Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~

• 192
  • 192
Siterer fantomena:
Hos meg blir det MP hele tiden. Skal spare SPen til serverene er nede.

Som vil være de første dagene. Derfor går jeg som vanlig rett på SP.

Gleder meg vanvittig! Så nettopp jet-gameplay
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Historien er greit å spille igjennom. Problemet er at man bare pløyer igjennom for å raskt starte på mp.

Liker at de 4 spillene jeg skal ha er 4 spill som jeg gleder meg til. Men selv om jeg gleder meg så føler jeg ikke at jeg ikke kan vente. At jeg MÅ ha den forbannede betaen
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Perfekt finnes ikke!

True

Siterer fantomena:

Det blir SP på meg først, for jeg er egentlig mest glad i Singelpayer spill med COOP..

Men BF sin MP er et unntak for meg, den er bare best i mine øyner
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:

Yeah right.
Man må jo spille SP først. Lol.
1942 er eldgammetl, og fortsatt går serverne. Er sikker på at du spiller SP for den tid.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
1942 er eldgammetl, og fortsatt går serverne. Er sikker på at du spiller SP for den tid.

Han mente hvis serverne blir overbelastet en dag, eller at EA oppdaterer et eller annet som gjør at man ikke kan spille online.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fantomena:
Fin nettside: http://meaningofsoon.tk/

Hadde vært en drøm å bli Level Artist hos DICE. Har de fleste requeriments, men trenger myye mer skills i Maya, men har det på PC'en, og får proff hjelp av og til.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:

Hadde vært en drøm å bli Level Artist hos DICE. Har de fleste requeriments, men trenger myye mer skills i Maya, men har det på PC'en, og får proff hjelp av og til.

Da er det bare å kutte en 3-4 timer hver dag av spillinga og bruke det på maya. Da blir det jobb etterhvert ;) Lykke til!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Da har det blitt bekreftet at både Microsoft og Sony har bekreftet betaen. Nå skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare kan utgi den nå.

Confirmaception.

Jeg synes hypen rundt BF3 likner veldig på tilstandene på nettforumene før MW2 kom ut. Vil ikke bli veldig overrasket om vi har en hatbølge mot Battlefield-serien om et halvt år. Så mye som enkelte (her) gleder seg til dette spillet, er noen dømt til å bli skuffet.

Men jeg håper selvfølgelig på at dette kan gjenføde den moderne FPS-sjangeren som nå har stått ganske stille i fire år.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg har vel egentlig ikke lyst på noen beta. Ødelegger mye av opplevelsen med å spille selve spillet når det kommer ut, så jeg skal prøve å ikke spille betaen når den kommer.
  • 0
Siterer HopeN:
Jeg har vel egentlig ikke lyst på noen beta. Ødelegger mye av opplevelsen med å spille selve spillet når det kommer ut, så jeg skal prøve å ikke spille betaen når den kommer.

Jeg liker derimot tanken på en beta. Satte stor pris på Bad Company 2 betaen i sin tid
Type here.
  • 0
Tror jeg kommer til å gjøre som HopeN. Skal prøve å unngå betaen. Både fordi jeg vil spare det litt, og fordi jeg har veldig mye annet å spille for tiden. Om jeg faktisk klarer å la være, er en annen sak.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
</quote>
Siterer Parkour Gamer:
Man må jo spille SP først.

Man MÅ ikke, man kan godt spille Multiplayer å aldri røre SP, det har skjedd med Call of duty spillene og de siste Battlefield spilla også!
  • 0
  • Play
  • Play
Battlefield e et multiplayer-spill. Det vil det alltid være. DICE kunne for min del drete i SP'en og bare fokusert på online-delen
  • 0
Siterer coolandcalm:
</quote>
Citerer Parkour Gamer:
Man må jo spille SP først.

Man MÅ ikke, man kan godt spille Multiplayer å aldri røre SP, det har skjedd med Call of duty spillene og de siste Battlefield spilla også!

Jeg mente ikke MÅ i den forstand at man er nødt til det. Men jeg sier at det (Jeg synes er best, og de fleste andre og) er å spille SP først. Har alltid gjort det jeg.
  • 0
Jeg må si meg enig med duden over meg.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Yeah right.
Man må jo spille SP først. Lol./quote>

<quote author="Parkour Gamer">

Jeg mente ikke MÅ i den forstand at man er nødt til det. Men jeg sier at det (Jeg synes er best, og de fleste andre og) er å spille SP først. Har alltid gjort det jeg.

Hvem er de fleste? Vil gjerne ha et par navn. Dessuten, CoD og BF SP delene er så kjedelige at jeg kun blir å prøve dem når MP er nede.

Du kan vel ikke bestemme hva jeg skal spille først. BF er for meg en MP-only spill.
  • 0
Lol. Jeg har aldri sagt at jeg skal bestemme hva du skal spille først heller. Rofl.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Lol. Jeg har aldri sagt at jeg skal bestemme hva du skal spille først heller. Rofl.

Lol, du skrev "må", og dessuten glemte du mao.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:

Ikke for å være frekk, men tviler på at en 14 åring har de fleste "requeriments" som er nødvendig for å jobbe hos en spillutvikler
  • 0
Siterer emilan1212:
Ikke for å være frekk, men tviler på at en 14 åring har de fleste "requeriments" som er nødvendig for å jobbe hos en spillutvikler

Selvfølgelig kan bli fryktelig mye flinkere. Btw, er 15 om et par dager da.
Men hvis jeg jobber, har jeg i det minste en sjangs.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:

om du er 15 har ingenting å si da, de håper godt nokk for en utdannelse også.

Required skillset
- An ability to think in 3D
- Drawings/sketches that display basic skills as well as any modeling and texture work related to objects, buildings, natural terrain, etc.
- Excellent sense of form, weight (mass), and volume
- Good use of light and shadow
- Breadth of artistic styles
- An understanding of optimization
- Excellent sense of scale and level of finish

It is required that you have experience with 3D Software such as Maya.

Personal qualities
High commitment to deadlines with ability to set realistic time estimates for own work
Proactive and driven
An excellent eye for detail and focus on delivering the very best quality
Team player and good collaboration skills

Dette er tatt fra Level Artist hiring greia til DICE, nå vil jeg vite mesteparten av disse requirementsa du dekker.
  • 0
Hadde vært kult å være community manager hos DICE.
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer Parkour Gamer:

Required skillset
- Drawings/sketches that display basic skills as well as any modeling and texture work related to objects, buildings, natural terrain, etc.

Personal qualities
High commitment to deadlines with ability to set realistic time estimates for own work
Proactive and driven

Dette er tatt fra Level Artist hiring greia til DICE, nå vil jeg vite mesteparten av disse requirementsa du dekker.

Greit nok, jeg sier at jeg ikke kunne ha hatt jobben nå, men jeg er sikker på at jeg kan klare det, hvis jeg virkelig satser.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer coolandcalm:
Citerer Parkour Gamer:

Required skillset

Personal qualities
Proactive and driven

Greit nok, jeg sier at jeg ikke kunne ha hatt jobben nå, men jeg er sikker på at jeg kan klare det, hvis jeg virkelig satser.

Hvem som helst kan klare det så lenge de går for det
  • 0
Siterer emilan1212:
Hvem som helst kan klare det så lenge de går for det

Nå overvurderer du menneskeheten her
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!