Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Parius:
30 fps er dårlig i forhold til 60 fps som f.eks CoD kjører. Synes det er latterlig at DICE ofrer gameplay for grafikk. Og så kommer jo ikke BF3 til å ha så fantastisk grafikk på konsoll uansett... Tipper den blir jevngod med f.eks Gears og Halo, som begge har lokal split-screen.

Og til BF3-fanboysa som driver å skryter av at alle gamere har gått over til BF3: http://www.diigo.com/item/image/1bvl3/riqo


Sa aldri at alle går over til BF, vil derimto at CoD boysa forblir hos CoD. Dessuten, hvem bryr seg om 30 FPS? Om du er NØDT til å ha bedre kjøp deg en PC så kan du få over 90 FPS! Det høres mer ut til at du alltid klager på BF3 som jeg gjør med CoD.
  • 0
Hehe, tror vi forblir bitre fiender jeg Jeg skal kjøpe både CoD og BF, så kan vi diskutere hvilket som er best når jeg har spilt begge spillene.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Parius:
Hehe, tror vi forblir bitre fiender jeg Jeg skal kjøpe både CoD og BF, så kan vi diskutere hvilket som er best når jeg har spilt begge spillene.


Gjør nok det samme. Skjønner ikke hvorfor det er så mange som får det til å virke som om man kun kan holde seg til en serie, enten Battlefield eller COD. Blir litt dumt
Type here.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Parius:
Hehe, tror vi forblir bitre fiender jeg Jeg skal kjøpe både CoD og BF, så kan vi diskutere hvilket som er best når jeg har spilt begge spillene.

RO2 er best.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Citerer Parius:
Hehe, tror vi forblir bitre fiender jeg Jeg skal kjøpe både CoD og BF, så kan vi diskutere hvilket som er best når jeg har spilt begge spillene.

RO2 er best.


Skulle til å kjøpe det i dag...
Men hadde ikke penger
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Grafikk er ikke alt. Gameplay er det viktigste.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Grafikk er ikke alt. Gameplay er det viktigste.

Kan ikke klage på gameplayet i Alphaen...
De blir sikkert Beaten enda mer imopenrende!
Og spillet blir perfekt
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gleder meg sykt til å høre lyden sånn orgentlig. Har endelig fått tilbake de defekte høytalerne fra reperasjon. Det er Creative Inspire T6160. Fy flate. Råeste lyden jeg noensinne har hørt.
BC2 med lyd innstillinger på "War Tapes", og så granat, revolver, maskingevær, og alt annet, lager de vakreste og skremmende naturtro lydene jeg noensinne har hørt. Har alltid elsket lydeffektene i BC2. Hadde ikke trodd det kunne bli stort bedre. Før jeg prøvde med disse høytalerne. Var rett og slett helt sinnsykt. Har aldri hørt bedre.
Håper virkelig BF3 får like bra, eller enda bedre lyd. For det er helt uffattelig hvor god lyden er i BFBC2 med rette høytalere!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Creteck:
Citerer gnyg:
Grafikk er ikke alt. Gameplay er det viktigste.

Kan ikke klage på gameplayet i Alphaen...
De blir sikkert Beaten enda mer imopenrende!
Og spillet blir perfekt


Et perfekt spill, det er farlig det. Kommer til å bli enda mer asosial enn det jeg er fra før æ... :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Tror du skal være litt forsiktig med å bruke ordet perfekt...
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg kan allerede nå si at spillet ikke blir perfekt, men det betyr ikke at spillet ikke kan få 10/10, noe jeg faktisk tror det får.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Parius:
Tror du skal være litt forsiktig med å bruke ordet perfekt...


Du har rett
Jeg gleder meg bare så sykt, at jeg hyper spillet opp til skyene...
Battlefield serien er trosalt den beste FPS serien jeg har spilt.
(halo 1 også + Crysis 1...)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Da har det blitt bekreftet at både Microsoft og Sony har bekreftet betaen. Nå skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare kan utgi den nå.
  • 0
Jeg kan ikke skjønne hvordan du kan være så utålmodig. Jeg gleder meg usunt mye til BF3, men såå mye som det du gjør, gjør jeg ikke, heldigvis.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg kan ikke skjønne hvordan du kan være så utålmodig. Jeg gleder meg usunt mye til BF3, men såå mye som det du gjør, gjør jeg ikke, heldigvis.


Om du hadde bare forstått, vill du skjønt det.

Fin nettside: http://meaningofsoon.tk/
  • 0
Her er den fulle Guillotine traileren på XBOX:


http://tinyurl.com/5unwbqs
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Siterer Gudfar:
Her er den fulle Guillotine traileren på XBOX:

http://tinyurl.com/5unwbqs


Det der var en ekstremt underveldende trailer. Ser veldig lineært ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Gudfar:
Her er den fulle Guillotine traileren på XBOX:

http://tinyurl.com/5unwbqs


Det der var en ekstremt underveldende trailer. Ser veldig lineært ut.


Tuller du? Fikk et kjempeinntrykk av det der, og det ser på ingen måte lineært ut. Joa, noen ganger løper du ned en begrenset sti eller noe i den dur, men slik er det jo i virkeligheten og...? Du kan ikke ferdes hvor du vil i det virkelige liv heller. Ellers var det store området og trolig mange muligheter. Det huset de angriper, tipper man kan angripe det akkurat som man vil, samme med den lille landsbygda eller hva det er man kommer til etter den litt mer begrensede stien. Fullstendig uenig med deg her.
Get ready for a better you
  • 0
Det står:



Siterer MoH Nettstedet:
you will receive an invitation to the Battlefield 3 beta within 12-months following the release of Medal of Honor.


på Medal of Honor nettstedet, så det er iløpet av måneden iallefall da som
Medal of Honor kom ut 17 oktober i fjor.
  • 0
Siterer fantomena:
Da har det blitt bekreftet at både Microsoft og Sony har bekreftet betaen. Nå skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare kan utgi den nå.


Den burde komme på Onsdag neste uke...
Da får vi HELLE helgen på å spille!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ettersom betaen er klar til å utgis, hvorfor ikke bare utgi den i morgen eller nå? Ser ikke problemet med det.
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Gudfar:
Her er den fulle Guillotine traileren på XBOX:

http://tinyurl.com/5unwbqs


Det der var en ekstremt underveldende trailer. Ser veldig lineært ut.


Ser noe mindre lineært enn CoD iallfall. Og COD er bare 1 sti hele veien.
  • 0
Siterer Parius:
Tror du skal være litt forsiktig med å bruke ordet perfekt...


Så sant!

Perfekt finnes ikke!

Lagt til 2011-09-17 17:44:
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Gudfar:Her er den fulle Guillotine traileren på XBOX:

http://tinyurl.com/5unwbqs

Det der var en ekstremt underveldende trailer. Ser veldig lineært ut.


Det gjør ingenting. De kunne droppa enspillerdelen for min del, siden jeg aldri fullførte BC2 sin.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hos meg blir det MP hele tiden. Skal spare SPen til serverene er nede.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!