Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste Xbox 360 exclusives:


Hei!

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for playstation, men i helgen bestemte jeg meg for å kjøpe meg en xbox 360. Til denne konsollen skal jeg bare kjøpe exclusive spill som ikke finnes på Playstation 3. Noen som har noen forslag til gode xbox 360 exclusives?

Jeg har Gears Of War 1,2 og Halo 3 så langt.

Takk for hjelp!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Mass Effect 1&2 er veldig gode spill de også, og jeg synes de er bedre på Xbox enn på PC. Splinter Cell Conviction er jo også ett Xbox/PC spill du kunne ha skaffet deg. Ellers så har du jo Halo: Reach som kommer 14. September i år, og Gears of War 3 som kommer tidlig i April neste år.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fable II, Mass Effect og Mass Effect 2 er spill jeg misunner Xbox eiere.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Crackdown.
Forza Motorsport.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hvis du ikke har spilt Banjo-Kazooie eller Banjo-Tooie fra Nintendo 64 dagene, anbefales det sterkt at du laster ned disse to spillene fra Xbox Live.
Hei.
  • 0
Halo 3, ODST og kommende Reach
Mass Effect 1 og 2
Gears of war 1, 2 og kommende 3
Fable serien 2, og kommende 3
Forza 3 (4ern kommer vel i 2011 )

Splinter cell Convicted er også et bra spill.
Holdt nesten på å glemme Bioshock <3

Ihvertfall de spilla jeg kommer på i farta.
GT: GR Nemesis
  • 0
Gears of War 1+2
Forza 2+3
Project Gotham Racing 4
Mass Effect
Fable 2
Alan Wake

Fra Xbox Live:
'Splosion Man
Trials HD
Braid (Var eksklsiv en stund i allefall)
Shadow Complex
Misadventures of PB Winterbottom

Ellers bør du jo se på Left 4 Dead 1+2 hvis du ikke har vært borti dem.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Kan anbefale deg disse mye:

Gears of War 1 & 2- For deg som liger skikkelig badass action.
Forza 3- Utrolig bra bilspill men tror GT5 blir å knuse det (ikke begynn noe fanboy krig!)
Mass Effect- Fantastiske sci-fi spill i tredjeperson med en dyp og sterk historie. Mye inspirasjon fra Star Wars og Star Trek.
Fable 2- For folk som liker vakre eventyr.
Alan Wake- Skrekk/grøsser- survival med en av de beste historiene i et spill noensinne (min mening).
  • 0
Alan Wake ja. Bedre spill skal du lete lenge etter.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Alan wake
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Gears of war må jeg ærlig innrømme skuffet dypt. Gameplayet var veldig likt Uncharted sitt, bare med mye mindre muligheter og dårligere historie. Mass Effect og Fable er spill jeg har vanvittig lyst på, men vet ikke helt hvordan de er. Noen som gidder å gi noen eksempler på lignende spill som Fable og Mass Effect?
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Flytter denne over til Xbox-subforumet jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
De kan vel egentlig ikke sammenlignes med noe annet. De er spill for seg selv. Mass Effect er i hvertfall noe hvis du liker en veldig god story. Men jeg anbefaler å spille eneren før toeren. Når det angår Gears of War, spilte du eneren eller toeren? Husk også på at disse spillene kom før Uncharted 2.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gears 2 er 10 ganger bedre enn 1eren. Men her er min topp 5 liste over beste Xbox eksklusiver:

1. Halo 3 (snart Reach).
2. Gears of War 2.
3. Mass Effect 2.
4. Fable 2.
5. Forza 3.

3 2ere og 2 3ere
  • 0
Min topp 5 liste:

1: Halo 3
2: Mass Effect 2
3: Gears of War 2
4: Halo 2
5: Mass Effect
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mass Effect 1 & 2. De beste RPG-ene man kan finne på markedet, dog 2ern mer action orientert. Til FPS har jo vi Halo 3, da jeg synes Gears of of war 1/2 gjør en langt bedre jobb. Ellers har man KOTOR på den gamle xboxen så vell som Halo: Combat Evolved, det eneste Halo spillet som er "bra " nok i mine øyne. Alt i alt kommer det til smak og behag.
  • 0
Halo 3, ODST, Gears of war 1/2, Mass Effect 1/2, Splinter Cell: Conviction, Fable 2, Left 4 dead 1/2 og Forza 3 for å nevne noen.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Halo 3, ODST, Gears of war 1/2, Mass Effect 1/2, Splinter Cell: Conviction, Fable 2, Left 4 dead 1/2 og Forza 3 for å nevne noen.


Left for dead 1/2 er ikke eksklusive, det samme gjelder Conviction, så "only on xbox 360" er løgn fra microsoft som bare er interesserte i pengene våre

Det samme gjelder forresten Mass Effect, det beste RPG-et jeg noen gang har spilt. Har investert over 200 timer i det Mesterverket. Mass Effect <3
  • 0
Viva piñata!
Trying to be reasonable
  • 0
Må si jeg er ganske fornøyd med spillsamlingen min nå. Mass effect 1 og 2, Fable 2, Gears of War 1 og 2 & Halo 1 og 3. Laveste scoren på metacritic er 89/100. Må si jeg er veldig fornøyd!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Hmmm, ingen som har nevnt Lost Odyssey enda?

Nei, kanskje ikke det beste 360 exclusive spillet men det er iallefall et av de bedre JRPG spillene der ute.

Kan si meg enig med de fleste spillene bortsett fra Alen Wake. Har ikke spilt det enda.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Gears of war kom i 2006, og uncharted i 2007 så at det er forskjell er ikke så rart, men jeg mener fortsatt at Gears er utrolig solid spill og det eneste gale er at det er litt kort, liten og beskjeden multiplayer og at det kunne vært mer polert.


Spill jeg kan anbefale:
Alle Gears of war spillene.
Halo serien (Bungie tittlene, kan laste ned gamle eller spille mange xbox spill inkl Halo CE.)
Forza 3
Mass effect spillene
og Alan Wake

Det er småspill som er bra også:
Castle crashers, Alien homonid og Wolfenstein3D.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
De spillene som er på 360 og PS3 bør du kjøpe på 360, utenom japanske spill de må du kjøpe på PS3.
Det er noen forskjeller med dette siden spill som Dead Rising 2 er bedre på 360.
Søk altid opp på en forskjellvideo på Gametrailers eller andre steder.
  • 0
Mass Effect 2.. Eller vent nå litt
Halo-serien er uansett et must
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
@Thorn

HELT ENIG!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!