Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Jeg tror ikke det vil bli noe problem rock... du skal også kunne stille inne noe greier på våpnene som siker vil hjelpe på range...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Jeg tror ikke det vil bli noe problem rock... du skal også kunne stille inne noe greier på våpnene som siker vil hjelpe på range...
får håpe det. Gleder meg uansett. Sorry hvis jeg er litt slem. Er sliten som fy. Men jeg sitter på telefonen så jeg gidder ikke å skrive mer nå Hehe...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=8HCO2xeVMpg&feature=fvwrel

Følg nøye med, BF3 er virkelig realistisk!

Lagt til 2011-03-30 23:36:
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer simidude:
Jeg tror ikke det vil bli noe problem rock... du skal også kunne stille inne noe greier på våpnene som siker vil hjelpe på range...
får håpe det. Gleder meg uansett. Sorry hvis jeg er litt slem. Er sliten som fy. Men jeg sitter på telefonen så jeg gidder ikke å skrive mer nå Hehe...


Vis det blir et problemo, vil du nok fikse det å ;)
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
For dere som klager over range på våpen. LMG våpen er jo som regel de kraftigste våpnene i et skytespill. Det er jo naturlig å gjøre de litt mindre treffsikre for å balansere klassene. Akkurat som i BF2 er LMG ubrukelig stående oppe, men er sykt effektive, når man ligger nede. Se på filmen en gang til og se på forskjellen.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så du vil ikke ha det realistisk? Vil ihvertfall ikke ha det som CoD som påstår at de er realistiske men egentlig er totalt urealistiske og veldig hollywood ish. Det er faktisk det jeg har lyst på av det nye BF, en tung, realistisk, taktisk og god opplevelse som belønner med for å bruke hodet og ikke høy sensitivitet. Store baner må spillet ha, hvis ikke så blir det som sagt ikke et kjøp.



Ikke noen problemer med å bruke hodet i kamper. Synes battlefield burde holde seg som det er nå.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Ikke noen problemer med å bruke hodet i kamper. Synes battlefield burde holde seg som det er nå.


Det er selvsagt fortsatt mulig å bruke hodet i kampene, men man har ikke de samme valgmulighetene til å sette opp strategier som man hadde i de tidligere spillene. Der hvor man før kunne snik seg rundt en fiendtlig base og ta objectivet, må man i de aller fleste tilfellene eliminere så mange som mulig av motstanderlaget før man får tatt objectivet, eller så må man ha noe grådig med flaks.

De aller fleste steder har bare en vei inn, og er det flere veier inn så er de såpass nærme hverandre at det egentlig ikke spiller noen rolle. Motstanderne ser deg uansett, og med de meget treffsikkre våpnene kan de treffe deg uansett hvor du er hen.

I de tidligere spillene benyttet de seg av meget store og åpne baner, noe som ikke fungerer like bra i BC2 på grunn av våpnene. Når Oasis og Harvest Day kom inn i BC2 (Blant annet Harvest Day er en meget åpen bane i begynnelsen), så merker man med en gang at de ikke fungerer like bra som de gjorde før, fordi at du kan bli "snipet" av nesten hva som helst.

Jeg grein første gang jeg spilte Harvest Day i BC2. Det hadde vært den aller beste banen i BC, men i BC2 så ender det bare med at folk sitter og skyter på hverandre fra hver sin base...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer simidude:
http://www.youtube.com/watch?v=8HCO2xeVMpg&feature=fvwrel


Håper du visste at det der er en softgun

AcH Clawed:
Enig. Men Harvest Day var ikke favorittbanen min på BC1 uansett...

Jeg håper banene på BF3 blir MYE større, så store at det er uendelig med taktikker man kan bruke !
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer simidude:
http://www.youtube.com/watch?v=8HCO2xeVMpg&feature=fv
wrel

Følg nøye med, BF3 er virkelig realistisk!


Skjønner ikke helt hva du ville fram med her... Det er en softgun og du ser bare MG'en og ikke mye av treffsikkerheten eller sprayen. Jeg tror heller ikke at man kan sammenligne en softgun med en ekte MG, i allefall til en viss grad
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Cherno:
Ikke noen problemer med å bruke hodet i kamper. Synes battlefield burde holde seg som det er nå.


Dummeste jeg har hørt. Du vil at det nye battlefield skal holde seg som battlefield er nå? Og med nå regner jeg med at du mener Bad Company 2?

