Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Dead by Daylight
Gratis av ei god venninne.
The D' is silent.
  • 0
Kjøpte Gal*Gun Double Peace til PS4 på ebay for noen dager siden bare fordi det virket så latterlig. Håper bare det kommer før jeg reiser vekk!
Steam

Serious Sam 1-3
Party Hard
Oddworld: Stranger's Wrath
Castle Crashers
Papers, Please
Hunted: The Demon's Forge
RAGE
Sniper Elite 3
DARK
Hollow Knight
Outlast II
NBA Playgrounds
State of Decay YOSE
Portal Knights

Xbox

Resident Evil VII
The Witness
Ble ikke stort på steamsalget i år, men kjøpte jeg Hollow Knight, for det har jeg hørt mye bra om.
Let the voice of love take you higher
  • 0
- Crash Bandicoot: Nsane Trilogy (PS4)

- All DLC til Total War: Warhammer (PC)
- Counter Strike: Global Offensive (PC)
  • 0
Reiser utenlands imorgen så da kan det være godt å ha med seg et spill. Kjøpte Dragon Quest VII til 3DS. Håper det blir bra!
  • 0
Rust
H1Z1: King of the Hill

Begge til PC.
The Witcher 3 Expansion Pass.

Need moar content.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
The Witcher 3 Expansion Pass.

Need moar content.

Begge to?
  • 0
Siterer Xtord:
Begge to?


Derfor jeg skaffet Expansion Pass, ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Derfor jeg skaffet Expansion Pass, ja.

my bad, tenkte litt feil der, men , ja seff, kos deg, heart of stone er fantastisk og det er også det jeg har spilt av blood and wine
  • 0
Persona 5 vel, høhøhøhøhøhø.
Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Dette er en liten perle som gikk meg hus forbi (noe jeg har valgt å holde Sjefredaktør Tor Erik personlig ansvarlig for, watch your back m8) for en som like stealthbaserte spill.

Spillet er litt (veldig) i samme spor som de gamle Commandos spillene i at man styrer flere karakterer med ulike egenskaper med et isometrisk kart. Spillet er dog satt til føydal perioden i Japan så teamet består dermed av ninjaer, samuraier etc. og en vaskebjørn (naturlig nok).

Jeg kan dog ikke sies å være spesielt god i spillet, ender gjerne opp med å helt glemme resten av gjengen og fokusere litt for mye på en karakter og gjør det da ofte vanskeligere for meg selv.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Shadow Tactics: Blades of the Shogun

Nice dette har jeg tenkt å skaffe meg å , kjøper det nok snart jeg. Liker godt steatlh spill her, spørsmål er det like komplisert å holde styr på hva hver knapp gjør i dette som i commandos?
Uansett skal nok skaffe det, har det digitalt eller fysisk?

Uansett kjøpt Rise of the tomb raider her. Ble endelig et kjøp, fant ut at hvorfor ikke har jo spilt alle hovedspilla ved untak av angel of darkness dog runnet rundt 50% av tomb raider spilla og kommet langt på 2 av de.
  • 0
Siterer Xtord:
Nice dette har jeg tenkt å skaffe meg å , kjøper det nok snart jeg. Liker godt steatlh spill her, spørsmål er det like komplisert å holde styr på hva hver knapp gjør i dette som i commandos?
Uansett skal nok skaffe det, har det digitalt eller fysisk?


Har det på steam, vet ikke om det er tilgjengelig fysisk. Har selv ikke spilt commandos men kontrollene er relativt enkle.

Det største problemet er at det å gi kommandoer med musa av og til kan være litt unøayktig (spesielt hvis du vil bevege karakteren bak en mur, da har du en tendens til å gi karakteren ordre om å gå PÅ muren selv om du bare klikker i nærheten. Dette løses dog lett med å snurre kameraet rundt, det kan snus 360 grader)

Et tips jeg kan gi er at man ofte bør bruke hele gjengen man har tilgjengelig på hver mission, har ofte endt opp med å gjøre det meste med en karakter og det gjør det hele ti ganger vanskeligere enn det burde.

I tilleg har jeg også skippet for fort gjennom noen tutorials så jeg spilte f.eks. en hel mission under det inntrykket av at når man har på seg en forkledning så kunne man ikke drepe fiender. Det gjorde et ellers straightforward oppdrag til en ytterst langdryg affære.

Spillet kan være gøy men en må ha litt tålmodighet, har til tider endt med at jeg har måttet sitte i en 5 minutter og se på patruljer og vakter for å finne en fremgangsmåte.

