Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


En eller annen plass vil noen streame 4 timer med MP gameplay!
  • 0
Siterer fantomena:
En eller annen plass vil noen streame 4 timer med MP gameplay!


Sant?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer fantomena:
En eller annen plass vil noen streame 4 timer med MP gameplay!


Sant?


Hvem? hva? hvor?! ... når?

Jeg vil gjerne se litt mer MP gameplay, gjerne sammenhengende med litt lengde. Det hadde vært digg
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Vet ikke. Men har hørt rykter om UStream.
  • 0
Huff. Kjedelig og tregt gameplay, står over jeg. Selvføgelig ser det bra ut, kanskje et bra spill å låne bare for å oppleve grafikken og lyden? Men ikke noe mer enn det. I lengden blir det for kjedelig til at jeg skal velge dette fremfor andre FPS spill som ikke bare fokuserer på at det skal se bra ut, men at det faktisk skal være morsomt å spille spillet også.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kan man se det hvis man ikke er der live?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det ser ut som at man kan ha squad opp til 6 stykk på PC

Lagt til 2011-06-08 07:46:
Siterer -Wraith-:
Huff. Kjedelig og tregt gameplay, står over jeg. Selvføgelig ser det bra ut, kanskje et bra spill å låne bare for å oppleve grafikken og lyden? Men ikke noe mer enn det. I lengden blir det for kjedelig til at jeg skal velge dette fremfor andre FPS spill som ikke bare fokuserer på at det skal se bra ut, men at det faktisk skal være morsomt å spille spillet også.


BF3s hovedmål er å gi en nokså realistisk krigsfølese, og jeg er en liten fan av spill som prøver og være realistiske. Så bare det å sitte i en tanks og vente på at det skal skje noe er masse spenning får meg!

Så BF har aldri vært kjedelig! Og gameplayen er ikke treg i det helle tatt... skjønner ikke hvor folk har det fra...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Betiller om ikke så lenge på EA Store.
  • 0
Siterer emilan1212:
http://www.ustream.tv/battlefield3

BF3 live MP gameplay


Har det vært eller skal de vises?
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer ROJ123:
Citerer emilan1212:
http://www.ustream.tv/battlefield3

BF3 live MP gameplay


Har det vært eller skal de vises?

Har vert.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer simidude:
Så BF har aldri vært kjedelig! Og gameplayen er ikke treg i det helle tatt... skjønner ikke hvor folk har det fra...


Jeg kjeder meg ikke et sekund når jeg spiller BC2, bortsett fra i SP, og tipper BF3 blir en god del bedre enn det.

Og spillet er litt hva du gjør det til
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer simidude:
BF3s hovedmål er å gi en nokså realistisk krigsfølese, og jeg er en liten fan av spill som prøver og være realistiske. Så bare det å sitte i en tanks og vente på at det skal skje noe er masse spenning får meg!


Kjenner til den! Du tar en tank og finner deg et lite sted under noen trær og busker og speider etter bevegelse før helvete bryter løs!

Og gleden når du treffer en fyr eller ATV i fart milevis unna er nærmest uslåelig
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Har sykt lyst til å forhåndsbestille det, men har ikke penger. Må vente et par uker til.
  • 0
Du har god tid.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer -Wraith-:
Huff. Kjedelig og tregt gameplay, står over jeg. Selvføgelig ser det bra ut, kanskje et bra spill å låne bare for å oppleve grafikken og lyden? Men ikke noe mer enn det. I lengden blir det for kjedelig til at jeg skal velge dette fremfor andre FPS spill som ikke bare fokuserer på at det skal se bra ut, men at det faktisk skal være morsomt å spille spillet også.


Du ... du har truffet en vegg, right?

Anyways, gleder meg sykt. CoD har ikke sjans i havet. Håper den nye PC'en min drar det, den drar ihvertfall Crysis med alt på maks, og det samme med Arma 2 spillene. Har ikke testet så mange andre. Ifølge CanYouRunit.com drar jeg ihvertfall alt av spill på høyeste
Så regner med at jeg drar BF 3 på ihvertfall medium.
Men jeg har en vond følelse av at en stor del PC'er tar fyr idet de starter spillet
  • 0
Skulle ikke storyen være på rundt 12 timer?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer -Wraith-:
Huff. Kjedelig og tregt gameplay, står over jeg. Selvføgelig ser det bra ut, kanskje et bra spill å låne bare for å oppleve grafikken og lyden? Men ikke noe mer enn det. I lengden blir det for kjedelig til at jeg skal velge dette fremfor andre FPS spill som ikke bare fokuserer på at det skal se bra ut, men at det faktisk skal være morsomt å spille spillet også.


LOOL!
  • 0
Parkour Gamer, du vet at CanYouRunIt ikke er helt perfekt? Iføgle siden kan jeg ikke ta Diablo 2 på høyeste. xD
  • 0
Ingenting er helt perfekt, og såklart det er noen bugs. Men hvis man ser på hardwaren den sammenligner, kan man lett se om man drar det eller ikke. Canyourunit er en veldig bra side, og de få bugsa som er, finner man lett ut av, fordi hardwaren din, og den man trenger for å spille spillet, står under.

Lagt til 2011-06-09 10:57:
Siterer Elektro Banana:
Skulle ikke storyen være på rundt 12 timer?


Riktig det.

Lagt til 2011-06-09 10:59:
Gleder meg til at pappa får hjulpet meg med å forhåndsbestille det. Bestiller det fra Komplett.no, for der gjentar ikke siden aldersgrensen hele tiden. Det eneste stedet aldersgrensen er, er på coveret, istedenfor på EA sine sider, der de gjentar aldergrensen hele tiden

Syykt lenge å vente da.
Men det å vente på et spill veldig lenge, og sluke alt av nytt info, er vel en del av å være gamer?
  • 0
Krysser fingrene for at EA slipper ut spillet før alle andre for de som bestiller spillet på EA Store.
  • 0
Hvorfor ikke bare forhåndsbestille på den lokale spillsjappa? Det skal jeg! Og jeg vet at folka på Spaceworld i Elverum er minst like psyched som jeg er.
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!