Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Yakuza 3
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer Hehemann:
Demon's Souls, 429,- Phantom Edition. Hadde neste
vært verdt å betale 900,- for det spillet!



Enig.

Betalte 449 kr, for samme versjon.
Bra at det følger med en strategy guide.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
kjøpte limited edition av alone in the dark får 50 kr uåpnet og Far cry 2 brukt til 150,-
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer coolandcalm:
Far cry 2 brukt til 150,-


En kompis kjøpte det for 129 ubrukt i går..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Ine
  • Ine
Fant Max Payne til PS2 brukt på Gamestop til 49,-. Har lett etter det en stund
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Fant Max Payne til PS2 brukt på Gamestop til 49,-


Ah, røverkjøp. Er på leting etter det selv, men finner det ingen steder.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Ine:
Fant Max Payne til PS2 brukt på Gamestop til 49,-. Har lett etter det en stund


Max Payne er jo sykt digg!
Decyfered!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Ine:
Fant Max Payne til PS2 brukt på Gamestop til 49,-


Ah, røverkjøp. Er på leting etter det selv, men finner det ingen steder.


Amazon, eBay...
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fikk Mafia II i posten i dag. Venter selvsagt til fredags kveld med å spille det, så jeg kan være lenge oppe og spille mye.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Dead Space (PS3) til 39,- på elkjøp. Nå trenger jeg bare en PS3. Vent nå litt; 1999,- for 250gb-versjonen inkludert Blu-Ray-filmene "The Dark Knight" og "X-men Origins: Wolverine" på Expert? I'm on my way!
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Dead Space (PS3) til 39,- på elkjøp. Nå trenger jeg bare en PS3. Vent nå litt; 1999,- for 250gb-versjonen inkludert Blu-Ray-filmene "The Dark Knight" og "X-men Origins: Wolverine" på Expert? I'm on my way!


39 kroner !? o_______________________________________O
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jepp! Salg på Ski storsenter.
Riddle me this
  • 0
Dæven, det må ha vært et stort slag, for her i byen har jeg ikke sett en eneste butikk som selger det under 299,-.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Kjøpte Shank i går, kort men godt

Siterer Tyranus:
Dæven, det må ha vært et stort slag, for her i byen har jeg ikke sett en eneste butikk som selger det under 299,-.


Gamestop solgte jo det for 49,- nå i sommerferien
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har tidligere funnet det mange ganger til 99 kr. Men når det koster 39 kr, er det ikke et spørsmål engang.
Riddle me this
  • 0
Mafia II - 449
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
  • Ine
  • Ine
Max Payne 2 (PS2, brukt) - 59,-
Infamous - 199,-
Killzone 2 - 99,-
Resistance 2 - Free, zomg!
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Max Payne 2 (PS2, brukt) - 59,-
Infamous - 199,-
Killzone 2 - 99,-
Resistance 2 - Free, zomg!


Hvordan fikk du resistance 2 gratis ?

Veldig bra kjøp.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
TF2
og HL2
begge til prisen på steam. Vet at jeg kunne fått Orange box til nesten det samme men kredittgavekortet mitt hadde 30 eller no Eurocent forlite!
Nei men da så
  • 0
Siterer Ine:
Nå trenger jeg bare en PS3. Vent nå litt; 1999,- for 250gb-versjonen inkludert Blu-Ray-filmene "The Dark Knight" og "X-men Origins: Wolverine" på Expert? I'm on my way!


Woho! Bra valg, du må si ifra når du har kjøpt den, så kan jeg kanskje få adde deg? :3
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer kokiri:
Citerer Ine:Max Payne 2 (PS2, brukt) - 59,-
Infamous - 199,-
Killzone 2 - 99,-
Resistance 2 - Free, zomg!

Hvordan fikk du resistance 2 gratis ?

Veldig bra kjøp.


Fikk det av en venn, som har to eksemplarer. Av en eller annen merkelig grunn funket ikke den amerikanske versjonen på PS3-en hans...

Siterer dark samus nemesis:
Citerer Ine:Nå trenger jeg bare en PS3. Vent nå litt; 1999,- for 250gb-versjonen inkludert Blu-Ray-filmene "The Dark Knight" og "X-men Origins: Wolverine" på Expert? I'm on my way!

Woho! Bra valg, du må si ifra når du har kjøpt den, så kan jeg kanskje få adde deg? :3


Det er bare å adde Ine_Lofthus

Siterer bEICHMANN:
TF2
og HL2
begge til prisen på steam. Vet at jeg kunne fått Orange box til nesten det samme men kredittgavekortet mitt hadde 30 eller no Eurocent forlite!


Retail-versjonen av Orange Box koster 99,- på Gamestop nå. Uansett et bra valg; begge to er fantastiske spill.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Det er bare å adde Ine_Lofthus


Ah, da tror jeg faktisk jeg har addet deg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fallout 3 for bare 65,- Jeg har alltid hatt lyst til å prøve dette spillet, så nå var det pine meg på tide!

Og Dj Hero
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
kjøpte Wet for 99 kr på Elkjøp. Et faktisk overaskende tøft spill med kul stil og artig gameplay
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Dj Hero Renegade Edition (PS3) til 299 kr, samt Eternal Sonata på PS3 (måtte nesten ha det på PS3 også) til 199 kr, Dead Rising til 140 eller noe i den duren, Gears Of War til 89 kr og No More Heroes til 129 kr. Har også forhåndsbestilt Halo: Reach Limited Edition (depositum på 100 kr, 599,- å betale når jeg henter det på tirsdag). Så nå har jeg mye nok å spille.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!