Håper dette hjalp litt

PS. på steam er jeg 90% sikker på at det er en demo og da tipper jeg at det også er til konsollversjonene. Muligens en god ide å sjekke ut der først, da kan du ser om du liker kontrollene osv.

(Beklager lengden på posten, har helt mistet evnen til å uttrykke meg kortfattet)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har det på steam, vet ikke om det er tilgjengelig fysisk. Har selv ikke spilt commandos men kontrollene er relativt enkle.

Det er bra, burde få prøvd demoen først før jeg spiller det kanskje. Er faktisk fysisk på gamezone til ps4. Så kan hende jeg kjøper det fysisk med noe andre ting.

Siterer Lt Mactawish:
Det største problemet er at det å gi kommandoer med musa av og til kan være litt unøayktig (spesielt hvis du vil bevege karakteren bak en mur, da har du en tendens til å gi karakteren ordre om å gå PÅ muren selv om du bare klikker i nærheten. Dette løses dog lett med å snurre kameraet rundt, det kan snus 360 grader)

Hmm, ja det høres litt irriterende ut ja, 360 grader er jo bra, likte det med xcom om jeg huser rett det var kanskje ikke 360 grader der men, bare 90 og 90?

Siterer Lt Mactawish:
Et tips jeg kan gi er at man ofte bør bruke hele gjengen man har tilgjengelig på hver mission, har ofte endt opp med å gjøre det meste med en karakter og det gjør det hele ti ganger vanskeligere enn det burde.

Takk for tipset, kan kjenne meg litt igjen der i commandos , med mindre man bruker alle karakterene på commandos å blir det betraktelig vanskeligere, i hvertfall noen ganger.

Siterer Lt Mactawish:
I tilleg har jeg også skippet for fort gjennom noen tutorials så jeg spilte f.eks. en hel mission under det inntrykket av at når man har på seg en forkledning så kunne man ikke drepe fiender. Det gjorde et ellers straightforward oppdrag til en ytterst langdryg affære.

Uff da, skipper ofte de disse dagene å, men, nei det høres ikke så veldig morsomt ut. Men, er vel bra du fant ut av det der. Skal få gått igjennom de.

Siterer Lt Mactawish:
Spillet kan være gøy men en må ha litt tålmodighet, har til tider endt med at jeg har måttet sitte i en 5 minutter og se på patruljer og vakter for å finne en fremgangsmåte.

Skjønner. 5 minutter er ganske mye, men ja , tror jeg skal klare det må, jo gjøre at ting blir ganske så tilfredsstillende når du klarer det.

Siterer Lt Mactawish:
Håper dette hjalp litt

Takk for tipsene og infoen, skal ta det i betraktning. Prøver nok ps4 demoen kanskje når jeg kommer hjem alt.

Siterer Lt Mactawish:
(Beklager lengden på posten, har helt mistet evnen til å uttrykke meg kortfattet)

Går helt greit, skriver relativt mye selv et par ganger.
  • 0
Kjøpte meg Nier: Automata , Guilty Gear Xrd: Revelator og Metal Gear Solid V: The Definitive Experience til PS4
Tok et lite kjøp på psn fant ut hvorfor ikke å i tillegg så var det også salg på mye av dette og har hørt mye bra om alle dog kjøpte
Undertale for andre gang, har det også på pc og det var fantastisk, et av få spill som virkelig har levd opp til all den hypen jeg lest om selv om jeg klarte å begrense det
- Hotline miami
- Dying light enhanced edition ( skrev faktisk i en blogg i januar av Baysidebes at jeg vurderte å kjøpe det da) nå ble det uansett kjøpt
- Bastion
- Inside/ og Limbo
- Og Binding of Issac Rebirth.
Fikk endelig forhåndsbestilt Pokemon Ultra Sun + Ultra Moon Ultra Duel Edition!
Endte også opp med og forhåndsbestille Ark: Survival Evolved (PS4) og Monster Hunter Stories. (3DS)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Kjøpte Uncharted: The Lost Legacy og Wolfenstein: The New Order.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Wolfenstein: The New Order.


God stemning!
Kjøpte Uncharted: The Lost Legacy fordi jeg ikke er lei Uncharted.
  • 0
Kjøpte meg Dying Light: The Following - Enhanced Edition til PS4 for 225kr. Da jeg hørte det var coop campaign på det var jeg solgt!
- Resident Evil: Code Veronica X (PS4). Fantastisk gøy! Har mange gode minner fra dette.

- Dishonored 2 (PS4)
Har kjøpt destiny 2 til både ps4 og pc, og nyeste cod (WW2) på ps4, need for speed payback (ps4) og assassins creed origins (ps4). Kjøpte alle digitalt. Gleder meg

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!