt skaffes. Grafikken var kanskje ikke den beste, men for guds skyld. Tror strengt tatt man får andre ting enn grafikken å tenke på når man spiller dette spillet.

De feite jævlene som voldtar kvinner og knuser dører f.eks. Og ikke minst en brølende koridor.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Men det så sykt scary ut, ikke sant??!
  • 0
Vil ikke si det SÅ så skremmende ut, men jeg må si meg enig med duden som ville ha flyttet inn i kottet. Tror jeg hadde brukt ti minutter på hver dør, elns.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vis du vil ha et skummelt spill så gå for Fatal Frame. Ifølge flere spillsider er Fatal Frame tidenes skumleste spill.
  • 0
Visste dere ikke om spillet før nå?? Har fulgt det drit lenge jeg skal ha det.
Hjemme siden: http://www.amnesiagame.com/#main
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
DSN, hvis du hadde brukt 10 minutter på å gå inn hver eneste dør, sp betyr det at spillet nemlig er skikkelig skummelt...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Veldig likt Penumbra. Prøvd det?
Riddle me this
  • 0
Ine beat me to it.
Har dere ikke spilt Penumbra?
Penumbra synes jeg ser mye skumlere ut, for der er du ikke i er wierdo-sted.
  • 0
Lagerne av Penumbra Lagde Amnesia Duh. Skal komme en demo før eller etter relase
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Det var jo det jeg mente Duh.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Det var jo det jeg mente Duh.

Ikke herm Duh
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer fantomena:
Vis du vil ha et skummelt spill så gå for Fatal Frame. Ifølge flere spillsider er Fatal Frame tidenes skumleste spill.


Det er generelt veldig uintressant å vite hva spillsider mener er verdens beste, dårligste, skummleste (osv.) spill. Det er bedre å bruke sansene vi har fått tildelt, og bedømme det for oss selv.

Fatal Frame er skummelt, men silent Hill er skumlere imo.

Husker jeg kjøpte Penumbra, men gikk vel lei før jeg egentlig fikk begynt. Dette spillet ser på mange måter mer spennende ut. Liker settingen og skremselseffektene. Ser ikke ut som om det er så stort fokus på våpen heller noe som er velkommen hos meg (siden det generelt er alt for mye "våpenbruk" i dagens spill)
This is great banter, it really is.
  • 0
For å være helt ærlig, så sluttet jeg å se teaseren etter at han gikk ned trappen og skulle åpne døren. Jeg hater slike spill og filmer, og det er slike som får meg til å få anfall av den minste lyd hvis jeg er alene hjemme på en mørk høstkveld.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Virker morsomt!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Akkuratt det samme med meg blyantkvesser xD
Men NÅ HAR DET KOMMET EN DEMO PÅ STEAM!

Lagt til 2010-09-04 11:38:
Jeg må prøve dette spillet, demoen altså, selvom jeg kommer til å pisse på meg. Det ser faktisk helt jævlig skummelt ut!
  • 0
Har lastet ned demoen nå, men klarer faen ikke å spille det alene. Får vente til en kompis kommer på besøk senere i dag, så kan vi skremme dritten av hverandre xD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Uuh, IGN ga det 8.5 og kalte det av det skumleste spillene noensinne. Sykt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Folka som har laget det har jo god erfaring med skrekkspill da, så det overrasker meg ikke egentlig. Penumbra var et godt eksempel på nytenkning og faktisk et, om ikke det eneste, spillet jeg har blitt 'svette-redd' på, ikke bare 'ZOMG MONSTER HOPPER OPP PÅ MEG ZOMG!!!!!!'
  • 0
Ja, jeg er hjemme alene nå, og skal straks prøvde demoen. Håper jeg ikke dauer av skrekk!
  • 0
Parkour Gamer, du burde vente med å prøve det, slike spill skal spilles tidligst når sola nesten er nede
  • 0
Siterer Zyrocz:
Parkour Gamer, du burde vente med å prøve det, slike spill skal spilles tidligst når sola nesten er nede


+1
  • 0
Har spilt demoen 4 ganger. Seriøst, dette er et av tidenes skummleste spill.
Alle samme pliz spread the word sånn at ingen går glipp av dette fantastiske spillet.

Lagde forresten en gruppe på steam. Nesten 40 medlemmer http://steamcommunity.com/groups/amnesiathedarkdescent
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Oi, jeg har glemt å prøve demoen. Jeg gjør det nok snart. Midt på natta blir dritskummelt, så jeg trokke jeg gidder det xD

Lagt til 2010-09-05 20:47:
Er demoen på den samme banen som videoen? Isåfall, har noen sett hvordan monsteret ser ut?!

Lagt til 2010-09-05 20:53:
Dere burde takke meg for at jeg fortalte dere om spillet! Hint: jeg liket stjerner!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!