Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gaming Headset


Jeg er på utkikk etter et gaming headset til ps3, og trenger hjelp!

Jeg leter etter et headset som lar meg høre fotskritt og lignende. Jeg har et budsjett på 500 kr. Hadde vært fint om headsetet kunne kjøpes i en butikk og ikke over nettet, men det er ikke så viktig.

Håper dere kan komme med tips!
  • 0
Du kan kobble hvilket som helst headset til tv/reciever.

Sennheiser HD201 Studio
er et bra headset og koster omtrent 300 kr.
229 hos spaceworld (nettpris).

Skal du bruke MIC også så blir det vanskelig, da må du nesten ha et ekstra headset.
Du kan bruke hvilket som helst Bluetooth (handsfree) headset som kan kjøpes for omtrent 200 kr og opp.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Et spørsmål, dersom noen med erfaring titter innom. Jeg har aldri i hele mitt liv brukt et headset på konsoll. Lurer på å kjøpe, men er usikker. Er det slik at all lyd sendes gjennom øreloffene? Isåfall vil jo mine staselige høyttalere være arbeidsløse rimelig kjapt. Og ørene mine ødelagt. Mener å ha hørt at noen headset er smarte nok til å kun sende voice-chat gjennom, er dette virkelig mulig? Hva slags pris vil isåfall kreves?
Knurr...
  • 0
På Ps3 kan du ikke få spill/system lyd på headsettet hvis du kobler til selve ps3'n (usb/bluetooth).
Du kan få chat lyden til både Tv/reciever eller inn i øreloffene.

Skal man ha lyd fra spillet må man koble til et headset til TV'en eller reciever.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Et spørsmål, dersom noen med erfaring titter innom. Jeg har aldri i hele mitt liv brukt et headset på konsoll. Lurer på å kjøpe, men er usikker. Er det slik at all lyd sendes gjennom øreloffene? Isåfall vil jo mine staselige høyttalere være arbeidsløse rimelig kjapt. Og ørene mine ødelagt. Mener å ha hørt at noen headset er smarte nok til å kun sende voice-chat gjennom, er dette virkelig mulig? Hva slags pris vil isåfall kreves?


Skal du ha et skikkelig ett går du for enten et Turtlebeach, tritton eller astro...

selv har jeg x41 som sender både gamechat og gamevolum igjennom 7:1 surround som er awsome når du spiller... Tror ikke dette funker til playstation da og det er noe dyrt.. men du kan også styre volumet på gamechaten på headsettet som er veldig greit når du ikke får mutet skrikerungene...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
7:1 headset... urrhhh..

Høres ut som du har Turtle beach NewAge.
Med de kan man koble til stereo pluggene fra kompositt, til headset og til tv.
så cetter man chat lyd til system default, og kobler usb'n fra headsettet for å få chatte.
Og så er det en liten kontroll boks hvor man styrer lyd osv.

Men jeg synes Turtle beach ser ut som Crap og bedrag.
Produktene ser lite solide og billige ut, dessuten hersker det vrøvl i lang vei med produkter som den boksen som liksom skal gi surround lyd med ordinære headset som Koss porta pro koblet på bare vissvass.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Men jeg synes Turtle beach ser ut som Crap og bedrag.

Produktene ser lite solide og billige ut, dessuten hersker det vrøvl i lang vei med produkter som den boksen som liksom skal gi surround lyd med ordinære headset som Koss porta pro koblet på bare vissvass.


Det er fantastisk.. det er veldig solid har ikke hatt noe problemer etter 6måneder.. og elsker det... hører f.eks lyder i mw2 som jeg ellers ikke ville hørt...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Bruk det handsfree som sony har utviklet for PS3, den gir bare voicechat gjennom øret. Har den selv og anbefaler den!
  • 0
Icemat audio white
gode å ha på øra i flere timer!
www.spillnytt.net
  • 0
hei... jeg skal kjøpe et headsett, men jeg skal ha et bra ett et som kan høre ninja pro på Modern warfare 2 noen som vet hva jeg burde kjøpe???
  • 0
kan man høre ninja pro med dem?
  • 0
Siterer ruffen123:
kan man høre ninja pro med dem?


Er det mulig da? Tritton brukes av profesjonelle gamere.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Icemat settet syntes jeg er noe av det bedre
eller steelseries
www.spillnytt.net
  • 0
Kjøp deg tertlu beach p21 til ps3 har hatt mine i 1 år. bestilte fra game i england. konge headset. tåler masse. kostet 600 med frakt. helt sinnsyk lyd fra spill og i chat. gå på turtlebeach.com. absolutt noe å vurdere
  • 0
Siterer dundasen12:
Icemat settet syntes jeg er noe av det bedre
eller steelseries

HAHAHA oh gawd. Steelseries er forferdelige, ihvertfall til den prisen. Kjøpte nettopp et creative soundblaster headset, oh the epicness.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer ruffen123:
kan man høre ninja pro med dem?


Du kan ikke høre ninja pro... Eneste måten du kan høre ninja pro er vis folk går igjennom snøkrass og det høye gresset på forskjellige baner... Ninja PRO kansellerer fotspor og de som sier de hører det hører mest sannsynligvis bare rasling fra gresset...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!