Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Hei, se til den positive siden, vi er snart på side 78...

Lagt til 2011-09-14 19:43:
ohh wait we are
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Noen som kan sende denne til DICE? Finner ikke e-mailen.

http://bildr.no/view/975149

Fjern "thumb" med "image".
  • 0
fuck deg da fantis


"why y u no"? lol
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
fuck deg da fantis


"why y u no"? lol


Er ikke jeg som har laget den.
  • 0
Yeah, fuck fantis.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer blyantkvesser:
"why y u no"? lol


Fail Fantis! Haha, der fikk du den rett tilbake i flæisen!

Siterer fantomena:
Er ikke jeg som har laget den.


http://philosophistry.com/scans/2010/lol-face.jpg
Get ready for a better you
  • 0
DICE har bekreftet at om man har MoH Tier 1 eller LE skal betaen ligge på discen da den lanseres. Som Halo: Reach betaen.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Nei faen, gidde ikkje BF3 betaen på xbox.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Sett disse fra xbox 360??

http://www.youtube.com/watch?v=U-AUOYiU3k4

http://www.youtube.com/watch?feature=related&hl=no&v=54HEcE
53sbY


Lagt til 2011-09-14 21:18:
Lurer bare hvor mye rekyl det blir i BF3..Etter det vi har sett ser det ganske mye ut..
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Nye ting tyder på at betaen er ferdig, og kan utgis når som helst. Men Sony og Microsoft har enda ikke akseptert den, og EA vil ikke utgi den før alle plattformene får den på samme tid. For om PC får den først kommer konsol leierne helt sikkert til å sutre.

FUCK THE CONSOLES!!!
  • 0
Siterer fantomena:
Nye ting tyder på at betaen er ferdig, og kan utgis når som helst.


Tell me.
  • 0
Siterer fantomena:
BF serien har aldri vært kjent for lokal co-op. Men nok BF snakk her!
(Fra MW3-Tråden)

Nei, men hvorfor skal de ikke kunne ha det? En Lokal Co-Op hadde nok vært fristende for mange, og det er vel kommet frem ganske ofte at spillere ønsker seg mer lokal flerspiller igjen. Jeg synes det bare er litt merkelig når de har en modus som legger såpass godt opp til det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det har nok grafikken med å gjøre. BF3 har episk grafikk, og om man skulle spille split-screen ville konsollen ha smeltet. Så, eneste jeg ser for meg er å minke grafikken. Men er ingen spill utvikler, så har ikke peiling på dette med grafikk.

Lagt til 2011-09-15 17:44:
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Nye ting tyder på at betaen er ferdig, og kan utgis når som helst.

Tell me.


En utvikler twitret det.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer fantomena:
Nye ting tyder på at betaen er ferdig, og kan utgis når som helst. Men Sony og Microsoft har enda ikke akseptert den, og EA vil ikke utgi den før alle plattformene får den på samme tid. For om PC får den først kommer konsol leierne helt sikkert til å sutre.

FUCK THE CONSOLES!!!


Og blir det konsollifisert så sutrer du. FUCK Fantis.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer fantomena:Nye ting tyder på at betaen er ferdig, og kan utgis når som helst. Men Sony og Microsoft har enda ikke akseptert den, og EA vil ikke utgi den før alle plattformene får den på samme tid. For om PC får den først kommer konsol leierne helt sikkert til å sutre.

FUCK THE CONSOLES!!!

Og blir det konsollifisert så sutrer du. FUCK Fantis.


Nei, da kjøper jeg det på konsoll.
  • 0
Hadde veldig lyst til å si noe imot deg nå fantomena. Men jeg er for lat.
  • 0
Siterer fantomena:
Det har nok grafikken med å gjøre. BF3 har episk grafikk, og om man skulle spille split-screen ville konsollen ha smeltet. Så, eneste jeg ser for meg er å minke grafikken. Men er ingen spill utvikler, så har ikke peiling på dette med grafikk.


