Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ps3 Bråk


Jeg er en heldig(?) eier av en 80GB`s Ps3 og behandler den kjempebra og pleier ofte og tørke støv av den.

Det skimter et nytt problem som jeg har hatt en stund som begynner mer og mer å plage rompestumpen av meg. Nesten vær eneste gang jeg skrur på ps3en kommer det en dyp viftelyd. Ikke like ille som X-box sin men i nærheten av det. Jeg skal se om jeg finner en.

http://www.youtube.com/watch?v=b8tvct3bkt4&feature=related
Der er sånn min ps3 høres ut.

Jeg er bare møkk lei denne lyden og lurer på om det er noen måte jeg kan redusere lyden.
Den blir også veldig varm under seg og jeg lurer på om det er normalt?

Q
- Er det normalt med sånn lyd på en 80gb
- Er det noen måter å fikse det
- Er det normalt at den blir veldig varm
- Burde jeg sette ps3en på høy siden | sånn liksom

May the heat be with you
*MacGyver Theme*
  • 0
Buy a Wii =) Problem solved...
  • 0
Haha
*MacGyver Theme*
  • 0
hvertfall ikke normalt at den blir varm.. min første 60gb PS3 ble ofte varm og begynte å bråke på slutten av dens liv.. Den fikk YLOD, og jeg fikk heldigvis en ny en pga forsikring eller reklamasjonsrett... Den nye "80giggen" er helt kald men vifta kan bråke litt innimellom.. Du kan jo prøve å sette maskinen sånn | og se om det hjelper
  • 0
Lever den til reperasjon. Finish.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Feil subforum. Flyttet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Du bør sende den inn til reperasjon... Hvis du ikke skal ha deg Wii...
  • 0
Takk allesammen den blir veldig varm under thats it !
*MacGyver Theme*
  • 0
Min 80 GB er helt kald og stillegående. Google problemet for da finner man som regel en løsning
  • 0
- Mye støv inni maskinen/inni viftene.
- Den sier ifra om at den har fått hjerteproblemer(YLoD)
Det er normalt at lyden fra viftene er veldig høy når du starter den.
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Stryk Veldig varm. Den er normal varm.

Det er akkurat nå viftene som er veldig høylytte til tider ellers går det glat og stille
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!