Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Fuuu. Så lenget til? Whatever, how awesome! Skulle ønske man kunne laste betaen ned før den tid, slik at man er klar for å spille.
  • 0
Litt skuffet over at det ikke ble Conquest, men bedre med beta enn ingen beta. Kan iallfall glede meg til 27. september. ^^
  • 0
Skuffet over at det ikke bli Caspian Border jeg.
Testet jo Metro i Alphaen, råflott bane. Men den føltes ikke som BF. Var altfor liten, og med for lite kjøretøy og åpne områder. Spennende og underholdende var den da, og likte banen veldig godt!
  • 0
  • Play
  • Play
Siden DICE har valgt å komme ut med en beta, så syntes eg de kunne representert spillet ved å ta med de elementene serien er kjent for. Den ble ikke kjent for å ha kamp i trange gater, lite åpne områder eller for å spille modusen Rush (!). Dette kan i verste fall gi feile inntrykk for spillere.

Dette var litt skuff.
  • 0
På noen videoer jeg har sett så bruker folk sniper uten scope.... Håper det går an i betaen også
mah boi
  • 0
skuffende valg av bane, men kommer sikkert til å spille det i over 100 timer uansett
  • 0
Skuffende bane blir det nok ikke for meg, skal se byen bli knust i filler jeg og noen kompiser. GLEDER OSS!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Duck Song:
På noen videoer jeg har sett så bruker folk sniper uten scope.... Håper det går an i betaen også


Same.
  • 0
Lurer på om de blir å legge til Caspian Border senere, som Uuncharted 3 Betaen der det kom en ny bane.

Og ny moduser som UC3 betaen.

OHH YEAH, gleder meg så sykt!

Det er 6 dager til BF3 Beta!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
PC kravene:
Minimum System Requirements

OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
PROCESSOR: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD AMD: DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
NVIDIA: DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (Nvidia GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with Nvidia GeForce 8800 GT or higher performance)
Sound Card: DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System Requirements

OS: Windows 7 64-bit
PROCESSOR: Quad-Core CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 OR ATI Radeon 6950)
SOUND CARD: DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive

Kilde:
http://pc.ign.com/articles/119/1195696p1.html
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Crack Hitler:
Recommended System Requirements

OS: Windows 7 64-bit
PROCESSOR: Quad-Core CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 OR ATI Radeon 6950)
SOUND CARD: DirectX Compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive


Kan kjøre det på fult med mitt lille Radeon HD 6950 DiRT3 Edition kort?

Uansett så skal jeg oppgradere fra 4gb ram til 8 very soon!

Hope i can play BF3 on FULL SPEC!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er ikke noe vits med en beta når den kommer så sent, kan jo like godt vente til det ekte spillet kommer ut...
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Vil tro du kan det. Er temmelig sikker i det minste.

Lagt til 2011-09-21 21:21:
BF3 er oppe på Canyourunit.com! Ifølge det kan jeg dra det på max

Lagt til 2011-09-21 21:22:
Jeg må vel kjøpe mer Ram snart, har kun 4.
Jaja, finnes jo enda ikke noe spill som krever mer enn det da.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg må vel kjøpe mer Ram snart, har kun 4.
Jaja, finnes jo enda ikke noe spill som krever mer enn det da.


Da har du vel gode ram brikker?

Mine rambrikker sliter med The Witcher 2

Derfor med 4 nye blir jeg å kjøre det på fult!
(forhåpentligvis)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
4Gb RAM burde holde til alle spill som har kommet ut hittil. Med mindre du har veldig dårlig frekvens (men tror det skal mye til)

Lagt til 2011-09-21 22:48:
Siterer Parkour Gamer:
BF3 er oppe på Canyourunit.com! Ifølge det kan jeg dra det på max


Ikke stol på den siden. Jeg har kjørt spill som den sier at jeg ikke kan kjøre, og omvendt.

Lagt til 2011-09-21 22:50:
http://www.hardware.no/artikler/asus_radeon_hd_6870/79050

Hvor bra/dårlig vil dette kjøre BF3?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fanden, må oppgradere GPU. Når ikke recommended
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Vil tro du kan det. Er temmelig sikker i det minste.

Lagt til 2011-09-21 21:21:
BF3 er oppe på Canyourunit.com! Ifølge det kan jeg dra det på max

Lagt til 2011-09-21 21:22:
Jeg må vel kjøpe mer Ram snart, har kun 4.
Jaja, finnes jo enda ikke noe spill som krever mer enn det da.


Heldig, heldig! Mulig jeg må oppgradere CPU'en selv, men det blir nok snart ny PC på meg så spørs om ikke jeg bare venter til det.



Siterer RockFuzzEleven:
Ikke stol på den siden. Jeg har kjørt spill som den sier at jeg ikke kan kjøre, og omvendt.


Jeg tror nok du har vært ekstra uheldig, eller så har det oppstått en feil av noe slag. Can You Run It ser jo på hvilke komponenter du har, for så å sammenligne de med hardware-kravene som er satt opp av utvikleren. Det kan jo hende de har lagt inn feil krav, men isåfall er ikke det noe som skjer hele tiden, med tanke på at siden fungerer veldig flott for det meste.

Jeg har dog hatt problemer selv, men det er langt ifra ofte.
  • 0
Ja. Siden er super. Hvis den gjør feil finner man lett svaret uansett.
  • 0
Jeg vil helst slippe å spille betaen. Hvis jeg klarer å motstå den vet jeg at møte med selve spillet kommer til å bli enda bedre.

Jeg er redd for at fristelsen blir for stor
  • 0
Siterer Kembokombo:
Jeg vil helst slippe å spille betaen. Hvis jeg klarer å motstå den vet jeg at møte med selve spillet kommer til å bli enda bedre.

Jeg er redd for at fristelsen blir for stor


* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Creteck:
Kan kjøre det på fult med mitt lille Radeon HD 6950 DiRT3 Edition kort?

Uansett så skal jeg oppgradere fra 4gb ram til 8 very soon!

Hope i can play BF3 on FULL SPEC!


Anbefalt er ikke det samme som fullt, forvent medium/high med OK framerate og oppløsning.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
HUsk at grafikken i betaen ikke er den grafikken man får i det fulle spillet. Også må man heller ikke stole på canyourunit helt.
  • 0
Siterer hansibanzi:
Citerer Creteck:Kan kjøre det på fult med mitt lille Radeon HD 6950 DiRT3 Edition kort?

Uansett så skal jeg oppgradere fra 4gb ram til 8 very soon!

Hope i can play BF3 on FULL SPEC!

Anbefalt er ikke det samme som fullt, forvent medium/high med OK framerate og oppløsning.


Så det du prøver å si er at jeg trenger et nytt skjermkort?

For prossessoren og hovedkortet er det beste AMD har...

Tror jeg
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:
Har et spørsmål: Ettersom at jeg kan spille Crysis (1) på 191% maskimum uten et eneste lagg. Kan jeg spille Battlefield 3 da?
Ja, du kan helt sikkert spille det, samme som meg. Er mulig du må nøye deg med laveste instillinger. Men det er vel greit så lenge du faktisk får spilt spillet, eller hva?

Can You Run It mener jeg må oppgradere CPU'en, men jeg fikk også beskjed om det med Dead Island og Fable 3, og begge de spillene kjører på maks, selv om Fable 3 sliter veldig kraftig på PC'er med nvidia-kort når det skjer mye på en gang (må de jeg testet ut). Uansett, du kan nok kjøre spillet ihvertfall. Bedre enn ingenting
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!