Det er i hvertfall slik det gjøres i både MW2, Gears of War-serien og Reach (Halo 3 var såpass awesome at det mistet knapt en frame eller noen detaljer når man spilte Split-Screen^^). Så du er nok inne på noe der. Så hvorfor de ikke klarer å gjøre dette og gi oss en Split-Screen Co-Op irriterer meg.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det er i hvertfall slik det gjøres i både MW2, Gears of War-serien og Reach (Halo 3 var såpass awesome at det mistet knapt en frame eller noen detaljer når man spilte Split-Screen^^). Så du er nok inne på noe der. Så hvorfor de ikke klarer å gjøre dette og gi oss en Split-Screen Co-Op irriterer meg.


Jeg tror DICE er for stolt av den nye grafikk motoren (frostbite 2)
At de vil vise det beste de kan få ut av den, på denne konsoll genrasjonen..
Derfor gjør de ikke som Gears, MW2, og Halo...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
eg tror DICE er for stolt av den nye grafikk motoren (frostbite 2)
At de vil vise det beste de kan få ut av den, på denne konsoll genrasjonen..
Derfor gjør de ikke som Gears, MW2, og Halo...


Men hvorfor gidde dette når de allerede har bevist at de mestrer den bra på PC? Konsoll Grafikken er ikke så utrolig bra uansett, og som jeg nevnte i MW3 tråden, så er det den bra grafikken som kanskje trekker til seg kunder (les: 13-åringer) mens det er et godt gameplay og en "komplett-pakke" som holder folk spillende over lengre tid og like spillet i utgangspunktet. Bare sånn hvis jeg ikke fikk frem det godt nok, så prater jeg om å sette ned grafikken når man spiller lokal Co-Op her, selv om jeg mener vel også at de kunne dempet grafikken i hele spillet på konsoll for å gi oss større baner og flere spillere.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Men hvorfor gidde dette når de allerede har bevist at de mestrer den bra på PC? Konsoll Grafikken er ikke så utrolig bra uansett, og som jeg nevnte i MW3 tråden, så er det den bra grafikken som kanskje trekker til seg kunder (les: 13-åringer) mens det er et godt gameplay og en "komplett-pakke" som holder folk spillende over lengre tid og like spillet i utgangspunktet. Bare sånn hvis jeg ikke fikk frem det godt nok, så prater jeg om å sette ned grafikken når man spiller lokal Co-Op her, selv om jeg mener vel også at de kunne dempet grafikken i hele spillet på konsoll for å gi oss større baner og flere spillere.


Du har et poeng.
Men slik jeg forstår det er DICE veldig, kanskje alt for opptatt med grafikk delen.

Thats why......?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Creteck:

eg tror DICE er for stolt av den nye grafikk motoren (frostbite 2)
At de vil vise det beste de kan få ut av den, på denne konsoll genrasjonen..
Derfor gjør de ikke som Gears, MW2, og Halo...


Men hvorfor gidde dette når de allerede har bevist at de mestrer den bra på PC? Konsoll Grafikken er ikke så utrolig bra uansett, og som jeg nevnte i MW3 tråden, så er det den bra grafikken som kanskje trekker til seg kunder (les: 13-åringer) mens det er et godt gameplay og en "komplett-pakke" som holder folk spillende over lengre tid og like spillet i utgangspunktet. Bare sånn hvis jeg ikke fikk frem det godt nok, så prater jeg om å sette ned grafikken når man spiller lokal Co-Op her, selv om jeg mener vel også at de kunne dempet grafikken i hele spillet på konsoll for å gi oss større baner og flere spillere.


De har allerede gått ned til 30 fps for å gi oss, spillerne, bedre flyt. Så de gjør da noe. Selv om jeg er veldig enig i at det hadde vært bedre med større baner, flere spillere osv. Misunner Pc-spillerne det!
Type here.
  • 0
30 fps er dårlig i forhold til 60 fps som f.eks CoD kjører. Synes det er latterlig at DICE ofrer gameplay for grafikk. Og så kommer jo ikke BF3 til å ha fantastisk grafikk på konsoll uansett... Tipper den blir jevngod med f.eks Gears og Halo, som begge har lokal split-screen.

Og til BF3-fanboysa som driver å skryter av at alle gamere har gått over til BF3: http://www.diigo.com/item/image/1bvl3/riqo
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!