Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Navn:Battlefield 3™
Sjanger: Action
Kommer til: Xbox 360, Ps3 og Pc
Utviker: EA Dice
Utgis: Ukjent

Battlefield 3 er på vei! Foreløpig vet vi ikke særlig mye om det, unntatt at det vil komme en beta av det fra 1 til 12 måneder etter at MoH har blitt utgitt.

Du får google litt, og lese de to artiklene under.


Link til Artikler:

1: http://bit.ly/dgPupl

2: http://bit.ly/cmz6Pi
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Bah.. vetikke om jeg skal ha MoH, men har absolutt lyst til å pørve BF3!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gidder ikke å skaffe meg MoH for å få BF3 beta. Men det er flott at de endelig har gjort det offisielt da! Og at det kommer til PC, Xbox og PS3!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dritt at det kommer til konsoll. Begynner å mislike DICE nå
  • 0
Siterer emilan1212:
Dritt at det kommer til konsoll. Begynner å mislike DICE nå


why? fps er bedre på konsoll...not
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Why? FPS er bedre på konsoll


Enkelte spill er ikke det. De originale Battlefield spillene (1942, Vietnam BF2, 2142 og sikkert noen flere) var bare på PC, og det var mye flere muligheter der. Som flere spillere og mulighetene til å gi kommandoer. Jeg vet ikke hvordan BC2 fungerer på PC, men på konsoll er det veldig forenklet i forhold til de tidligere PC spillene. Det at det også kommer på konsoll fører jo kanskje til at PC versjonen blir midre prioritert, og føles kanskje litt nedstrippet i forhold til de tidligere spillene.

Men jeg spiller selv på konsoll, og er bare glad for at det kommer der også.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Simidude: Kan ikke du heller gjør om denne tråden til den ultimate Battlefield 3 tråden?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Simidude: Kan ikke du heller gjør om denne tråden til den ultimate Battlefield 3 tråden?


Joa =P

Lagt til 2010-08-01 12:42:
Siterer AcH Clawed:
Citerer simidude:
Why? FPS er bedre på konsoll


Enkelte spill er ikke det. De originale Battlefield spillene (1942, Vietnam BF2, 2142 og sikkert noen flere) var bare på PC, og det var mye flere muligheter der. Som flere spillere og mulighetene til å gi kommandoer. Jeg vet ikke hvordan BC2 fungerer på PC, men på konsoll er det veldig forenklet i forhold til de tidligere PC spillene. Det at det også kommer på konsoll fører jo kanskje til at PC versjonen blir midre prioritert, og føles kanskje litt nedstrippet i forhold til de tidligere spillene.

Men jeg spiller selv på konsoll, og er bare glad for at det kommer der også.


jeg liker nå det bedre på konsollen, blir får uvant å spille med tastatur og mus... men de som alltid har spilt slike spill med tastatur og mus vil nok si det stikk motsatte.

Lagt til 2010-08-01 12:44:
Ops! denne tråden er i xbox, bør flyttes
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
jeg liker nå det bedre på konsollen, blir får uvant å spille med tastatur og mus... men de som alltid har spilt slike spill med tastatur og mus vil nok si det stikk motsatte.


Sann var det for meg før. Har aldri brukt å spille på PC, men når jeg kjøpte meg en PC etter konfirmasjonen som var kraftig nok til å kjøre de fleste spill begynte jeg å spille FPS' på den og ble vant til det. Så for meg er det 50/50 om hva som er best å spille FPS på
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Litt merkelig at Betaen kun er bekreftet på ps3 så langt???

Jeg tror ingen skal bekymre seg over at pc versjonen av BF3 blir mindre innholds rik en BF2.

Hva angår konsoll versjonen aner jeg ikke men hvis DICE ser at ... åja ps3 støtter jo mus og tast... så kanskje det blir likt som pc versjonen, men at man kan spille det som 360 versjonen?
slik som Unreal tournament 3 mener jeg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Hva angår konsoll versjonen aner jeg ikke men hvis DICE ser at ... åja ps3 støtter jo mus og tast... så kanskje det blir likt som pc versjonen, men at man kan spille det som 360 versjonen?
slik som Unreal tournament 3 mener jeg.



da vil det klikke får microsoft =P
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Vedder på at hvis det skjer så kjøper MS hele greia xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Misliker hvordan utviklere er så jævlig prostituerte at de skal selge seg til MS!

Vent?! Feil tråd!

Gleder meg til BF3! Fett å se hva de finner på.
Decyfered!
  • 0
Yey i got beta key!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Yes! Da er det jo offisielt da! Til høsten blir det BF3!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Og som alle skikkelige Battlefield fans skal jeg ha spille til PC!
  • 0
Siterer fantomena:
Og som alle skikkelige Battlefield fans skal jeg ha spille til PC!


Ofcourse! Problemet er å skaffe en bra PC...
  • 0
  • Play
  • Play
Skulle gjerne hatt dette på pc, men blir nok konsoll *sukk*

De bør ta med Road to Jalalabad. Min absolutte favoritt fra bf2!
  • 0
Gleder meg sykt nå, det er bare 6+ måneder igjen...
Per aspera ad astra
  • 0
Føler for å kjøpe en ny PC bare for dette spillet.

Lagt til 2011-02-11 16:08:
Dette blir konge, guttær!
Decyfered!
  • 0
Har et spørsmål: Ettersom at jeg kan spille Crysis (1) på 191% maskimum uten et eneste lagg. Kan jeg spille Battlefield 3 da?
  • 0
Siterer fantomena:
Føler for å kjøpe en ny PC bare for dette spillet.


Same here, bro.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer fantomena:
Har et spørsmål: Ettersom at jeg kan spille Crysis (1) på 191% maskimum uten et eneste lagg. Kan jeg spille Battlefield 3 da?


Sikkert sannsynlig.
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!