Å diskutere Bad Company 2 kan vi ta en annen gang, men det er da ikke for svarte svingende ikke vits i å kjøpe BF3 om det er som BC2? Vi kjøper jo et nytt spill, og da forventer vi jo også endringer? Hvis du vil ha det samme så kan du jo bare sitte å spille BC2 for det eksisterer jo allerede...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
AcH Clawed, Crazy Kraken og Arawos; Hvilken plattform skal dere ha spillet til?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer fantomena:
AcH Clawed, Crazy Kraken og Arawos; Hvilken plattform skal dere ha spillet til?


Xbox. Meg og.

Lagt til 2011-03-31 15:59:
RockFuzzEleven: Nei, for jeg DRITER i hvor likt et våpen i et spill er likt et ANNET våpen i virkeligheten.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dummeste jeg har hørt. Du vil at det nye battlefield skal holde seg som battlefield er nå? Og med nå regner jeg med at du mener Bad Company 2?


Har ikke spilt det, trodde det var som BF2, slapp av.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Ta det med ro folkens, BC-serien er DICE sitt forsøk på en mer Close Comabt/CoD type spill. Hovedserien, altså BF [Insert number here] sitt mål er å være BF (No shit), med store, åpne baner. Og husk at SP ikke trenger å være linjært; vi har bare sett ett level!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Kan aldri huske at DICE har sagt hvordan et Battlefield-spill sin mal skal se ut. Blir lei av å se overalt kommentarer der folk skriver ting som f.eks.; "Da følger det jo ikke resten av serien, og spillet blir ikke slik det skal være!"
Hvis så mange er så jævla gira på et spill som er likt BF2, så kan dere jo bare spille det! Selv er jeg grafikkkåt, og det å patche BF2 er helt for jævlig, så jeg har GOD grunn til å kjøpe BF3!

Neida lol, ikke ta det jeg sa så seriøst.
  • 0
Siterer Cherno:
Har ikke spilt det, trodde det var som BF2, slapp av.


Så ikke sitt her og uttal deg før du faktisk vet hva det er du prater om...

Siterer fantomena:
AcH Clawed, Crazy Kraken og Arawos; Hvilken plattform skal dere ha spillet til?


Xbox, så klart
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har det blitt sagt noe om specs for en pc for å kunne dra spillet?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
AcH Clawed, Crazy Kraken og Arawos; Hvilken plattform skal dere ha spillet til?


PC
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer gnyg:
Har det blitt sagt noe om specs for en pc for å kunne dra spillet?


Nei, nå må folk ta seg litt sammen her! Det er minst ti folk som har spurt om det samme bakover i tråden.
Nei men da så
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer bEICHMANN:
Citerer gnyg:Har det blitt sagt noe om specs for en pc for å kunne dra spillet?

Nei, nå må folk ta seg litt sammen her! Det er minst ti folk som har spurt om det samme bakover i tråden.


Ro ned bÆSJMANN!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Cherno:
Har ikke spilt det, trodde det var som BF2, slapp av.


Så ikke sitt her og uttal deg før du faktisk vet hva det er du prater om...

Citerer fantomena:
AcH Clawed, Crazy Kraken og Arawos; Hvilken plattform skal dere ha spillet til?


Xbox, så klart


Xbox såklart? Pc har jo 64 spillere, noe som Xbox og PS3 ikke har.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Xbox såklart? Pc har jo 64 spillere, noe som Xbox og PS3 ikke har.


Hehe, men de som har utvekslet mer en to ord med meg vet at jeg ikke har en PC som kan kjøre det, samt at jeg sverger til konsollen min
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer RockFuzzEleven:
Xbox såklart? Pc har jo 64 spillere, noe som Xbox og PS3 ikke har.


Hehe, men de som har utvekslet mer en to ord med meg vet at jeg ikke har en PC som kan kjøre det, samt at jeg sverger til konsollen min


Okey

Jeg skal nok ha det til PC jeg, men jeg har ikke bestemt meg ennå.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fantomena:
AcH Clawed, Crazy Kraken og Arawos; Hvilken plattform skal dere ha spillet til?


Xbox 360 her
Carpe Noctem
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Synes det er mer behagelig å spille Battlefield med Xboxkontrollern enn jeg synes det er med mus og tastatur. Synes knappene på tastaturet er så langt fra hverandre i Battlefield på PC, og jeg gidder ikke å sitte å endre på alt!
  • 0
Siterer Smæ:
Synes det er mer behagelig å spille Battlefield med Xboxkontrollern enn jeg synes det er med mus og tastatur. Synes knappene på tastaturet er så langt fra hverandre i Battlefield på PC, og jeg gidder ikke å sitte å endre på alt!


Kan nok stemme, men jeg syns det er litt mer presist når det gjelder siktinga på PC.
Ellers er knappene på Xbox bedre.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!