Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


SCAR-L med M320 underbarrel, silencer og enten holo eller 4x sikte ser sykt badass ut!
  • 0
Siterer Play:
Skjønner søren meg ikke hvorfor folk skal joine servere med bare 2-3 folk på. De får oss til å kaste bort så mye unødvendig tid...


Jeg gjør det noen ganger selv sammen med venner. Det er gøy å bare fly rundt å kødde
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noen som aner hva den 1393 MB store oppdateringen jeg fikk slengt i fleisen idet jeg skulle spille BF3 er for?

Det er de nye brettene... du ikke får prøve før du BETALER!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Da kan du i det minste spille banene umiddelbart etter at du har kjøpt de!

Men neida, er ikke så rart. Siden folk kan bruke det nye utstyret, våpna osv i vanlige BF3 også, må jo alle få installert det.
  • 0
Siterer simidude:
Citerer The Cookiemonster:Noen som aner hva den 1393 MB store oppdateringen jeg fikk slengt i fleisen idet jeg skulle spille BF3 er for?
Det er de nye brettene... du ikke får prøve før du BETALER!


Er det ikke litt bitchy at jeg må laste ned dritten uten at jeg får brukt det uansett?

Lagt til 2012-07-02 00:09:
Uansett, noen som vet hvilke attachements som er bra å bruke som engineer?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det kommer jo ann på banen og hvilket våpen du bruker.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jo kakemonster. Apropos hva å bruke. RussianBadgers guide om engineer våpen. Han bidrar med kommentering og tanker rundt det. Med attachments osv.

http://www.youtube.com/watch?v=CH_X50auPRw&feature=relmfu
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Personlig bruker jeg G36 med holo, forgrip og heavy barrel/silencer. Men også et par andre nå og da.
Per aspera ad astra
  • 0
  • Play
  • Play
Han sier sikkert: "I need some hel- (p over here!)"
  • 0
Siterer sowns:
Personlig bruker jeg G36 med holo, forgrip og heavy barrel/silencer. Men også et par andre nå og da.


Bytt ut Heavy Barrel med Laser Sight! Du blinder fiender på avstand, og har bedre hip fire! I close range trenger man sjelden å sikte engang!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gøy når det kommer opp killed by admin på skjermen fordi jeg tok helikopteret før han
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Gøy når det kommer opp killed by admin på skjermen fordi jeg tok helikopteret før han


Enda gøyere å bli banna fra en server fordi man spiller for bra for resten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ja haha det skjedde også i dag
Per aspera ad astra
  • 0
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt BF3 før nå. Det er konge bra Fikk faktisk 8 kills i den siste runden jeg spilte i går. Tenkte jeg skulle prøve meg som sniper og fikk faktisk 2 kills Knifa til og med en sniper i går også Kommer til å bli mange timer med god underholdning dette ja
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå har jeg blitt med i en klan. Den ærverdige PS3T klanen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen andre som har det problemet at man mister ting man har åpna så man må åpne de på nytt? Jeg åpna Kobra(RDS) til AK-74M i stad og Foregrip og et par andre ting, men når jeg begynte på en ny runde ble de borte

Nvm, hadde bare valgt feil våpen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Et av mine favorittvåpen er M416 med heavy barrel og RDS sikte. Et herlig våpen om man spillet medic
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg spiller mest Medic, så skal prøve ut det etterpå Mener jeg har åpna det, men er ikke 100% sikker Er faktisk ganske morsomt å spille Medic, får massevis av points hver runde ^^
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Armored kill ser insane ut
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Fikk faktisk 8 kills i den siste runden jeg spilte i går


OI, OI OI det var da voldsomt! Ny verdensrekord?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer Music og Gameiac:Fikk faktisk 8 kills i den siste runden jeg spilte i går

OI, OI OI det var da voldsomt! Ny verdensrekord?


Det var en av de første rundene jeg spilte online Fikk mange flere kills bare jeg fikk lasta ned Close Quarters
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Deilig å være med i en klan. Vi spilte på tirsdag kveld. Dominerte totalt!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Deilig å være med i en klan. Vi spilte på tirsdag kveld. Dominerte totalt!


Helt enig, synes BF3 er mer enn dobbelt så gøy når du spiller med venner og alle er i samme klan. Og akkurat som du dominerte vi brutalt
Lenge siden det da, og de fleste av vennene mine som spilte BF3 har nå gått lei og spiller andre spill.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er kjedelig.

Klanen er mest en tulleklan. Bare spille sammen og ha det gøy. Også er det stor variasjon innad rankmessig. Vi har en i lvl 20, også har vi en shitbucket og en som er nærme colonel 100. Og alt innimellom.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!