Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Kjøpte meg Premium for 19,99$ for noen uker siden. Altså 110 kr. Vil ikke si at det var et dårlig kjøp. Eneste utvidelsene jeg hadde da var B2K og CQ.
  • 0
Siterer gnyg:
Så lenge alt ser fristende ut så er det egentlig bare å gå for det.

- Back to karkand er veldig flott, men mangler det lille som gir den skikkelige nostalgifølelsen.
- Close Quarters er BF sitt svar på COD.
- Armored Kill er alt for stort og ensomt på konsoll. Men morro pga kjøretøy.
- Aftermath er den beste dlc-en etter min mening.
- Endgame blir nok kul det å.

Det er bare å tenke seg. Kommer jeg til å spille dette lenge? Er svaret ja, så er det bare å dra kortet. Hvis nei, da sier det seg selv.


Hehe, det var det jeg tenkte. Nå har jeg bestemt meg for å heller kjøpe DLC's til de spillene jeg har , istedenfor å kjøpe mange nye spill. Jeg skal såklart kjøpe noen spill da ;)
  • 0
I dag spilte jeg BF3 for første gang på ca 1 år, det var uvant for å si det mildt Men med litt øvelse kommer jeg vel inn i det igjen ganske fort tenker jeg
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
I dag spilte jeg BF3 for første gang på ca 1 år, det var uvant for å si det mildt Men med litt øvelse kommer jeg vel inn i det igjen ganske fort tenker jeg
Prøvde det samme i går jeg og. Jeg fikk 5 kills og døde 25 (!) ganger på en 50 minutters kamp. Jeg klarte derimot å ta over poster, noe min lagkamerater ikke klarte. Dermed ble jeg lagets beste spiller. Fun stuff å være lagets beste, men det sier egentlig mer om laget. Vi tapte naturligvis med rundt 40 poeng.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!