Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Nioh
Horizon: Zero Dawn
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U)

Dette har jeg egentlig ikke tid til, men shit la gå. Nå har jeg ting å spille frem til i høst.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Nioh
Horizon: Zero Dawn
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U)


Snakk om å slå på stortromma.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
Nioh
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U)

Me want...

Aldri ønsket meg konsoll mer enn nå.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Grallen:
Nioh
Horizon: Zero Dawn
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U)

Dette har jeg egentlig ikke tid til, men shit la gå. Nå har jeg ting å spille frem til i høst.


Cash me ousside.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Snakk om å slå på stortromma.


Sånt som skjer når alle de interessante spillene i år kommer samtidig.

Siterer Lt Mactawish:
Aldri ønsket meg konsoll mer enn nå.


Come to the dark side, we have exclusives.

Siterer Glorfindel:
Cash me ousside.


I'll rek u m8.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Come to the dark side, we have exclusives.

Har PS4 hjemme, men ikke mulighet til å ha det her.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
For Honor fra Geimzåune.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Saints Row 4 Re-elected
Saints Row Gat out of Hell
Medro Redux Bundle
Homefront Revolution Freedom Figther Bundle


For 30 dollar

Pokemon Moon Fan-Edition
Fire Emblem Awakening


For 779 kroner.
  • 0
Siterer ElGamer:
Medro Redux Bundle

Mhm kanskje jeg skulle prøve å runne de to engang til. Begge spilla er ganske så bra.

Siterer ElGamer:
Fire Emblem Awakening

Solid turnbased rpg , minner meg bare på at jeg må få tatt siste chapter snart.. etter 140+ timer
  • 0
Var i dag på elkjøp og sikret meg følgende:
destiny the taken king 49kr
shadow of mordor 10kr
just cause 3 99kr
Metro last light redux 10kr
Elder scrolls online 10kr
Mad max 99kr
Alle til xbox one

Ellers har jeg forhåndsbestilt ghost recon wildlands og horizon zero dawn på playstation store
Kjøpte Nioh fra Gamezone. Håper jeg kan få det til helgen, trenger noe nytt nå som jeg er ferdig med Gravity Rush 2.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Bestemte meg for å endelig kjøpe final fantasy tactics.
Siterer dark samus nemesis:
15 februar 2017 klokken 18:57.
Kjøpte Nioh fra Gamezone. Håper jeg kan få det til helgen, trenger noe nytt nå som jeg er ferdig med Gravity Rush 2.


Bestilte som sagt Nioh fra Gamezone, men har enda ikke fått noen sendingsbekreftelse. Er dette normalt? Vil gjerne ha det før helgen om mulig...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Kjøpte Watch Dogs 2 for 200 riksdaler.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Julmarri:
Var i dag på elkjøp og sikret meg følgende:
destiny the taken king 49kr
shadow of mordor 10kr
just cause 3 99kr
Metro last light redux 10kr
Elder scrolls online 10kr
Mad max 99kr
Alle til xbox one

Ellers har jeg forhåndsbestilt ghost recon wildlands og horizon zero dawn på playstation store


Oi! Det var ikke verst!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer dark samus nemesis:
Bestilte som sagt Nioh fra Gamezone, men har enda ikke fått noen sendingsbekreftelse. Er dette normalt? Vil gjerne ha det før helgen om mulig...


Jeg bestilte Nioh fra Gamezone søndag, og fikk sendingsbekreftelse midt på dagen mandag. Har du sjekka om ordrestatusen har forandra seg inne på mine sider på siden deres?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg bestilte Nioh fra Gamezone søndag, og fikk sendingsbekreftelse midt på dagen mandag. Har du sjekka om ordrestatusen har forandra seg inne på mine sider på siden deres?


Har sjekket flere ganger, men ingen forandring der heller. Står nederst, ved siden av "Tilbake" "Kjøp ordre på nytt" hva nå enn det skal bety.

Under Grønn lev.dato = Bekreftet dato står det "16.02.2017". Men har ikke fått noe beskjed om at varen har blitt sendt i dag. Hvor mange dager tok det fra varen var sendt til du fikk den?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har sjekket flere ganger, men ingen forandring der heller. Står nederst, ved siden av "Tilbake" "Kjøp ordre på nytt" hva nå enn det skal bety.


"Kjøp ordre på nytt" er på alle ordrene mine, så jeg tror ikke det har noe med saken og gjøre.

Siterer dark samus nemesis:
Under Grønn lev.dato = Bekreftet dato står det "16.02.2017". Men har ikke fått noe beskjed om at varen har blitt sendt i dag. Hvor mange dager tok det fra varen var sendt til du fikk den?


Jeg fikk det dagen etter det var sendt, som er vanlig for Gamezone.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I mellomtiden har vi Elkjøp, som ikke har hørt om brevpost. Må hente Watch Dogs 2 på postkontoret liksom. Nek.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
"Kjøp ordre på nytt" er på alle ordrene mine, så jeg tror ikke det har noe med saken og gjøre.


Nei, sjekken noen andre ordre nå, og det vises der også. Så det stemmer vel det, ja.

Siterer Grallen:
Jeg fikk det dagen etter det var sendt, som er vanlig for Gamezone.


Hmm. Skjønner. Det har vel kanskje litt med hvor i landet man bor, men får bare satse på jeg får det i dag eller på lørdag.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Resident Evil 0, 4 og 7
0 Kr.
The D' is silent.
For Honor - 599,-
The D' is silent.
- Beyond: Two Souls

- Warhammer: End Times - Vermintide
Kjøpte Horizon Zero Dawn idag. Gleder meg til å komme hjem så jeg kan få spilt det!
The Legend of Zelda Breath of the WIld. Dette er så gøy
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!