LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Seneste spillkjøp


      Croc: Legend of the Gobbos (PS1)
      Warpath: Jurassic Park (PS1)


      Bestilt brukt fra Amazon.co.uk til rundt 200 kroner. Begge er kjære minner fra min barndom (spesielt Croc), og jeg kan nesten ikke vente med å spille dem igjen.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Los:
      Citerer Han_Smartingen:
      inFamous, LBP og BF:Bad Company


      Da har du dekt mye, vil jeg si. Men Fallout 3, MW2 og God of War Collection, vil nok være ting du vil ha


      Jeg får ikke spille 18 års spill
      "Im worse at what i do best and for this gift i feel blessed" -Kurt Cobain
      • 0
      World of Goo
      Trodde ikke det var værdt det. Men jammen var det det! Jeg vil nesten si at det er et must for folk med pc som liker platformspill. Anbefales sterkt!

      The Elder Scrolls IV: Oblivion
      Jeg hadde mine forventninger selv om spillet er et par år gammelt. Så langt er det fantastisk.
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
      • 0
      Jeg kjøpte mitt første spill til Xbox 360 i dag: Mass Effect!

      Jeg har spilt det i cirka en halv time (sikkelig bra så langt), men jeg skal bli ferdig med Saint's Row 2 før jeg begynner å spille det for fullt.
      I was frozen, today!
      • 0
      Jeg bestillte Infamous på torsdag for 2 uker siden! Dritten har ikke kommet enda!!
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Kjøpte nettop en haug med ps3 spill fra cdon, uten å ha ps3
      Fabelaktig!
      • 0
      Så du er bombesikker på hva du får til jul med andre ord
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Siterer Bobonor:
      Kjøpte nettop en haug med ps3 spill fra cdon, uten å ha ps3


      Why??

      Lagt til 2009-12-23 23:34:
      du vet helt sikkert at du får ps3 til jul?
      • 0
      Kansje gaver?
      • 0
      Jeg har lyst å kjøpe meg Naruto: Ultimate Ninja Storm Colletors Edition.. Men finner det ingen steder -.- ikke i norge iallefall.. så noe på amazon, men det sendte de selvsagt ikke til norge.. typisk!

      somebody help me?
      I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
      • 0
      Batman: Arkham Asylum til PS3.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Jeg fikk New Super Mario Bros. Wii som hele familien elsker allerede. Veldig morsomt, selv om multiplayer kan bli litt irritabelt. Men så lenge de du spiller med er gode fungerer multiplayer bra. Åja, hvis den du spiller med er dårlig så er det bare å vende personen på å trykke på A for å bli en boble. Eller bare bære ham. Anbefales!
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
      • 0
      Kjöpte meg Brutal Legend og Bionic Commando på PS3 i dag 550kr for begge ^^
      I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
      • 0
      Forza Motorsport 3
      Borderlands


      Forza Motorsport 3 fikk jeg til jul. Borderlands fikk jeg til dels for gavene jeg byttet inn og for egne kontanter.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      The Saboteur

      Å fy faen for et bra kjøp det var!
      Har spilt i ca 10 timer hvor 8 av dem har gått med til å surre rundt i Paris og områdene rundt, som ser helt fantastiske ut.
      Jeg simpelten elsker å plante sprengstoff på snipertårnene til tyskerne for så å se på fyrverkeriet fra avstand.
      • 0
      • Zook
      • Zook
      Fikk Call of Duty: Modern Warfare 2 til jul.
      You're sleeping over, right?
      • 0
      Gears of War 2, Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2, Assassins Creed 2 og NEW! Super Mario Bros. Wii.

      Bra kjøp alle sammen
      • 0
      Bestillte nettopp oblivion (ca 13 euro på play.com). Hadde spillet på ps3, men en dag virket det plutselig ikke lenger... Plata hadde fått en mystisk sprekk i midten. Dermed måtte jeg kondemnere det
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      The Elder Scrolls IV Oblivion Game of the Year Edition (Til: PC)
      Har spillet til PS3, men ikke Shivering Isles, kostet 99Kr på platekompaniet så hvorfor ikke. Siden jeg har bærebar PC, så kan jeg spille spillet som jeg liker USEDVANELIG GODT hver enn jeg er

      Starcraft (Til: PC)
      Nå kommer snart Starcraft II ut, og da er det greit å ha spilt nummer en i serien. 70Kr er heller ikke så altfordyrt...
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Red Faction: Guerilla
      Har lenge sigla etter dette spillet og endelig fikk jeg det Kjøpte det billig på gamestop Men det er ett fantastisk spill. Historien er kansje litt tam, men ellers et fantastisk spill. Litt kjedelig å drepe folk for det kommer liksom i andre rekke. Men fantastisk med en så fin motor, og at du kan destuere alt. Også alle bilene.
      Nydelig! Anbefales!

      Tekken 6
      Lenge har dette spillet sett kult ut. Alltid likt sånne arcade slåssespill, og mente jeg hadde prøvd det på Spaceworld og likt det. Så jeg bestemte meg for å kjøpe det og jeg har aldri spilt noe mer dritt. Nå har jeg bare spilt to minutter av historien før jeg ga opp, for det sugde. HD grafikken fløy ut av vinduet på produksjonsfabrikken for her har jeg bedre grafikk på psp versjonen av tekken 5
      Hitill bare noe dritt! Anbefales ikke!
      Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
      • 0
      Tekken 6 til PS3, liker Dual Shock kontrollen bedre til fighting spill.
      I was frozen, today!
      • 0
      Ops glemte å si at OBLIVION ER ET MUST FOR DE SOM IKKE HAR SKAFFET DET
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Har bestilt to nye spill, bursdaggaver fra mine foreldre:

      God of War Collection (PS3)
      Demon's Souls (PS3)
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Forhåndsbestillte FF13 i går,sitter å tenker på Heavy rain også. Eller er det siste spillet jeg kjøpte Dragon age: origins. Veldig bra rpg om noen lurer.
      ...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
      • 0
      Siste spillet i samlinga er resident evil: the darkside chronicles. Fikk det av kona til jul sammen med en "glock" aktig zapper til wii moten. Må si det er det beste lystpistol spillet jeg har spilt til wii. Kan ha en direkte sammenheng med min elsk for Resident serien Skikkelig moro å se at man befinner seg på den samme politistasjonen i Racoon city som i 2'ern.
      Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!