Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Så fint emilan. Det er jo faktisk positivt.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Så fint emilan. Det er jo faktisk positivt.



hvis du sikter på at jeg så på det som negativt, så tenker du feil, jeg syns det bare er dumt å gå tidlig ut å tenke at man dekker requirements, OG ved tanke at spillindustrien vidreutvikles hele tiden, og om noen år (hvis du jobber med spill når du er ferdigutdannet) så kan det være helt nye verktøy som brukes.
  • 0
Selvfølgelig.

Lagt til 2011-09-18 21:58:
Nei, jeg tenkte ikke at det du sa var negativt, btw.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvem vil ha jobb når man kan være trygdesnylter?


Anyways, noen som vet release dato for Betaen?
  • 0
Not jet (Høhø! ... ok ... not funny, i know)
  • 0
Noen som vet om det blir 16+ eller ikke? PEGI sine nettsider er veldig uinformerende som vanlig

Lagt til 2011-09-18 23:02:
Ikke noe på BF3 bloggen heller...
Living so the last night feels like a past life
  • 0
GR sier at det er svært, svært sannsynlig at det blir 16+ pga det står det på den nyeste videoen. 18+ grensen var aldri offesiel.
Håper virkelig det blir 16. Da hadde jeg flydd i taket
  • 0
Veldig nice!! Får bare krysse fingrene
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Not jet


Dristig.
Decyfered!
  • 0
Håper på 18+
  • 0
Siterer fantomena:
Håper på 18+


Det gjorde jeg også, helt til jeg ville ha 16+
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Mange som får problemer med å skaffe seg spillet hvis det blir 18+? Poor you then.


Det lønner seg å ha, certain informants in GAME.

Med andre ord, en ansatt er nabo og fadern har forklart dem at jeg kan kjøpe 18 års spill, i even getz rabatt!
  • 0
Siterer fantomena:
Håper på 18+


Fordi? Sålenge de ikke endrer spillet for å få det til å bli 16+, hvorfor ønsker du 18+?
Hvis det er for å slippe de små drittungene som du tror kommer hvis det blir 16+, hjelper det ikke. For CoD har alltid hatt 18+, og det er der drittungene henger.
  • 0
Bare bestiller jeg
Mutter ser ikke etter på aldersgrensen uansett :p
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer coolandcalm:
i even getz rabatt!


Lucky u!
Har handlet noen ganger på Gamestop, og har alltid da handlet spill med 18 eller 16. Har alltid hatt med en lapp der det står at jeg får lov hvis det er 18+ på det. Selvlaget, såklart.
Han ene tror jeg har startet å kjenne meg igjen, jeg trenger i det minste ikke å vise ham lappen. Tror han husker at jeg har kjøpt masse 18+ spill der før, og tror jeg får lov.
Han stopper de fleste andre på 15. En dude i klassen fikk ikke lov til å kjøpe et 12+ spill av ham, enda han er 15. Lol.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Håper på 18+

Fordi? Sålenge de ikke endrer spillet for å få det til å bli 16+, hvorfor ønsker du 18+?
Hvis det er for å slippe de små drittungene som du tror kommer hvis det blir 16+, hjelper det ikke. For CoD har alltid hatt 18+, og det er der drittungene henger.


U mad?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer coolandcalm:
i even getz rabatt!



Han stopper de fleste andre på 15. En dude i klassen fikk ikke lov til å kjøpe et 12+ spill av ham, enda han er 15. Lol.


LOL, problem??
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Nå er det ca. én måned til BF 3 blir lansert, og enda har ikke betaen kommet ut. Hva er vitsen med en beta hvis den kommer samtidig med spillet?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
  • Play
  • Play
Kan ikke kalles en beta lenger. Heller multiplayer demo
  • 0
Siterer Play:
Kan ikke kalles en beta lenger. Heller multiplayer demo


Enig. Nå får jeg bare håpe på at den forbanna MP demoen kommer ut snart. DICE er god med trolling.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dere aldersgrense folk: De fjernet sivile fra spillet, derfor blir det etter all sansynlighet 16+.
  • 0
bf3beta.battlefield.com

DICE IS NOW OFFICIALLY IN EXTREMELY TROLLING MODE!
  • 0
Vi nærmer oss 100 sider folkens! Og det er fortsatt en måned eller noe til release!

Når betaen kommer, skal jeg skrive fyldige innlegg her så ofte jeg kan.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fantomena:
bf3beta.battlefield.com

DICE IS NOW OFFICIALLY IN EXTREMELY TROLLING MODE!


Kan ikke si mer enn at de fortjener å slå seg løs, ved tanke at alle maser dagen lang, i had a good laugh though!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!