Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Parkour Gamer:
http://www.gamereactor.no/brevkasse/15894/Battlefield+3+16%2
B+grense%3F/

GR sier at alt tyder på, og at det er svært, svært sannsynlig, at det blir 16+ grense på spillet!


Okay. SKjønner ikke hvorfor du er så opphisset på 16+. Du kjøper 18+ spill selv om du ikke får lov.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
http://www.gamereactor.no/brevkasse/15894/Battlefield+3+16%2
B+grense%3F/

GR sier at alt tyder på, og at det er svært, svært sannsynlig, at det blir 16+ grense på spillet!


javel, jeg hentet Dead Island på gamestop uten at de sporte etter legitimasjon..
Så dette blir enda enklere for meg
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Uff hater Gamestop.
Kjøper eit spel så begynner dei å mase om eg vil pre ordre osv.

FUCKING GAMESTOP.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Uff hater Gamestop.
Kjøper eit spel så begynner dei å mase om eg vil pre ordre osv.


Irriterer meg vel heller mer om at de alltid skal mase om Game-Protection. Det er greit nok at de spør en gang om jeg vil ha det og forklarer fort hva det er, men de skal alltid spørre deg X-antall ganger ekstra om du er sikker eller ikke. Jeg kommer der i en forbanna Gamereactor T-Skjorte og ser generelt ut som en nerd av første rang, tror dem at jeg aldri har handlet et spill før eller fått med meg hva GP går ut på nå? Irriterende jævler.

Men når sant skal sies så får jeg BF3 ved å bare betale 100 kroner derifra (byttet inn noen eldre spill) så jeg får vel heller leve med det^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
De har aldri mast på meg om game protection. Har blitt spurt en gang tror jeg
Per aspera ad astra
  • 0
Det har blitt så mange alpha leaks nå i dag at jeg ikke ser bortifra at betaen kommer ganske snart.
  • 0
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Er fra en flere måneder gammel devbuild.
  • 0
Noen som vet noe om hvordan det vil være å spille med mortar? Har ikke sett noe annet gameplay enn det i den nyeste traileren hvor du ser lagkameraten din som legger en bombe ned i løpet. Er det noen som vet noe som helst? Er litt nysgjerrig på det
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Nå begynner jeg å bli lei av at betaen ikke kommer... Vær så snill, trenger en liten smakebit og noe å spille. Er det så mye å be om, har jo ikke engang kommet en annonsering av betaen enda...
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Bernhard007:
Nå begynner jeg å bli lei av at betaen ikke kommer... Vær så snill, trenger en liten smakebit og noe å spille. Er det så mye å be om, har jo ikke engang kommet en annonsering av betaen enda...


Kjøp et spill mens du venter...
Jeg har kjøpte 2..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er enig med Bernhard007. Det er utrolig mange millioner som sikekrt venter på betaen og DICE annonserer ikke en shit. Det kommer iallfall en ny trailer nå på Fredag, håper de annonserer datoen der.

Jeg derimot, har kjøpt over 15 spill. Og noen har jeg ikke prøvd enda.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
http://www.youtube.com/watch?v=2-XylhLXz48&feature=player_e
mbedded

http://www.youtube.com/watch?v=gy-zK6ehIa8&feature=player_e
mbedded

http://www.youtube.com/watch?v=tTNE1ngHAME&feature=player_e
mbedded

Ræva kvalitet, men videoer fra Xbox versjonen.


LOL alle har blitt tatt ned av EAxDD

Lagt til 2011-09-13 18:20:
Siterer KamikazeKnut:
Noen som vet noe om hvordan det vil være å spille med mortar? Har ikke sett noe annet gameplay enn det i den nyeste traileren hvor du ser lagkameraten din som legger en bombe ned i løpet. Er det noen som vet noe som helst? Er litt nysgjerrig på det



Det er nok bare i campaign..Men de har ikke sagt noe om hvordan det blir i singleplayer heller...
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg derimot, har kjøpt over 15 spill.


?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Jeg derimot, har kjøpt over 15 spill.

?


Hva? Om du lurer på noe burde det være en selvfølge å skrive hva du faktisk lurer på.
  • 0
"Jeg derimot, har kjøp over 15 spill"

Hvorfor sier du det? Kan ikke se sammenhengen med det og at det kommer en ny trailer ...
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
"Jeg derimot, har kjøp over 15 spill"

Hvorfor sier du det? Kan ikke se sammenhengen med det og at det kommer en ny trailer ...


Tror du ikke forsto diskusjonen helt. Det jeg og Creteck antagelig snakker om er å kjøpe spill mens man venter på BF3.
  • 0
Siterer fantomena:
Er enig med Bernhard007. Det er utrolig mange millioner som sikekrt venter på betaen og DICE annonserer ikke en shit. Det kommer iallfall en ny trailer nå på Fredag, håper de annonserer datoen der.

Jeg derimot, har kjøpt over 15 spill. Og noen har jeg ikke prøvd enda.

Har kjøpt en del spill ja, men problemet er at 5 av de 8 spillene jeg har spilt, er forhåndsbestilt, så det hjelper jo ikke så mye. I tillegg er Pcen til han jeg skulle spille Dead Island med på reperasjon, så uheldig der
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Nok off-topic, tilbake til BF3 nå!
Noen som har funnet noen nye bilder, info, etc?
  • 0
Tviler seriøst på at vi kommer til å nå 100 sider før release for å si det sånn
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Tviler seriøst på at vi kommer til å nå 100 sider før release for å si det sånn


Da er vi to..kanskje tre...eller fire...

Siterer Parkour Gamer:
Nok off-topic, tilbake til BF3 nå!
Noen som har funnet noen nye bilder, info, etc?


NEI, bare de leaked foto av xbox versjonen...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er ope i rank 5 på PC!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Håper at lagene blir godt balansert. Fryktelig irriterende hvordan man kan komme inn i en match på BC2 og oppleve at det er 8 vs 2. At lagene blir balansert før hver runde. Ellers kunne det kanskje vært en mulighet for å bytte lag dersom det er for ubalansert. Mener å huske at det gikk ann på BF2.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Er ope i rank 5 på PC!


Umm? Feil tråd?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!