Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Play:
Den. Var. Ræva...


Nei. Det var Battlefield 3.
Dermed .. IT WAS AWESOME
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ser fram til spillet. Håper det ikke blir like mange bushwookies i BF3 som det var i BC2. Er rimelig håpløst med bushwookies uten erfaring. Vi har alle merket hvor irriterende det er med en god recon.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
bushwookies


Hvadaforno?
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Parkour Gamer:
Citerer gnyg:
bushwookies


Hvadaforno?


Gjetter på denne eg:

Wookies: Annet ord for snipere siden kamuflasjen de bruker kan få folk til assosiere dem med en Wookie (de hårete beistene fra Star Wars).

Så en bushwookie=en sniper som camper i busker/trær
  • 0
Siterer gnyg:
Vi har alle merket hvor irriterende det er med en god recon.


Ja. Men heldigvis er det få som er så gode.
  • 0
Bare 3 dager igjen til betaen!
  • 0
Siterer Play:
Den. Var. Ræva...


Må si meg enig..

Lagt til 2011-09-24 13:31:
Siterer fantomena:
Bare 3 dager igjen til betaen!


Trodde det var på søndag
Lenge å vente!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?returnUrl=|bf3|
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:
Bare 3 dager igjen til betaen!


Til konsoll?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Citerer fantomena:
Bare 3 dager igjen til betaen!


Til konsoll?


Betaen er på PC, PS3 og 360. De som har early access får betaen på Tirsdag, de andre får den på Torsdag.
  • 0
Siterer fantomena:
Betaen er på PC, PS3 og 360. De som har early access får betaen på Tirsdag, de andre får den på Torsdag.


Du er tydeligvis veldig tolmodig med folk her på forumet, for det virker som du har svart og fortalt dette til folk i de siste to månedene. Hadde det vært meg så hadde jeg nok ikke svart tilslutt, da jeg hadde gått lei av at alle spør om det samme...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Han bruker det som en slags unnskyldning til å påpeke at han har early access.
Så, var det verdt å waste 350spenn på MoH for å få betaen to dager før?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Han bruker det som en slags unnskyldning til å påpeke at han har early access.
Så, var det verdt å waste 350spenn på MoH for å få betaen to dager før?


MoH var jo helt greit, men ikke noe jeg ville beholdt ihvertfall...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer gnyg:
bushwookies


Hvadaforno?


Sikkert Ewoks han snakker om. Håpløse skapninger det der ass...
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer fattigmann:Han bruker det som en slags unnskyldning til å påpeke at han har early access.
Så, var det verdt å waste 350spenn på MoH for å få betaen to dager før?

MoH var jo helt greit, men ikke noe jeg ville beholdt ihvertfall...

Enig, ble tungvint og kjedelig i lengden.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Crack Hitler:
Sikkert Ewoks han snakker om. Håpløse skapninger det der ass...


Ewokene er søte da (:
Wookieene er badass i Star Wars da.
BBC2 hadde ALT for mange Reconer. De ødelegger spillet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Var mange som spilte recon ja, men det gjorde ikke meg noe. Det som irriterte meg var at folk spilte recon som om klassen het sniper. Halve poenget med recon er å bruke motion sensoren for å spotte fiender og hjelpe laget sitt, noe mange ikke gjør.

Og ja, ewoker er badass
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer fattigmann:
Var mange som spilte recon ja, men det gjorde ikke meg noe. Det som irriterte meg var at folk spilte recon som om klassen het sniper. Halve poenget med recon er å bruke motion sensoren for å spotte fiender og hjelpe laget sitt, noe mange ikke gjør.

Og ja, ewoker er badass


Spiller kun Recon på long-range, og siden jeg er elendig på PC, så bruker jeg den kun til spotting og motion sensors. Men det er dessverre mange som ikke skjønner Recon-classen ja, de ødelegger Rush som attackers helt.


Btw, forhåndsbestilte BF3 idag!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er det som er irriterende med en sniper som ikke hjelper laget. Hadde en runde i dag som defender hvor jeg spammet masse motion mines for å hindre laget i å ta den siste m-commen. Funker fjell!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jadajadajada, vi vet at du ikke liker siden fantomena.
Den fungerer som oftest strålende, og alle bugsa finner man ut av på 1-2-3.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er nok greit å bruke sunt folkevett når man trakterer internett.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har nå endelig forhåndsbestillt BF3! Bestillte fra Komplett, siden jeg egentlig er trofast kunde der. Hvor lang levereringstid har de på forhåndsbestille spill? Kommer de på, før, eller etter utgivelsesdagen?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Skal forhåndsbestille selv. Må bare skaffe lønn først
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Håper at man kan ha bots på online banene, som i BF2.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Håper at man kan ha bots på online banene, som i BF2.


Jeg tviler sterkt, siden vi ikke har hørt noe særlig om det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!