Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Synes det er verre når folk bruker USAS med frag og extended mag.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Synes det er verre når folk bruker USAS med frag og extended mag.
Var USAS jeg egentlig ville sikte til. Blander de hele tiden.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Nå som vi snakker om det. Spillte conquest på Metro mot et helt lag som nesten bare brukte USAS-12 og Seiga 12K med frag og extended. Eide dem allikevel pågrunn av at jeg hadde et bra lag som sammarbeidet med hverandre, noe som aldri hadde skjedd på CoD.
Per aspera ad astra
  • 0
Er ikke så vanskelig å teame i CoD, hvis du først joiner et party......
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sant det men når jeg spiller med totalt ukjente så er sammarbeidet mye bedre i battlefield en på CoD.
Per aspera ad astra
  • 0
Spiller bare sammen med 3-4 kompiser for tiden, og flate som vi sparker rumpe. Har steget til 2,48 i Win/Loss nå, noe som bare stiger og stiger!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer sowns:
Sant det men når jeg spiller med totalt ukjente så er sammarbeidet mye bedre i battlefield en på CoD.


Samarbeidet i BF3 med fremmede er ikke veldig imponerende, egentlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Enig Bad Company hadde faktisk bedre samarbeid en BF3.
Per aspera ad astra
  • 0
sowns, det kommer virkelig ann på spillererene.
Men for det meste, er det utrolig mye bedre lagfølelse i BF3. Når du er 32 stykker, løpende på lang rekke som en skikkelig hær, mot 1 mål, og pløyer alle fiender ned, føler du deg fantastisk. Slikt opplever man ikke i CoD.

Dessuten, i CoD kan du verken gi medisin, ammo, revive, reparere, og sånt, som du kan i BF. Du kan ikke spawne på venner.

Lagt til 2012-01-30 19:05:
Siterer The Cookiemonster:
Samarbeidet i BF3 med fremmede er ikke veldig imponerende, egentlig.


Som sagt, det kommer an på hvem som spiller, og hvordan laget ditt er.
  • 0
Ja det er det jeg ikke liker med CoD. Føler det er mer fokus på at alle skal gå solo istedenfor å samarbeide. Ikke mange som hadde ofret seg for en lagkamerat på CoD mens på BF hadde jeg gjerne risikert livet for å gjennomopplive en lagkamerat.
Men det er sant det at det også kommer ann på laget
Per aspera ad astra
  • 0
Liker det at du får like mye poeng ved å gjennoppplive, som å drepe. Ofrer gladelig livet for å gjennopplive et par stykker.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Som sagt, det kommer an på hvem som spiller, og hvordan laget ditt er.


Har prøvd å spille 12 stykker sammen. Det er en opplevelse som er noe av det mest morsomme jeg har vært borti Kaos til de grader, men gud hvor mye vi senket det andre laget.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har ikke spilt Battlefield siden før jul en gang Må skjerpe meg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer sowns:
Nå som vi snakker om det. Spillte conquest på Metro mot et helt lag som nesten bare brukte USAS-12 og Seiga 12K med frag og extended. Eide dem allikevel pågrunn av at jeg hadde et bra lag som sammarbeidet med hverandre, noe som aldri hadde skjedd på CoD.


Det er ikke alttid teamwork funker mot de tragiske USAS-12 folka. Spesielt ikke når de Spammer rundt "B" flag konstant.

Siterer The Cookiemonster:
Citerer sowns:
Sant det men når jeg spiller med totalt ukjente så er sammarbeidet mye bedre i battlefield en på CoD.


Samarbeidet i BF3 med fremmede er ikke veldig imponerende, egentlig.


Enig der. Veldig sjeldent jeg møter noen som ikke går "one man army" Aner ikke hvor mange ganger jeg har spurt om mer ammo, mens fyren titter på meg og bailer...

Bedre enn COD er det i alle fall
Black Sabbath - Frank Zappa - Deep Purple - Gentle Giant
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
I går ble jeg sur da. Jeg spilte en runde med Demon's Souls. En inviterer meg til å bli med på BF3. Jeg går ut av spillet siden jeg nettopp drepte en boss. Jeg blir med, vi finner en server. Han stikker med en gang. Her går jeg ut av min vei får å spille også stikker han med en gang. Det er uakseptabelt. Derfor skal jeg spille uten notifications når jeg spiller singleplayerspill av det kaliberet, dvs. Demon's Souls.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fikk en nokså nice headshot kill på gulf of oman. 1063 meter
What is dead may never die
  • 0
Siterer Kronoz:
Har ikke spilt Battlefield siden før jul en gang Må skjerpe meg.


Har ikke spilt siden starten av Desember eller noe....
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har ikke spilt siden igår kveld
Skammer meg ...
  • 0
Hater servere som lagger.
  • 0
Siterer fantomena:
Hater servere som lagger.


Uff, ja. Fryktelig irriterende at man løper framover og plutselig befinner seg flere meter tilbake og blir skutt. Av og til kan jeg ikke engang bevege meg
  • 0
Kjedeligt å ikke få spilt bf3 før i mai siden det er da jeg skal kjøpe ny pc.
mah boi
  • 0
Noen på PS3 her som vil game sammen, eventuelt bli bedre kjent via Bf3?

Har bare COD kompiser og trenger å finne noen som digger teamwork isteden. Blitt lei av å møte one man armies i COD nå.

Mvh

Inspector Callahan.
Black Sabbath - Frank Zappa - Deep Purple - Gentle Giant
  • 0
Siterer Duckislate:
Citerer fantomena:
Hater servere som lagger.


Uff, ja. Fryktelig irriterende at man løper framover og plutselig befinner seg flere meter tilbake og blir skutt. Av og til kan jeg ikke engang bevege meg


Er nok ikke PCen som er feil med. SP går knirkefritt hele tiden, men MP har litt lagg. Håper DICE oppdaterer server filene slik at server hosterne kan skape enda bedre servere.

Det er egentlig 2 ting som ødelegger MP opplevelsen for meg:

1) Servere som skaper lagg.
2) Land loading på brettene som kom på lansering (i en eller annen grunn bruker B2K mappene kun et par sekunder på å lade, BF3 sine lanserings brett bruker flere minutter).

Håper virkelig DICE fikser dette.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Duckislate:

Citerer fantomena:
Hater servere som lagger.


Uff, ja. Fryktelig irriterende at man løper framover og plutselig befinner seg flere meter tilbake og blir skutt. Av og til kan jeg ikke engang bevege meg


Er nok ikke PCen som er feil med. SP går knirkefritt hele tiden, men MP har litt lagg. Håper DICE oppdaterer server filene slik at server hosterne kan skape enda bedre servere.

Det er egentlig 2 ting som ødelegger MP opplevelsen for meg:

1) Servere som skaper lagg.
2) Land loading på brettene som kom på lansering (i en eller annen grunn bruker B2K mappene kun et par sekunder på å lade, BF3 sine lanserings brett bruker flere minutter).

Håper virkelig DICE fikser dette.


Jeg har heller ikke hatt noen problemer med SP, det er kun når jeg spiller på servere med dårlig nettverk. Jeg håper også de fikser dette snart
  • 0
Noen andre som synes at M240B er god, men har masse rekyl? Gleder meg til jeg får ett bedre sikte og foregrip
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!